Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, alakul ez lassan. A végén még rendes találkozó lesz.
Isti55 úgy néz ki én is tudok menni a fórumos találkozóra!
de jó neked
Autópályán a 150-160-nál nekem is teljesen megzabálja az olajat.
Összesen 550 km volt ebből kb. 300 az autópálya. Országúton 100-120 között. Az autópályán 130-150 között (legalábbis km óra szerint).
Repsol Moto Rider 15w-50 ásványi olajat használok.
Az befolyásolhatja hogy a dolgot, hogy autópályázás előtt volt kb. 10-10 km dugóban araszolás délelőtt és este és elég rendesen felmelegedett a blokk? Meg lassan cserés lesz az olaj kb. 5500 km van benn? Lehet ettől hígabb?
Az a helyzet, ha húzod neki, akkor bizony kajálja és 1000km alatt simán bepüföl egy 4-5 decit, az bizony minimum, vagy picit alatta... ataa-nak van igaza, nagyon nem szereti a 140 feletti tempót, néha kibírom és alatta gurulok, akkor szinte zero a fogyasztás, de ha elgurul a gyógyszer, akkor nekem megeszik 1-2,5 decit 1000km-re...
Kérdés mennyivel mentél és milyen olajat használsz?
Hááát, ilyenkor ha még tudsz vagy akarsz változtatni ne a horvátot válaszd arrafelé egyszerűen nem lehet közlekedni nyáron annyian vannak na meg szétsül az ember akkora a forróság, én lementem motorral a családdal 1 hétre mondván majd ott motorozok......nem jött össze, egyetlen egyszer ültem fel rá és visszafordultam nagyon gyorsan....inkább szlovénia Bled környéke, ott hűvösebb van, motorozhatóak az utak és nincs akkora tömeg na meg közel vannak az olaszok is.
Bármikor gyártok Neked indokot
Folyamatban
A szálláshelyeken meg inkább Eurót kérnek.
Igen ez sajnos normális a GS-nél. Amikor hosszabb egynaposokról sietve haza "Man TT-zünk", tehát bőven 140 fölött küldjük tartósan, akkor deciket kajál. Szigorúan 140 alatt kell tartani, nagyon meg kell indokolni az e feletti tempót.
Én idén is és 2 éve voltam, akkori tapasztalatok :)
Autópályán van benzinkút bőven, de nagyon szeretik a saját kis kunájukat, eurót nem igazán. Igaz ez minden kisboltra, ami ott van, nem nagyon fogadnak el eurót, ajánlatos bőven vinni kunát :)

Az autópályák jók, de drágák, mert díjfizetős kapurendszer van.
Arra emlékszem, hogy eurót ők elfogadnak, de pl mi megpróbáltuk a maradék apró kunát meg eurót elsütni náluk, és mondták, h csak papírt fogadnak el, bár ez szerintem csak köcsögölt velünk :)
Röviden ennyi
Oda-vissza hurkoljátok be Boszniát egy teli tankért, na meg a csodálatos látványért!
a tartós 160-as tempó nem való nem való neki......szerintem váltsatok nagyobbra
Menjetek a bosnyákok fele, és mindent rakjatok tele az ottani benyával...
Kapaszkodj meg, Bolíviában valami 15-20 Ft/l.
Egyébként vám és pénzügyőr haver Irakban szolgált 2000-es évek környékén, és ott a benzinkutak ingyen voltak, mint nálunk egyes vizes kutak. A fószer benzinnel locsolta tisztára a placcot a portól, és ez nem kamu.
Nem csalás, nem ámítás! És egyszer sem hörrentünk le vele...sőt...
Én is ilyesmi összeggel számoltam
Ja-ja! Én is csak azért kérdem, mert autópályán 160 alatt elég unalmas menni, nem is gyakorlom sokat, max. a le- és felhajtókon

Annó a Vasutas túrán nekem sem kellett utántölteni, persze ott 80 volt az átlagtempó, de egy ataa féle 400+ km-es Tátrázás után igencsak igényli..
Nekem 16 ezerből megvolt, de ebbe segített az olcsó lengyel benzin. Ennél csak Boszniában olcsóbb, legközelebb tankerrel megyünk arra.
130-140-es tempó alatt sem esz iaz olajat......én már a harmadik periódus alatt nem töltöttem utána.....szinte maximumon volt a szint a cserénél....a 4l-ből 1 mindíg megmaradt.
Autópálya alatt pontosan mekkora tempót értesz?

Ha két olajcsere között nem kell utántölteni, amiatt én jobban aggódnék, mint hogy gyakrabban kell...
Az normális, hogy kb. 300 km autópályatempó alatt a max. vonaltól a minimumig lemegy az olajszint? Repsol 15w50-es olajat használok, gyári lánckerekek. Országúti használat mellett egyáltalán nem eszi az olajat nem kell utántöltenem két olajcsere között.
Oreg hiba a csizma hianya.
Ő lesz az.. transalpos. Nem hord motoros csizmát, aminek következtében a felborulás következményeként az egyik lába előre másik pedig hátrafelé nézett.

A lényeg (többiek is értsék) az hogy a mentőben nem volt benzin, neki kellett pénzt adni a tankolásra, ehetetlen volt a kórházi kaja, penészes a fal, hiányos volt az orvosi felszerelés és volt hiba a gipszeléssel is. Ja, és nem kapott semmiről számlát (ott ez nem szokás) ezért a biztosító nem fizetett neki egy petákot sem. Mondjuk mázlija volt, mert kárpátalján bukott.. az majdnem itthon van. Pozitívum, hogy szakszerűen tették helyre a sérült végtagot..