Ha már benzin és km-nél tartunk. Az erdélyi 5 napos túrán asszem 38e ft körül volt a tankolás, a szlovák-zakopane kanyar is volt biztos vagy 20 rugó benya, ha nem több, de majd ataa jól megmondja
Volt egy hátsó gumi a cbr-n 35e, olaj-olajszűrő-lev.szűrő gs-en és még hátra van egy szimcso és olajcsere a telóba. Ja és valszeg a cbr-n a lánc is cserés lesz, de leszarom ezt idényt még ki kell vhogy bírnia a régivel.
Melóba idén nem sokat jártam motorral, inkább bringa, abban viszont most néztem idén már 3076km van, és az viszonylag kevéssel elmegy. Ha nem bringáznék, valszeg már én is átléptem volna a 100 ropit bőven.
Szóval geci drága a benzin, maradjunk ennyiben.
Na jelentem első lépés megtéve.
Kárigény beadva az üllői önkormányzathoz.
Viszont az lenne a kérdésem mivel kormányt kell cserélni hogy milyet vegyek rá ami nem nagyon rázós?
nyugi. már biztosan kiszámolta,hogy ha 10 év alatt tenné bele a hatezret ..kikanalazva.. zsírnak vagy valamire még biztosan jó..
Képzelem mi lesz ha elterjed ,hogy a szar voltaképp finom:)
Volt olyan év ,hogy 1200 km ment a motorba..két pecsételés között:)
idén sem lesz sokkal több..sajnos..
"Én már a harmadik olajamat gyalázom"
Nem azt írtam hogy 3 szettet fogyasztottam el, hanem 3 szett volt benne és használom. Egyébként a tavalyi idén még 3000-et elment, aztán a második kicsit több mint 6000-et, a harmadikat meg nemrég cseréltem. Vili?
Gondolkodtam én is ilyesmin, de akkor ezek szerint félreértettem valamit...
Tehát mondjuk adott esetben a TAVALY lefutott 5.999 km után idén mész még 1 km-t, cserélsz: 1. olaj. Jól hangzik, hogy az az első olajcsere idén, de azért többségében nem idei futás miatt kell cserélni. Futsz megint 6.000-t, cserélsz a 2. olajra. Ez eddig összesen 6.001 km és az idén futott km-ekre nézve a 2. olaj. Meg még a 10.000-ből ami lejön, az a 3.999 km, ennyit futott az IDEI 2. olajad.
Most vagy neked kéne elmenned a kormányhoz statisztikusnak, vagy én nem értek valamit
Nem is lenne csoda, mivel nem matekszakon végeztem
Már 6002 km-nél is kijöhet a három, zsenikém.
Például a tavalyival még mész egyet, aztán csere, mész 6000-et és megint csere. Máris megvan a 3. Persze az esetemben nem volt ilyen szélsőséges.
Volt egy hátsó gumi a cbr-n 35e, olaj-olajszűrő-lev.szűrő gs-en és még hátra van egy szimcso és olajcsere a telóba. Ja és valszeg a cbr-n a lánc is cserés lesz, de leszarom ezt idényt még ki kell vhogy bírnia a régivel.
Melóba idén nem sokat jártam motorral, inkább bringa, abban viszont most néztem idén már 3076km van, és az viszonylag kevéssel elmegy. Ha nem bringáznék, valszeg már én is átléptem volna a 100 ropit bőven.
Szóval geci drága a benzin, maradjunk ennyiben.
..de ha vettél szólj ,hogy melyik volt a kényelmesebb..mert van eltérés..
Kárigény beadva az üllői önkormányzathoz.
Viszont az lenne a kérdésem mivel kormányt kell cserélni hogy milyet vegyek rá ami nem nagyon rázós?
Képzelem mi lesz ha elterjed ,hogy a szar voltaképp finom:)
Volt olyan év ,hogy 1200 km ment a motorba..két pecsételés között:)
idén sem lesz sokkal több..sajnos..
Egyből lenne elég pénzed
Meg nekünk is
Nem azt írtam hogy 3 szettet fogyasztottam el, hanem 3 szett volt benne és használom. Egyébként a tavalyi idén még 3000-et elment, aztán a második kicsit több mint 6000-et, a harmadikat meg nemrég cseréltem. Vili?
Még 2 év, és elérem
Tehát mondjuk adott esetben a TAVALY lefutott 5.999 km után idén mész még 1 km-t, cserélsz: 1. olaj. Jól hangzik, hogy az az első olajcsere idén, de azért többségében nem idei futás miatt kell cserélni. Futsz megint 6.000-t, cserélsz a 2. olajra. Ez eddig összesen 6.001 km és az idén futott km-ekre nézve a 2. olaj. Meg még a 10.000-ből ami lejön, az a 3.999 km, ennyit futott az IDEI 2. olajad.
Most vagy neked kéne elmenned a kormányhoz statisztikusnak, vagy én nem értek valamit
Nem is lenne csoda, mivel nem matekszakon végeztem
Ha eljöttetek volna Zakopánéba, még ennél is több lenne...
szar év.
Időhiány.
Például a tavalyival még mész egyet, aztán csere, mész 6000-et és megint csere. Máris megvan a 3. Persze az esetemben nem volt ilyen szélsőséges.