Előkerestem a pecsétes könyvecskét
.a 26378 km-nél elkövetett szerviznél lett beletéve a Valvoline..Mivel előtte végig castrol Actevóval lett feltöltve. Egy csereperiódus alatt 1+ flakon elhasználása van a számlán. (castrol)
Valvoline +1,5 flakon. 5600 km-en vegyes használat.
Majd megint Castrol..és ezzel is felkúszott másfél dobozra a mintegy 5000 km alatt.
A melegen (120fok) való kapcsolási nehézségek végig jelen voltak!
Majd egy okos manőver folytán 10/50 Motul... Nem kellett vennem + olajat és a kapcsolási problémák megszűntek.
Most Repsol 10/50 racing nincs mérhető fogyasztás..és a menet közben figyelt hőmérő is sokkal gyorsabban kúszik vissza...
Aki volt velem motorozni alz látta ,hogy folyamatosan figyelem a hőmérőt..és tapasztalhatta ,hogy nem finomkodok a technikával.
Pályán óra szerint 140 tartósan...de olykor csutka amit bír.
Tételezzük föl ,20000 km alatt kopik a motor....viszont egy másik olajból kevesebbet...vagy alig mérhetően eszik...én csak az olajra tudom visszavezetni az okokat!
Nekem ha pályáztunk, akkor FIXEN 100km/1dl volt a fogyasztás...
Az érdekes, hogy Adonyban laktam, vagyis a 6-oson jártam.
Nem lassabban, és mégse ette ilyenkor....pedig ott is mentem a 110-130-at.
Góliát most is Gs500 tulaj. Nem Valvoline-t használ!
Együtt voltunk a Glockneren.
Lefelé volt pálya (M1, A4, A2, S6, A9) neki is evet....bár csak 1-2dl-ert.
Persze mert mindenkibe beleégették a "VEGYÉL MOTULT, CASTROLT"....
Én soha nem a reklámra mentem.
Nálam a személyes élmény - és a pénztárca dominált:-)))
Valamire biztosan jó....az enyém ette mint az állat... a full synt 10-50 fos repsolt nem eszi...mi több 120 fokon is precízen vált...amit a Valvoline és a castrol..csak nehézkesen tett meg..
Édes öcsém:-))) Te még élsz?
Ilyen lesz a party:-))?
Mert hogy az ucsó gs500 topic gyűlés tudtommal 2007. április 1.-én volt:-))) És milyen király volt!
Ha netán összejönne és bepofátlankodhatom mint régi Gs-es, akkor lehet hogy benézek hozzád:-)
Mivel én még nem értem az első periódusom végére, ezért nem tudom mihez hasonlítani, de ha jól emlékszem, az enyémben Repsol van. A váltóm jó, eltekintve attól, hogy nehezen találom egy ideje a kettest (bár lehet, hogy ez csak az üléspozíció-változtatástól van, ennek meg ellentmond, hogy kettestől fölfelé már simán gangolok), illetve hogy ha fölrakom hatosba, azt minden fokozatkijelző nélkül is tudom, mert sípolni kezd vagy mi.
Meg amikor tsanyi láncot cserélt, és kipucolta a kilónyi dzsuvát az első fogaskerék mellől, na onnantól tényleg sokkal jobbnak éreztem a váltót.
Ettől függetlenül legközelebb nem Repsol megy bele, és akkor legalább tudok összehasonlítani
Mindenképp 10W40, vagy ha E-s GS-ed van akkor talán 10W50.
Én még nem próbáltam Repsolt, csak ismerőseim, és nem dicsérték.
Én eddig csak ActEvot használtam. A váltó tényleg határozottabb kicsit. Az egyik ismerősöm Motult használ, és neki hihetetlen puha a váltója.
.a 26378 km-nél elkövetett szerviznél lett beletéve a Valvoline..Mivel előtte végig castrol Actevóval lett feltöltve. Egy csereperiódus alatt 1+ flakon elhasználása van a számlán. (castrol)
Valvoline +1,5 flakon. 5600 km-en vegyes használat.
Majd megint Castrol..és ezzel is felkúszott másfél dobozra a mintegy 5000 km alatt.
A melegen (120fok) való kapcsolási nehézségek végig jelen voltak!
Majd egy okos manőver folytán 10/50 Motul... Nem kellett vennem + olajat és a kapcsolási problémák megszűntek.
Most Repsol 10/50 racing nincs mérhető fogyasztás..és a menet közben figyelt hőmérő is sokkal gyorsabban kúszik vissza...
Aki volt velem motorozni alz látta ,hogy folyamatosan figyelem a hőmérőt..és tapasztalhatta ,hogy nem finomkodok a technikával.
Pályán óra szerint 140 tartósan...de olykor csutka amit bír.
Tételezzük föl ,20000 km alatt kopik a motor....viszont egy másik olajból kevesebbet...vagy alig mérhetően eszik...én csak az olajra tudom visszavezetni az okokat!
Nekem ha pályáztunk, akkor FIXEN 100km/1dl volt a fogyasztás...
Az érdekes, hogy Adonyban laktam, vagyis a 6-oson jártam.
Nem lassabban, és mégse ette ilyenkor....pedig ott is mentem a 110-130-at.
Góliát most is Gs500 tulaj. Nem Valvoline-t használ!
Együtt voltunk a Glockneren.
Lefelé volt pálya (M1, A4, A2, S6, A9) neki is evet....bár csak 1-2dl-ert.
Szóval ha pályán eszi, az nem betegség.....
Persze mert mindenkibe beleégették a "VEGYÉL MOTULT, CASTROLT"....
Én soha nem a reklámra mentem.
Nálam a személyes élmény - és a pénztárca dominált:-)))
Vettem egy Gs500F plexit, mert túraplekót gyártok a Banditra.
ellenben nem épp jó.....
Ha netán valakinek szüksége lenne rá, akkor eladó....
Ilyen lesz a party:-))?
Mert hogy az ucsó gs500 topic gyűlés tudtommal 2007. április 1.-én volt:-))) És milyen király volt!
Ha netán összejönne és bepofátlankodhatom mint régi Gs-es, akkor lehet hogy benézek hozzád:-)
videó: http://www.sportmotor.hu/motor...
A mókás videó:-)))
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez volt 12.000km-ig....
Utána 68.000km-ig VALVOLINE Durablend, vagy Valvoline Motorcycle olaj ment bele....ősz-tél-tavasz 10w40, nyáron 20w50....
A banditba viszont 0km óta ActEvo Xtra van......1x próbáltam valvoline-t, és ebbe nem épp volt jó (más hang, csattogó váltó)
A Motul 5100-et jó szívvel ajánlom mindenkinek itt a boltban is.
Az nagyon jó olaj.
a hegyet meg elhordták innen az alföld közepéről..és azért van itt alfŐŐD....mert kell a ház a sok uri népeknek
Amúgy jó , hogy sípol neked 6. ba , mert én sokszor váltanék még fel..
Meg amikor tsanyi láncot cserélt, és kipucolta a kilónyi dzsuvát az első fogaskerék mellől, na onnantól tényleg sokkal jobbnak éreztem a váltót.
Ettől függetlenül legközelebb nem Repsol megy bele, és akkor legalább tudok összehasonlítani
Én még nem próbáltam Repsolt, csak ismerőseim, és nem dicsérték.
Én eddig csak ActEvot használtam. A váltó tényleg határozottabb kicsit. Az egyik ismerősöm Motult használ, és neki hihetetlen puha a váltója.