Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs GS-em csak azon tanultam.
Viszont van egy Angol betegem.Abba az ijjaim nem férnek nemhogy a kábelezés.
A "Mikir" félét nem ismerem.

Nekem egyszerű....
1., a világítástól loptam áramot sima gyorscsatival (nem kell vezetéket vágni)
2., lengőbizti azért megyen bele
3., Az olajtartály neked jobban eldugható, hiszen a GS-en van hely.....a banditon semmi....
4., az elektonika a fejidomba van elrejtve egy kis dobozba
5., mint látszik a képeken a vezérlést kihoztam az idomba
6., a mágnes szeleppel kellett még játszanom egy sort - de ugye megnéztem hogy ki-hova tette.


Keresd meg Tibkint.
Tudtommal neki is van olajzója, és neki is GS-e van még.
Biztos tud jó tippekel szolgálni, hogy ő mit-hova tett.
Igen az , de nem jutott eszembe!
Menet közben a szörny:-))

20 percnyire laksz (emberi tempóval):) Őrmező.
A spray-zésnek van több nyomós oka.

1.Hihető tesztet akarok (na ja én csinálom) ezért megvárom míg megdöglik a spray-s láncom.(tény hogy ez a szemét 25e alatt sem adta meg magát,még állítani sem kellett)
2.Mikir féle elektronkát vettem 15-ért és van benne egy üres kapcsoló szál............meg be kén kötni az elektromos rendszerbe.
3.ki kéne találni mit hova és szűk a gép mint a palack nyaka.
4.Volt egy kis elektromos mizéria ami miatt szentedrén sehova nem ment csak a platóra a járgány így félek bármit is mókolni egyenlőre.
Akkor Én előrébb vagyok:-)))
Általam tervezett motor, forgalomban.....eladó:-)))


Volt egy rakás MINT alkatrészem, és mielőtt anyám kidobja (az Ő garázsa a "lomtár") gyorsan - összesen 103 óra munka van benne - csináltam belőle valamit:-)))
Az a dugattyú......
Ha most hétvégére gondoltál, akkor nekem csak a délelőtt a jó, mert minkét nap délutános vagyok.

Ha jönnél akkor 10-12 óra közt jöhetsz.....
70-37346 hetven
blue kukac akmt.huuuuuuu



De ha még belefér a mai délután akkor az is jó (17 óra után) mert úgy is megyek szerelni az SR-t - merthogy dadogósra vette, szóval valami vagy a karbival vagy a vákuumcsappal van.

csörögj rám és megbeszéljük.
Én is ott élnék
Így persze nem kellene lemenni:-))
Attól függ hogy állítod be.....
Ha túl sok olajat kap, akkor természetesen veri össze-vissza.

Nekem a fölösleget a felni, és a rendszám kapja....mikor sokat adagolók neki.
De ugye egy ronggyal letörölhető - és nem kell hozzá semmi más, hiszen nem tud rárohadni, mint pl. a teflonos láncspray.

Eriknek nagy a cseppszám (~100sec/csepp) neki nem veri sehova.
Nem szívsz, max törölgetsz:-))
De kérdezz utána ki-hogy használja.


Nekem az elektronikám 23sec-150sec közt változtatható.

Sokan ~100-110sec-re állították be.
Én nem vagyok fix párti. Most hogy 200 fok van, így sürübbre állítom, hiszen sokkal viszkózusabb, vagyis hamar elfolyik.
Hidegben elég a 60-70.

Azt meg ugye álló helyzetben pár perc alatt be tudod állítani.



A gyári ezért jobb, hiszen ott már digitális kijelző, menet közben állíthatóság....stb. No de ugye az 120.000ft:-))
A sima is 27.000ft
http://www.bazismotor.eu/index...
Én Százhalombattán lakom, csak van egy házam Adonyban, amit nem bírok eladni - és azzal van most gond....
Ezért megyek majd le a buli előtt oda.
Így van és meglepően stabil vele, elöl 120/60, hátul gyári van és pöpec.
Értem, és onnantól hívhatnánk is DrZoli32-nek
Ha ez összejön Adonynál én is csatlakoznék a szomszéd faluban lakom). A rétest is szeretem.
Viszonylag.
Nem olcso de hiheto ceg.
Az én telefonszámom az adatlapon...mondjuk ha Devil ráér..és nem esik..hétvégén nyomhatunk egy Adony...aztán rétesezés Velencén.
Nem tudsz hülyeséget kérdezni...hisz egyszer mi is voltunk kezdők :)
...én még most is kezdő vagyok....ha majd az általam tervezett motorok kerülnek forgalomba...akkorra leszek talán haladó :)
azt hiszem valaki már ajánlotta, de itt is találsz hasznos információkat
http://www.akmt.hu/gsoldal.htm...
Zoli!
Gödöllőn az Opel Gaál korrekt cég?Kollégámnak ezt néztük ki.
Én anno mikor kiszedtem az MZ első kerekét akkor késöbb csak úgy elkezdtem huzogatni az első féket , csodálkoztam h miértnem keményedik már fel? Aztán 1x felkeményedett , megnyugodtam. Raknám vissz a kereket és hoppá , nem fér be a tárcsa... Kinyomta majdnem teljesen amik nyomják a betétet (nemtudom mi a neve , pogácsák?) Akkor teljesen szét kellett szedni a féket . Plusz fél nap volt.
Ha valamire kiváncsi vagy de nem akarod megkérdezni , akkor jobb fent van 1 kereső ahova ha beírod a kulcsszót akkor valószínűleg fog találni neked olyan hozzászólásokat amiben benne van a szó.
Vinnék folyékony ellátmányt ne féljetek :)

@ganjaninja (Péter)
és
@Blue_devil (Zoltán)

Nem tudom mennyire lenne nagy kérés a részemről így egyből kezdőként, de mivel sokkal nagyobb a tapasztalatotok, ezért szeretném megmutatni nektek a gépet hétvégén, ha van rá lehetőség, egy 10-20 perc erejéig. Akár mind a kettőtöknek külön külön, hiszen nem laktok messze tőlem, egy kis körözés a GS-el meg ugye külön öröm :) Megnézhetnénk milyen alkatrészek kellhetnek még esetleg, és hogy milyen "üdítőt" kedveltek :D:D

Elérhetőségeiteket el tudnátok küldeni a jeremy88@citromail.hu címre?

Mégegyszer köszi mindenkinek a láncspray tippeket és minden egyebet! Próbálok visszaolvasgatni a fórumban, hogy majd ne kérdezzek oltári nagy butaságokat, elnézést a kezdőnek tűnő kérdéseimért (bár valahol mindenkinek el kell kezdenie).
Széles utat!