Köszke, vmi ilyesmi rémlett nekem is, csak betojtam egy kicsit, mert az előző hétvégére 2 haverom 40-es szülinapja meg pluszban egy esküvő szerveződött. Asszem kevés lesz az egy hét a kijózanodásra.
Agyaltok itt az ülésbe zselén meg ilyen marhaságokon....pedig mennyivel egyszerűbb lenne a valagba beépíttetni implantátumot ami rendesen kipárnáz és akkor minden motoron jólesik az ülés.
Előzővel többen meg voltak elégedve.A gödöllőit nem ismerem de autóülést szépen áthúzott egy ismerősnek.
Én majd teszek velük egy próbát.
Ma vettem egy zselés bicikliüléshuzatot...............hátha be tudják suvasztani a szövet alá,mert én csak áthuzatni szeretném az ülés szép is jó is de ha már csinálják akkor szeretem ha jól el van baxva.
De az is lehet a Rezsővel csináltatom a Frepp BT-vel.
Basszus, mikor is lesz a talcsi? Vissza kéne olvasnom 100ezer oldalt. Be kéne karcolnom a naptárba, mert tuti szerveződni fog más is, de ezt nem akarnám kihagyni.
Kicsit más, ám mostanság sűrű téma itten az ülés. Mostanság 80-100 km és nem bírok megmaradni rajta. Úgy el kezd nyomni, hogy az valami k.o.. Na már most az lenne a kérdésem azok felé akik mostansá csináltattak, hogy milyen szempontok szerint csinálták az újat, illetve ki lehetett próbálni valami minta szerűt? Nincs bajom a +30-40e. árral, csak azt nem szeretném, hogy utána is ugyan úgy érezzem magam, mert akkor azt csak kidobásnak érezném.
Végre sikerült utol érjem magam!
Isti szeretnék én is jelentkezni a rendezvényedre! Viszont nekem is volna egy olyan kérdésem mint Krisalnak, nejt ér hozni?
Bandit-ról mi a véleményed? Sokat agyaltam én is rajta, de végül a gsxf jobban tetszett, úgyhogy ez lesz
Szerinted átszerelhető a banit állítható ülése? Gondolom nem sok konstrukciós különbség lehet a kettő között?!
Üdvözöllek én is, mint egyedüli nőnemű gs-es a csapatban!
Na igen, ahogy azt lovi írta figyeld a fórumot ki, mikor, merre indul neki éppen túrázni! Vannak a nyugisabbak és vannak akik kicsit erőteljesebb tempót diktálnak (pl. ataaa, lovi...)
A nyitvatartási időpontoktól ne ijedj meg, rugalmasan kezelik, csak beszélj velük!
A gyáli Pisti olyan szinten rendbehozta a telóm, hogy jobb mint új korában, és bármikor viheted hozzá a vasat! Miheztartás végett itt a telófelújítás, olajjal, szimeringgel mindkét oldalra 13eFt volt.
A Kék Hold-ban voltam legutóbb (nekem ez van közel), Farkas Zsolti a szerelő, akivel dolgom volt, a 30ekm-es szervízt csinálta, azaz mindent megnézett, kemény 4eFt-ért!
Mindkettőt nyugodt szívvel ajánlom!
A márkaszervízek közül a Suzuki Budakalász-t ajánlották sokan, még nem dolgoztattam velük, de referenciaként annyit mondok csak, hogy szeptemberben Tőlük fogom megvenni az új gépet!
Dönts és vidd, egyikkel sem fogsz mellé...
Túrázni szinte minden hétvégén szoktunk, általában csütörtök-péntek magasságában már folyik az egyeztetés, úgyhogy ha fórumozol, mindenről fogsz tudni!
Jó tanácsként érdemes először egyedül gurulnod kicsit, hogy jól kiatapasztald a gépet is, és a számodra kényelmes tempót, hogy a túramegbeszélésekkor el tudd dönteni, melyik csapathoz érdemesebb csatlakozni...
Igen, szoktak-szoktunk gurulni, kicsit is, nagyot is, sőt hamarosan talcsi is lesz Isti55 jóvoltából.
A kitámasztónál valszeg láncspray, viszont néha nem árt leszedni a váltónál lévő fedelet és megtisztítani a dzsuvától.
Egyébként nem nagyon van típushibája, megbízható motor. Szervízintervallumra ha odafigyelsz nem nagyon lesz vele gondod. A futóműve nem az erőssége, de nem is versenyzésre való motor.
Nem is olyan régen a tulajdonomba került egy GS 500 F. Gondoltam megvárom az új hónapot és a fizetést, hogy elkerüljön a szervízbe átnézésre és olajcserére. Most eljött az ideje ennek is. Budapesten lakok, itt tud valaki ajánlani egy jó és persze nem túl drága szervizet? Amelyeket én találtam: - Motorrad (http://motorradszerviz.hu/)
- http://www.suzukimotorszerviz....
- Suzuki hollós újpest
- MFMotors (http://www.mfmotors.hu/)
Valószínűleg a másodiknak írt helyre megy a gép, mert az van a munkahelyemhez legközelebb.
Nem sok km van a gépbe (kb 15 500 km), azonban elég sokat állt a gép (kb 1 évet) ami miatt "leharcolódott". Már kapott tőlem új akksit. Kitámasztónál ha látok néha 1 apró csepp olajat, az a lánckenőanyaga (castrol láncsprayt használok)?
Mire érdemes odafigyelni, megcsináltatni a szervizbe?
