Hmmmm....................kicsit már tisztább nekem a pálya.
Egy pilot power-PR2 kombóval simán elmegyek egy 20-ast.
Tehát a gumival és szervízekkel KB 70e-el vagyok meg plusz benzin.
Havi szinten nézve havi 26e.
Ebbe már a biztosítás is benne van.
Fél liter fékolaj 3 motorra elég. Viszont tudtommal nincs kisebb kiszerelés.
Ha a telóolajat csak cseréled, nézd meg az akmt-s oldalon. Van leírás és konkrét mennyiség is.
Egy nagyobb motornak leginkább a gumi és benzinköltsége komolyabb mint egy GS-nek, a többi az kb ugyan ott van.. szerintem egy bő 100-assal kerül többe fenntartani egy közepesen erős motort 10 000 kilométerenként, mint egy GS-t (adót átírást, biztosítást figyelmen kívül hagyva).. kilométerenként olyan 10-13 forint plusz lehet (érzésem szerint)
telószimering 6200.-
Olaj 5-ös repsol:2500.-
Fékfolyadék:1300.-
Fékbetét EBC szinter:20e az egész bár láttam 13e-ért is.
Hátsó betét ugyanaz 7400.-
Olaj+szűrő 4 liter Motul 10w-40 11e ebből marad egy liter még tartalékba.
Gumi há franc se tuggya.Félhulla használt 20 rugótól vattaúj sportig 70e.
Munkadíj naggyából nincs majd a telóolajat/szimeringet cseréltetewm ha 2 év mulva odajutok.
Szinkronok év végén esedékesek.
Megmutattam neki hogy hol ér le az idom kanyarban, tehát hogy kb addig döntök. Szóval nagyon remélem hogy úgy készíti el hogy az aszfaltot súroló alkatrészek sorrendjén nem változtat. Mert ugye nem az a cél hogy ne legyen karcos a motoridomok alsó fele, mert azt magasról leszarom, hanem hogy ha eldobom, vagy felborul akkor se a doboz se a fejidom és a hasidom se törjön, szakadjon le.
Lehet majd rá kéne aggatni valami rugalmas kiálló pöcköt, amit lehet hallani ha leér. Egy darabig le lehet tenni ezeket a kereteket is, de ha besokallsz vele, simán kiemeli.
Óvatos leszek az elején. A megrendelésnél kiadtam utasításba hogy bőven elég ha csak akkor ér le amikor már a motor is fekszik.
Ha valamelyik része nem bírja az üzemszerű használatot (leér kanyarban) akkor viszem vissza módosítani. Egyébként bízom benne hogy már elsőre is jó lesz, mert szerte a világon ez a hivatalos bukócső a Police Divire... csak nem akkora tévedés.
Egyébként ez hol a motoron lesz hol nem, szerintem budapesti ingázásra nem teszem fel, mert akkor már kocsival is mehetnék a dugóban
Csak nehogy a nagy lábtartókarcolásban bucskázás legyen..................én ezektől a kiálló elefántfülektől borzongok rendesen.
Ha ez beakad.............
Nem siettem, mert még csináltam ezt azt a városban és lecsúszott három sör is. De az ami helyközi buszok sűrűségét és menetidejét illeti, hát az vicc. Akinek nincs valami kedvezménye, az csak gazdaságosabban tud ennél utazni...
Egyébként otthagytam Petyánál a motort bukó csövezni. Kb ez a cél (na nem az hogy ilyen szép kerek bajszos indai legyek, hanem hogy ilyen jól felkészített legyen a fetrengéshez a motor
Tömegközlekedni az szokott akinek fix munkaideje van.Mondjuk 7-16h mindennap.Cég fizeti.
Kiszámolja hogy ha 6:15-ös busszal megy benn van 6:58-ra dolgozik 16:58-kor otthon van a panelban......................éshát csak otthon van.
Majd teker tovább a verkli.
Amúgymeg egyetmista vagy hova a túróba sietsz?
Tömegközlekedni mekkora kaland pláne ebben a kellemes 40 fokban
A-ból B-be reggel motorral 45 perc (többé kevésbé szabályosan) B-ből A-ba vissza tömegközlekedéssel 211 perc, úgy hogy minden flottul ment Őrületesen nagy volt a táv.. 60 km (egy irányba). Szerintem biciklivel se lett volna lassabb, sőt. Csodálom azokat akik nap mint nap megengedhetik maguknak azt a luxust, hogy a "közösségi" közlekedés eszközein töltsék az idejüket...
(Budapest nyilván más, de itt vidéken ez valami katasztrofális...)
Igen hamar cserélnem kell néhány dolgot:
láncszett, első- hátsó gumi, első- hátsó fékbetét (a hátsóban 8e km van), telószimmering+ olaj (nem szivárog még de még eredeti).......az aktuális olajcseréről nem is beszélve.... karbiszinront beállítottam, szelepek jók.
Még szerencse, hogy magam csinálom
Egy pilot power-PR2 kombóval simán elmegyek egy 20-ast.
Tehát a gumival és szervízekkel KB 70e-el vagyok meg plusz benzin.
Havi szinten nézve havi 26e.
Ebbe már a biztosítás is benne van.
Kilóméterre vetítve 32 forint-ra jön ki.