Amikor gyerekkoromban láttam www.motorera.com%252Fhonda%252..." target="_blank">ilyen vasakat, teljesen oda voltam értük. Mindent megadtam volna hogy egyszer legyen egy ilyenem. Valószínűleg itt dőlt el hogy én a burkolt sportgépeket szeretem.
hááát 10 ezret nemigen szoktak menni a bütykösebb gumik
ez a dunlop is vesztett kb 2mm bordát 6-700km alatt
huszonezrekért meg nem fogok venni gumit, akkor inkább bénázok
ha nem teszem a gépet egy kamion alá akkor olcsóbb
Na elég érdekes a ma esti fórum téma felhozatala így visszaolvasva:
út, kanyarok, női strandlabda, majd megint motoros téma aztán a lányok hátsója utáni epekedés, és ismét motor...
Elég vegyes a kép róla, már ami a futásteljesítményét illeti. Az az egyetlen terepgumi ami van 120/70 17-es méretben. Sok helyen azt írják hogy 4-5k kilométer alatt elkopik mások meg mennek AfricaTwinnel 10ezret vele hátul, meg majd duplaennyit elöl... borzongat mert aszfalton is jó..de ahogy nézem nem versenyképes a PR2-vel futásteljesítményben..szóval úgy már drága
ez a ténéré sem az igazi kanyarogni, vagy csak szar a gumi rajta, simsonnal jobban tudok dönteni
de az igazi királyság a teljesen átázott murvás enyhén sáros földút, komolyan mondom hogy szinte a lábtartó leér a földre úgy tapad(crossgumival) aszfalton ilyent még sosem tudtam csinálni
ez a dunlop is vesztett kb 2mm bordát 6-700km alatt
huszonezrekért meg nem fogok venni gumit, akkor inkább bénázok
ha nem teszem a gépet egy kamion alá akkor olcsóbb
Reginanak lejott a melltartoja.........es igen szep harommilis rosso 2 120/70es szevaltam 13 ert.
út, kanyarok, női strandlabda, majd megint motoros téma aztán a lányok hátsója utáni epekedés, és ismét motor...
Tegyel ra supermoto gumit........csak akkor cseszheted a foldet.
de az igazi királyság a teljesen átázott murvás enyhén sáros földút, komolyan mondom hogy szinte a lábtartó leér a földre úgy tapad(crossgumival) aszfalton ilyent még sosem tudtam csinálni