Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik méretet láttad másként?
GS 500 fórum istinél
1.- isti55 sz.-vas.
2.- perik sz.-vas. -azért egy üveg vörösbor gondolom elfér még
3.- lauimi szombat-vasárnap
4.-Móni sz.-vas.
5.- Tby sz-vas
6.- Blue (50%) sz
7.-Gaben78+1 sz-vas
Emlékim szerint nagyobbak.....................de ki tuggya.................a platón álltam.
A Mónié 120/60? Én azt hittem hogy az is 110/70 mint az enyém.
Majd megvárjuk hogy jöjjön, és megmondja a tutit.
Ha jól lövöd be az olajadagot nincs gond vele.
Csak juss el addig.
én is ezért ódzkodom a láncolajozótól.......miért nincs olyan láncburkolat mint anno az mz-ken?.......szerintem a válasz: mert üzlet a motort alkatrészenként többször eladni
Az jó. A GV250-en is megoldható egy nagy csillagcsavarhúzóval, de ott azért le kell kapni egy kis idomot (1 csavar) meg egy leszorító pántot (2 csavar).
Csillag csak a saruhoz kell meg ki kell a gumiszíjat oldanom.
Szal én nyertem.
A gs az király akksicserében. Egy motorkulcs, ülés le, sima csillagcsavarhúzó és ennyi. Ha nagyon elhúzom a dolgot, akkor kb. annyi, mint egy dugás, a szokásos 2 perc.

Jó, mondjuk ebben a fürdés meg a cigi nincs benne.
Nem gondoltam nyár elején, hogy ilyen nehéz lesz albérletet (szobát) találni Budapesten, főleg a z I. IX.és XI. kerületekben, úgy hogy legyen hely a GS-nek is...

Ha valaki esetleg tud kiadót, szóljon plz.
Nekem csak 3 féle torx, egy csillag, meg a motorkulcs. A szerszámokért nem kell lemenni a garázsba
Egyébként ettől az automata lánc olajzástól nem lesz tiszta dzsuva a felni + lánc környéke?
Lustaság,lustaság,lustaság.
Nameg ehhez semmi nem kell csak egy kéz meg a flakon.
Van pár akik eleget szívtak míg beállították.
Amúgy a polcon az elektronika...................csak be kéne kötnöm.
Akksikiszedés?

Nekem kulcsok kellenek hozzá....
Ki kell mennem a lakásból...ki kell mennem a folyósóról......ki kell mennem 2 lépcsőházajtón.....be kell indítani a robit...ki kell nyitni a garászajtót:-))

vagyis kell 5 kulcs:-)))
Akkor jó, azt hittem csak én lehetek ilyen ökör.
ataaa...jól gondolod a 120/60 teljesen jól áll a gs-n.....úgy emlékszem a Mónién is az van


Szerintem ezt páran elkövettük:-))
Én is innen tudom hogy ott bizony folyik az olaj:-)))
Ha meg rám hallgatok, akkor elfeljtitek a láncspray-t és lánolajzóra cseréltek.

Ami nekem is van az cakk-pakk 10.000ft-ból megáll - és ennyi....
Ebből mennyi sprayt veszel? 3 flakonnal? Meddig el az? 1-1,5 év? (esős időben is motorozol?)

Itt meg csak öntesz bele valamilyen olajat és a láncot 2-3x többet fog kibírni.


Amúgy a MOL-os láncspray tényleg jó - utoljára Én is azt használtam
Múltkor mekkora pöcs voltam, szétszedtem, kitisztítottam, kihúztam a tüskét, azt is szépen megtörülget, oszt már nem is tudom miért beindítottam, sztán ömlött belőle az olaj.
Mondtam is magamnak, gratula erik!

Azért nem folyt ki sok, mert gyorsan lelőttem.
Várhatóan attól.....
De azért érdemes leszedni a deknit és megnézni, hogy nem e valami szimmering szált el, hiszen van ott egy főtengelyed és egy kuplungrudazatot. Ha kihúzód a kuplungrudat, akkor eleve folyik az olaj.


Ilyen melegbe ne is csodálkozz ha csöpög......
Legalább biztosítja, hogy nem rontom el még jobban
Te győztél, nekem (asszem) csak 10 csavar az akkusarukkal együtt :D
De az indexnél utálom visszapasszintani az idomot, azzal meg szoktam szenvedni időnként. Gondozásmentest én csak szerettem volna venni - de nehéz úgy, hogy ami van a boltban, az éppen nem fér be a rég helyére. Azt viszont közöltem velük, hogy vagy adnak akkut, vagy ott fogok parkolni, szóval így lett megint hagyományos... de legközelebbre meglesz előre a gondozásmentes, csak nem öntöm össze, legföljebb éveket áll a pincében, folyadék nélkül nem kéne neki megromlani.
Vannak tartalék hengerek.

Amikor a GS-en beszart az egyik trafó, szépen elmentem 40-es tempóval egyhengerezve a 8 kilométerre lévő villamosságis szakihoz... szépen berregett a motor
Mé egy 4 hengeres menne?
Viszont ha azt elcseszed, az egy métert nem fog menni önerőből utána