Azóta nincs semmi gond, és nem csak a számlán látszik, hogy "mit csináltak"....hanem a motoron is.
Én míg a GS vagy a GSF garis volt kötelezően márkaszervízbe jártam.
No ugye tiszta, hogy 12000-nél nem szedik szét a motort szelephézag miatt (mikor elsőre fixen olyan 40-50.000-nél kell csak cserélni) De azért felszámolták a díját.....
Na ezért se megyek már ismeretlen helyre.
Itt viszont cimbi a műhelyvezető.....és akár ott is állhatsz a motor mellett
Hát mit mondjak... iszonyat csúf lett a korábbi állapothoz képest
Mondjuk az öszvérek is csak néhány szögből szép állatok... de ha valaki megszerez egy olyan állapotú gépet, mint amilyen ez volt ránézésre, legalább állagmegőrzést csináljon.
Kár érte.
Sziasztok! Eladó a motorom. Alig mentem vele és csak áll benne a pénzem. Hátha egy idetévedő érdeklődőnek megtetszik. eladó motorom
Ha nem tudom eladni, akkor megmarad. Elkótyavetyélni sem akarom.
Na persze:-)))
Az analóg órába volt 18.000km mikor lecseréltem.
~51.000 volt a digitálisba, mikor eladtam
A vevőm is belepakolt egy keveset:-))
Szóval az óra nem valós:-))) Nagyon nem:-)))
Az idomokat levették, de aki ismeri a gépet az rögtön látja hogy ez az Én régi motorom:-)))
- sárga matricák a keréken
- digitális óra
- Orion doboz
- saját konzol...
- csináltatott ülés (ISZONYAT KÉNYELMES!)
Bár ezért az árért még most is jó vétel lehet, hiszen egy öszvér....és ha szét is megy benne valami akkor nem milliókba kerül a szervíz:-)
Konkrétan én inkább autós/motoros vagyok, de most éppen inkább motorozom. Autó mindig kell, most picit válság-autózásba megyek át, aztán majd megint feltámad az étvágyam és veszek egy hátsós japánt ismét... egyik nem pótolja a másikat, még szerencse, hogy repülőt nem tudok vezetni
De akinek új motor kell , az nyelje ezt le.
Ellenben még mindig olcsóbb, mint az ismeretlen