én is ezért ódzkodom a láncolajozótól.......miért nincs olyan láncburkolat mint anno az mz-ken?.......szerintem a válasz: mert üzlet a motort alkatrészenként többször eladni
Az jó. A GV250-en is megoldható egy nagy csillagcsavarhúzóval, de ott azért le kell kapni egy kis idomot (1 csavar) meg egy leszorító pántot (2 csavar).
A gs az király akksicserében. Egy motorkulcs, ülés le, sima csillagcsavarhúzó és ennyi. Ha nagyon elhúzom a dolgot, akkor kb. annyi, mint egy dugás, a szokásos 2 perc.
Jó, mondjuk ebben a fürdés meg a cigi nincs benne.
Nem gondoltam nyár elején, hogy ilyen nehéz lesz albérletet (szobát) találni Budapesten, főleg a z I. IX.és XI. kerületekben, úgy hogy legyen hely a GS-nek is...
Lustaság,lustaság,lustaság.
Nameg ehhez semmi nem kell csak egy kéz meg a flakon.
Van pár akik eleget szívtak míg beállították.
Amúgy a polcon az elektronika...................csak be kéne kötnöm.
Nekem kulcsok kellenek hozzá....
Ki kell mennem a lakásból...ki kell mennem a folyósóról......ki kell mennem 2 lépcsőházajtón.....be kell indítani a robit...ki kell nyitni a garászajtót:-))
Ha meg rám hallgatok, akkor elfeljtitek a láncspray-t és lánolajzóra cseréltek.
Ami nekem is van az cakk-pakk 10.000ft-ból megáll - és ennyi....
Ebből mennyi sprayt veszel? 3 flakonnal? Meddig el az? 1-1,5 év? (esős időben is motorozol?)
Itt meg csak öntesz bele valamilyen olajat és a láncot 2-3x többet fog kibírni.
Amúgy a MOL-os láncspray tényleg jó - utoljára Én is azt használtam
Múltkor mekkora pöcs voltam, szétszedtem, kitisztítottam, kihúztam a tüskét, azt is szépen megtörülget, oszt már nem is tudom miért beindítottam, sztán ömlött belőle az olaj.
Mondtam is magamnak, gratula erik!
Várhatóan attól.....
De azért érdemes leszedni a deknit és megnézni, hogy nem e valami szimmering szált el, hiszen van ott egy főtengelyed és egy kuplungrudazatot. Ha kihúzód a kuplungrudat, akkor eleve folyik az olaj.
Te győztél, nekem (asszem) csak 10 csavar az akkusarukkal együtt :D
De az indexnél utálom visszapasszintani az idomot, azzal meg szoktam szenvedni időnként. Gondozásmentest én csak szerettem volna venni - de nehéz úgy, hogy ami van a boltban, az éppen nem fér be a rég helyére. Azt viszont közöltem velük, hogy vagy adnak akkut, vagy ott fogok parkolni, szóval így lett megint hagyományos... de legközelebbre meglesz előre a gondozásmentes, csak nem öntöm össze, legföljebb éveket áll a pincében, folyadék nélkül nem kéne neki megromlani.
Amikor a GS-en beszart az egyik trafó, szépen elmentem 40-es tempóval egyhengerezve a 8 kilométerre lévő villamosságis szakihoz... szépen berregett a motor
1.- isti55 sz.-vas.
2.- perik sz.-vas. -azért egy üveg vörösbor gondolom elfér még
3.- lauimi szombat-vasárnap
4.-Móni sz.-vas.
5.- Tby sz-vas
6.- Blue (50%) sz
7.-Gaben78+1 sz-vas
Majd megvárjuk hogy jöjjön, és megmondja a tutit.
Csak juss el addig.
Szal én nyertem.
Jó, mondjuk ebben a fürdés meg a cigi nincs benne.
Ha valaki esetleg tud kiadót, szóljon plz.
Nameg ehhez semmi nem kell csak egy kéz meg a flakon.
Van pár akik eleget szívtak míg beállították.
Amúgy a polcon az elektronika...................csak be kéne kötnöm.
Nekem kulcsok kellenek hozzá....
Ki kell mennem a lakásból...ki kell mennem a folyósóról......ki kell mennem 2 lépcsőházajtón.....be kell indítani a robit...ki kell nyitni a garászajtót:-))
vagyis kell 5 kulcs:-)))
Szerintem ezt páran elkövettük:-))
Én is innen tudom hogy ott bizony folyik az olaj:-)))
Ami nekem is van az cakk-pakk 10.000ft-ból megáll - és ennyi....
Ebből mennyi sprayt veszel? 3 flakonnal? Meddig el az? 1-1,5 év? (esős időben is motorozol?)
Itt meg csak öntesz bele valamilyen olajat és a láncot 2-3x többet fog kibírni.
Amúgy a MOL-os láncspray tényleg jó - utoljára Én is azt használtam
Mondtam is magamnak, gratula erik!
Azért nem folyt ki sok, mert gyorsan lelőttem.
De azért érdemes leszedni a deknit és megnézni, hogy nem e valami szimmering szált el, hiszen van ott egy főtengelyed és egy kuplungrudazatot. Ha kihúzód a kuplungrudat, akkor eleve folyik az olaj.
Ilyen melegbe ne is csodálkozz ha csöpög......
De az indexnél utálom visszapasszintani az idomot, azzal meg szoktam szenvedni időnként. Gondozásmentest én csak szerettem volna venni - de nehéz úgy, hogy ami van a boltban, az éppen nem fér be a rég helyére. Azt viszont közöltem velük, hogy vagy adnak akkut, vagy ott fogok parkolni, szóval így lett megint hagyományos... de legközelebbre meglesz előre a gondozásmentes, csak nem öntöm össze, legföljebb éveket áll a pincében, folyadék nélkül nem kéne neki megromlani.
Amikor a GS-en beszart az egyik trafó, szépen elmentem 40-es tempóval egyhengerezve a 8 kilométerre lévő villamosságis szakihoz... szépen berregett a motor