Az én méretemre tökéletes.. a hülyebiztos technika...pont nekem való..és mivel volt szerencsém mászkálni egy ilyen motorral....nekem tetszett a vezetési élmény is..
...ízlések és a pofonjaim:)
Én azóta vagyok full synt párti mióta egyáltalán lehet kapni...
..és ami a felsorolásból kimaradt. by Krissal
A szintetikus olaj hatására fényévekkel kevesebb kokszosodás tapasztalható a motortérben...(olajfuratok,hézagok,gyűrűk)
Baszott nagy és hosszú, igazi túramotor, tuti kényelmes utassal is és hülyebiztos technika. Ellenben csúnya motorom már van (GS ), és nem egy vonat méretű vassal akarok a városban szlalomozni... még nem vagyok amerikai rendőr szinten
Üzletileg jó ötlet, csak éppen nem erre vágyom... 3-4 hengert, fasza futóművet, ha lehet elől is állítható, burkolatot és 100+ pacit szeretnék, amiről félig leér a lábam (már hogy nem az oldalára dőlve a combom ), ha mindemellett Yamaha, vagy Honda, akkor az a bonus.
Igazából már nem kedvelem a 2 hengert, csak hát még a CBR-e nincs meg a pénz...
na filózok egy kicsit motoron, bye
Amikor új volt nem nézett ki rosszul (volt egy ismerősömnek kb 10 éve egy, újonnan vette, akkor nekem tetszett).. mai szemmel már én se gondolom szépnek, viszont elég egyszerű, szerethető cucc
Holnapra tudom eldönteni mi legyen, annyi bajom van vele, hogy mindenképpen csak ideiglenes megoldás lenne, mert egyszerűen nem akkora lépés a GS-hez képest Ok, hogy fokozatosan, de azért ne tyúklépésben
Javaslom elolvasni az alábbi cikket, kiemelvén az alábbi részeket, hozzátéve, hogy Ganja és én is szintetikus 10W50-et használunk és nálunk kifejezetten szereti Kérdezzétek Ganjat, neki van olajhőfokmérője, hamarabb hűl vissza és nem eszi a többi meg tudomány.
Minden tiszteletem mellett "a jobban szereti" ide kevés.
Mondjuk, ha 15W-s kellene tuti nem szintiznék, mert baszott drága, de 10W-nél még elmegy.
Kis idézet:
"Összességében a szintetikus alapolajok nyújtják napjainkban a legmagasabb fokú motorvédelmet járműveink számára, az alacsonyhőmérsékleti, viszkozitás-módosulásbeli, oxidációs-stabilitási, párolgási jellemzőik együttesen olyan tulajdonságokkal ruházzák fel ezen alapolajokat az ásványiakkal szemben, melyet a Group I-III csoportba tartozó alapolajok még erősen adalékolt állapotban is legfeljebb csak megközelíteni tudnak."
Még:
"A szintetikus olaj használatának előnyei
A szintetikus motorolajok alkalmazásának előnyei az ásványi eredetűekkel szemben:
hosszabb csereperiódus
jobb kopásvédelem (növeli a motor várható élettartamát)
jobb belső hűtőhatás
jobb hidegoldali folyási tulajdonságok
magasabb viszkozitásindex
erősebb filmréteg (azonos viszkozitási osztályon belül)
jobb termikus stabilitás
jobb oxidációs stabilitás
jobb hidrolitikus stabilitás
kisebb párolgási veszteség (azonos viszkozitási osztályon belül)
jobb nyírásstabilitás
kevesebb adalék, magasabb alapolaj térfogatszázalék
kisebb hamuképződési hajlam (kevesebb adalék miatt)
magasabb lobbanáspont
A szintetikus motorolajok ezen előnyei mindenképpen egy olyan pluszt kölcsönöznek a kenőanyagnak, ami egyértelműen az ilyen olajak javára billenti a mérleget. "
A motor trükkös narancs.
...ízlések és a pofonjaim:)
És kissé nehézkes,régimódi a formája.
..és ami a felsorolásból kimaradt. by Krissal
A szintetikus olaj hatására fényévekkel kevesebb kokszosodás tapasztalható a motortérben...(olajfuratok,hézagok,gyűrűk)
Igazából már nem kedvelem a 2 hengert, csak hát még a CBR-e nincs meg a pénz...
na filózok egy kicsit motoron, bye
Igaz az csak 600-as volt.
Bár ilyen áron szerintem szeretni fogod.Ha műszakilag OK.
Minden tiszteletem mellett "a jobban szereti" ide kevés.
Mondjuk, ha 15W-s kellene tuti nem szintiznék, mert baszott drága, de 10W-nél még elmegy.
Kis idézet:
"Összességében a szintetikus alapolajok nyújtják napjainkban a legmagasabb fokú motorvédelmet járműveink számára, az alacsonyhőmérsékleti, viszkozitás-módosulásbeli, oxidációs-stabilitási, párolgási jellemzőik együttesen olyan tulajdonságokkal ruházzák fel ezen alapolajokat az ásványiakkal szemben, melyet a Group I-III csoportba tartozó alapolajok még erősen adalékolt állapotban is legfeljebb csak megközelíteni tudnak."
Még:
"A szintetikus olaj használatának előnyei
A szintetikus motorolajok alkalmazásának előnyei az ásványi eredetűekkel szemben:
hosszabb csereperiódus
jobb kopásvédelem (növeli a motor várható élettartamát)
jobb belső hűtőhatás
jobb hidegoldali folyási tulajdonságok
magasabb viszkozitásindex
erősebb filmréteg (azonos viszkozitási osztályon belül)
jobb termikus stabilitás
jobb oxidációs stabilitás
jobb hidrolitikus stabilitás
kisebb párolgási veszteség (azonos viszkozitási osztályon belül)
jobb nyírásstabilitás
kevesebb adalék, magasabb alapolaj térfogatszázalék
kisebb hamuképződési hajlam (kevesebb adalék miatt)
magasabb lobbanáspont
A szintetikus motorolajok ezen előnyei mindenképpen egy olyan pluszt kölcsönöznek a kenőanyagnak, ami egyértelműen az ilyen olajak javára billenti a mérleget. "
http://www.dp-automotive.hu/dp...