17.-én én megyek.................ha lesz ha átmegy és lesz rajta vizsga horoggal,futót még passz.............bérelek ha többen jönnek.1 motoros kicsim van.
Bár megmondom őszintén lehet a kocsi kinyiffan 3 motortól.
És lefelé megyek.Igen nagyon.
6-os,pici horvát,sok bosnyák,makarska környéke.
Tudom, a biztosító zöld papírját ki kell váltani. Azon kívül? Kint is 1 pályamatricát veszek, vagy útadó van mint a románoknál, vagy hogy megy arrafelé?
Euro-t, vagy a kuna-t a jobb vinni?
Elég carpe diem ez így, de haverék, akikkel mentünk volna 180°-ot fodultak agyban, és Erdélybe mennek, mi meg már beleéltük magunkat az Adriába...
Sajna nincs vonóhorgunk, így a GS marad, bár ha valakinek van kedve és vonóhorgos autója, összefoghatnánk...
Egyébként a horvátok kéthetes ciklusokra határozzák meg az üzemanyagárakat.. ha jól tudom, a köv két hét az majd holnaptól fog kezdődni. Ahogy nézem nagy difi nincs az itthonihoz képest..
nem, nem a GS.. a CB.. első telót ujjitottam fel és előre dölt.. :( A könyökön landolt. Szerencse a szerencsétlenségbe, hogy csak két gombostű fejnyi lyuk keletkezett az igen rozsdás könyökön.
De igy is csopperes hangja lett! :)
Lassan nekem is lejár a májusi olajam, (10000-es a periódus), már bekészítettem a következő adagot, a szűrőket megrendeltem. Napi használatban is nyúzom, persze, anélkül nem tartanék itt. Pláne, hogy a tavasz nagyon gyatrán indult, áprilisig csak elvétve tudtam motorra ülni, mert szinte mindig hó volt itt
A másik oldal: ma reggel kocsival akartunk bevásárolni. Akkor kellett szembesülnöm vele, hogy az állásban akku szépen lemerült, totál blackout fogadott. Úgy másfél-két hónapja be se indítottam
aug 20-i hétvégén kigurulnánk ótóval, és ki kellene találni a tankolási ciklust...
Arra gondoltam, határnál még itthon telenyomjuk, majd visszaúton is csak ha már átértünk. Ha nagyon szűkös, akkor is csak annyit nyomnék bele, amennyivel a magyarig kibírjuk...
Próbált már valaki két komponensű epoxyval kipufogó könyökön keletkezett pici lyukat beragasztani?
Ma én megpróbáltam. Még nem próbáltam ki. De félek nem hőálló... :(
Ha rázós alatt az árát érted, akkor önmagában az MZ/ETZ kormány 2.700-ért megvan. A többi is kérdéses?
Ha jól tudom, az MZ-kormány szélesebb pár centivel. Ha igen, és ha nekem olyan van (tudomisén, mi került föl ), akkor arra is elférnek a cuccok bővítés nélkül is.
Nem számolgattam én semmit.
Jut rá idő, vagy nem jut rá idő.
Idén a pénzzel nincs gond, hál'isten. Ezzel szemben az idővel... azt hiszem, az örök rejtély.
A szarról meg a volt osztályvezetőm véleménye jut eszembe. "Szarból is lehet várat építeni, ha akad, aki nyálazza."
Sokba került és a biztosító féregmód kihátrált.