Budapestiek szoktatok e találkozgatni, lehet e csatlakozni? Esetleg rövidebb távú túrázások (max 250-300 km) szoktak e lenni?
Mindegy hogy milyen jármű ha szervízbe viszem ott állok melette mindvégig, és figyelem mit csinál a szerelő. Amúgy is érdekel.
Így vélhetően nem számlázzák le azt, amit nem követtek el.
De ha már szétkapják.............a gyári gél ülés 45e.
Ártani nem árthat.
Nya mindegy.
,motorkárpit szentendrén.
Vagy a Török ignác-ban egy kárpitos.
Előzővel többen meg voltak elégedve.A gödöllőit nem ismerem de autóülést szépen áthúzott egy ismerősnek.
Én majd teszek velük egy próbát.
Ma vettem egy zselés bicikliüléshuzatot...............hátha be tudják suvasztani a szövet alá,mert én csak áthuzatni szeretném az ülés szép is jó is de ha már csinálják akkor szeretem ha jól el van baxva.
De az is lehet a Rezsővel csináltatom a Frepp BT-vel.
Még nem tom téli project lesz.
Üdv az új GS tulajoknak!
Végre sikerült utol érjem magam!
Isti szeretnék én is jelentkezni a rendezvényedre! Viszont nekem is volna egy olyan kérdésem mint Krisalnak, nejt ér hozni?
Eszem ágában sincs őt bántani...ugye nincs harag ataaa
Amúgy is mi ketten csak perik-et követtük...
Szerinted átszerelhető a banit állítható ülése? Gondolom nem sok konstrukciós különbség lehet a kettő között?!
Üdvözöllek én is, mint egyedüli nőnemű gs-es a csapatban!
Na igen, ahogy azt lovi írta figyeld a fórumot ki, mikor, merre indul neki éppen túrázni! Vannak a nyugisabbak és vannak akik kicsit erőteljesebb tempót diktálnak (pl. ataaa, lovi...)
Ugyanolyan géped van, mint nekem!
Motorrad-et nagyon nem ajánlom, de mondok két másikat, amit már próbáltam, és sokak szerint is elég jók:
www.motorjavito.hu
Kék Hold
A nyitvatartási időpontoktól ne ijedj meg, rugalmasan kezelik, csak beszélj velük!
A gyáli Pisti olyan szinten rendbehozta a telóm, hogy jobb mint új korában, és bármikor viheted hozzá a vasat! Miheztartás végett itt a telófelújítás, olajjal, szimeringgel mindkét oldalra 13eFt volt.
A Kék Hold-ban voltam legutóbb (nekem ez van közel), Farkas Zsolti a szerelő, akivel dolgom volt, a 30ekm-es szervízt csinálta, azaz mindent megnézett, kemény 4eFt-ért!
Mindkettőt nyugodt szívvel ajánlom!
A márkaszervízek közül a Suzuki Budakalász-t ajánlották sokan, még nem dolgoztattam velük, de referenciaként annyit mondok csak, hogy szeptemberben Tőlük fogom megvenni az új gépet!
Dönts és vidd, egyikkel sem fogsz mellé...
Túrázni szinte minden hétvégén szoktunk, általában csütörtök-péntek magasságában már folyik az egyeztetés, úgyhogy ha fórumozol, mindenről fogsz tudni!
Jó tanácsként érdemes először egyedül gurulnod kicsit, hogy jól kiatapasztald a gépet is, és a számodra kényelmes tempót, hogy a túramegbeszélésekkor el tudd dönteni, melyik csapathoz érdemesebb csatlakozni...
Welcome on "The Way of Life"
Kékholdat dicsérik többen, én még nem voltam ott. ( http://www.kekhold.hu/ )
Igen, szoktak-szoktunk gurulni, kicsit is, nagyot is, sőt hamarosan talcsi is lesz Isti55 jóvoltából.
A kitámasztónál valszeg láncspray, viszont néha nem árt leszedni a váltónál lévő fedelet és megtisztítani a dzsuvától.
Egyébként nem nagyon van típushibája, megbízható motor. Szervízintervallumra ha odafigyelsz nem nagyon lesz vele gondod. A futóműve nem az erőssége, de nem is versenyzésre való motor.
Egyébként meg üdv a klubban.
Nem is olyan régen a tulajdonomba került egy GS 500 F. Gondoltam megvárom az új hónapot és a fizetést, hogy elkerüljön a szervízbe átnézésre és olajcserére. Most eljött az ideje ennek is. Budapesten lakok, itt tud valaki ajánlani egy jó és persze nem túl drága szervizet? Amelyeket én találtam: - Motorrad (http://motorradszerviz.hu/)
- http://www.suzukimotorszerviz....
- Suzuki hollós újpest
- MFMotors (http://www.mfmotors.hu/)
Valószínűleg a másodiknak írt helyre megy a gép, mert az van a munkahelyemhez legközelebb.
Nem sok km van a gépbe (kb 15 500 km), azonban elég sokat állt a gép (kb 1 évet) ami miatt "leharcolódott". Már kapott tőlem új akksit. Kitámasztónál ha látok néha 1 apró csepp olajat, az a lánckenőanyaga (castrol láncsprayt használok)?
Mire érdemes odafigyelni, megcsináltatni a szervizbe?
Budapestiek szoktatok e találkozgatni, lehet e csatlakozni? Esetleg rövidebb távú túrázások (max 250-300 km) szoktak e lenni?
Köszönöm segítségeteket!
Így vélhetően nem számlázzák le azt, amit nem követtek el.