Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elcseszni a fagolyókat is el lehet.
De ahhoz szőkének kell lenni.
Nem vagyok elég bátor - pedig az egyhengeres, egy gyertyás blokknál kevésbé elcseszhetőt gondolom nem nagyon csinálnak
Ha jól számolok (mivel nincs itt a motor) nekem 14 csavart kell kitekerni ahhoz hogy az akkuhoz férjek, plusz persze az akkusaru csavarjai és az idom kipattintása a fülekből. Nem is véletlenül vettem gonodzásmentes Yuasa akksit... kell a fenének ez a nagy tortúra
KB annyi hogy míg a legjobbak 800-at birnak a láncon kifényesedés nélkül addig a MOL 1000-1200-at.
Nem sok különbség de megéri.
Láncspray? Az is van most belőle (munkába/anyámékhoz menet kábé útba esik egy MOL bolt), párom motorját fújkáljuk vele, de azt meg nem mondom, mi a különbség köztük
Csak egy kis bátorság.
Úgy van megtervezve hogy csak a ténylegesen analfabéta tízhüvelykujjas marhák tudják elcseszni.

Nameg a két okos akik úgy lövik ki a dugókat hogy 5 percig pattog a műhelyben.
Láncsprayről beszéltem azt ne vedd.
Bár az olajok sem rosszak.
Fékhez, blokkhoz nem merek nyúlni
Most majd kipróbálom a MOL-t én is. 10W40, gyári ajánlás szerint. Persze a legnagyobb MOL-ajnározó brigádtól meg is kaptam, hogy szar, mert ez csak API SG. Gondolom a 10W50-es részig löttyük pengébb, úgyhogy ez csak szar lehet

De később legalább lesz róla tapasztalatom, most még semmi, csak a flakonok állnak otthon egyelőre.
Menten jobb a helyzet.
Felpattintom kulcsal az ülést és nini..............egy akksi.
Szinkront,szelephézagot,telószimeringet,lánccserét csinálja a fene.
Olaj,fék,blokkszétdobás jöhet.
Én is tudnék lejjebb menni, ha magam szervizelném - viszont nem értek hozzá, csak kisebb dolgokat csinálok, akkut vagy olajat még cserélek, de ha bármi más is van (márpedig 10 ezer km alatt valami szinte mindig adódik, ha más nem, odacsapom, és egyengetni kell a kormányt ) már elmegyek vele szervizbe. Most lesz egy házi olajcserém, a szétrezgett kopoltyúlemezt meg majd megragasztom magam.

Akkut most kellett bele újat tenni, és morgok is, hogy olyan hülye helyen van, hogy a komplett baloldali idomot le kell szerelni, hogy hozzáférjen az ember... így esett, hogy ellenőrizgette a nyavalya, és szépen elszivárgott az összes lé belőle
Ha megyek nekemadja?
Az nem túra lesz, hanem Isti55 felajánlotta kecót és akik eljönnek azokkal iszogatunk egyet és fikázzuk egymás motorját.

Persze lehet megyünk egy rövid kört is, bár vagy motorozunk v. iszunk. A kettőt nem jó keverni. Ha van kedved gyere, sok okosságot fogsz hallani a gs-ről az az egy biztos.
Hanyagolnám a castrolt..................inkább MOL.
Mindenkinek köszönöm a jó tanácsokat!

Átírtam a profilomban a CBR-t a GS-re, ezt elfelejtettem megtenni tényleg amikor megvettem a GS-t.
A motor 2005-ös, a km szerintem valós, mert szervízkönyves a gép. Amit tudni kell, hogy tényleg nagyon sokat állt egyhelyben. Az előző tulaj hirtelen halt meg sajnos és akik örökölték nem a teljes körültekintéssel rakták el a motort, bár nagy bajok azért nincsenek.

Köszönöm a szervizhely tippeket!

Köszönöm a felajánlást is, sajnos magam még kevésbé értek a motorszereléshez, de azért nem is áll teljesen távol tőlem/családomtól. De egyedül azért nem vágnék bele. Az egyik XI. kerületi suzuki szervizbe nem mondtak olyan vészes árat az olaj és szűrő cserére, de persze az otthoni szerelgetés az igazi :)

Volna még itt egy kérdés, az oldalsó támasztónál néha látok megjelenni egy egy csepp olajat. Ez természetes? Jöhet a láncról le oda (castrol láncsprayt használok)? Vagy érdemes megnézetni ezt is?

A motorba már beletettem kb 800 km-t én (Bp-Hatvan távot járok munka miatt rendszeresen), ezalatt nagy hibát én nem fedeztem fel, de jobban megnyugodna a lelkem, ha hozzáértő is látná a vasat.

Az augusztus végi túra leírását valaki el tudná küldeni, vagy linkelni? Szívesen csatlakoznék :)

Amit észrevettem: nagyon pörög ez a fórum, jó kis csapat vagytok :)
Szerintem ha kicsit eltávolodnék a sportosabb cuccoktól (nem sinter betétek,nem sportgumi)És kicsit kevesebb lenne a gázhúzás simán kijönnék 25-27 forintból.
Nálam most ~27ft-ra jön ki kilométerenként a karbantartás+benzin+bürokrácia. Viszont a 650-es már nem sokkal nagyobb, mint a GS500. A benzin meg eléggé alulreprezentált ebben az összegben, a szíjhajtás meg hosszú távon valamivel drágábbnak tűnik, mint a lánc.
Ilyen is van, tudok két ilyen 750-es gixert amik agyon vannak kímélve és egyikről hallottam 2 éve, hogy eladó is lehetne, de azóta nem tudok róla...
Vagy figyelni kell az "első tulaj vagyok, de ez mégsem az én világom" eseteket és egy mindenkinek megfelelő áron megoldani a problémát.
Szerintetek 110-es felnin hogy állna ez a 120/60 -as gumi.
110-esben nincs Pilot Power jelenleg amit meg tudnék venni.
120/70-enél meg az volt, hogy amikor a szélesebb gumi felkerült a keskenyebb felnire, annyit torzult, hogy a szélei szinte függőlegesen álltak.
Abban bízom hogy a /60-asnak laposabb az íve, ezért a keskenyebb felnin hasonlóan fog mutatni mint a 110/70-es.
Javítsatok ki ha rosszul gondolom!
Kék Holdban nekem is ugyanezt a storyt mondták....

Nem szabad használt gixxert venni!
Szomorú dolgok ezek...
Azért lehetséges, hogy annyi is van bennük....aki megvette elsőnek az elment vele 10-12000-et mire rájött, hogy nem ez kell neki....a 2. még vagy 6-8000-et mire szintúgy, de akkor még egyben van a gép....és utána jön egymás után 3-5 tulaj akik már széthajtják mivel addigra féláron jutottak hozzá és pályázni vagy ökörködni kellett és már se olajcsere se más szerviz hanem mielőtt az bekövetkezne továbbadja így mire Te néznéd meg az új árához képest harmadáron kb 7-9 évesen addigra egy lelakott szervizt évek óta nem járt hulladék jut eléd.
Az miért van hogy a sportgépeket 30-40 ezer körül adják el, vagy ide tekerik vissza. Valaki egyszer azt mondta hogy 40 ezer körül igen csak át kell őket nézni ha hosszú távon jót akarunk. Gondolom sokan ezt a jó átnézést spórolják meg.
Én régebben tudtam venni OMV kúton 0,25-öst is.Egy ezresért.