Nagyon egyszerű fejszámolással jött ki az eredmény.
10000/100 (mert a 100 km-es fogyasztást durván tudjuk) *4 (mert 4 literrel számolok, néha több néha kevesebb) *410 (ennyi volt idén a benzin átlagára) =164 000.
Én meg úgy vagyok vele, hogyha minimum 5-7 napra nem tudok elmenni motorozni, akkor inkább elő se veszem.. hacsak nagyon nem muszáj vele valahová közlekedni. Mostanában van hogy 3-4 heteket áll beindítás nélkül a garázsban.
De sírva vigadunk, mert még idén meglesz az áhított bukócsőszörnyem
Drága dolog motorozni... GS-ezni annyira nem, de rendes motorral már hajaj. A GS alig érzi meg fenntartási oldalon ha kiveszik belőle a teljesítményt, a többi motor meg.. köddé válnak az ezresek pár combosabb kigyorsítás alatt
Túl vagyok a tízezren. Egy évben durván 12-ket szoktam menni, de most nagyon megnyomták a többnaposok a számot.
Sajnos rájöttem hogy egy ilyen olcsó fenntartású motornál is mint a GS simán rá kell számolni annyi költséget. (olaj, szűrők, gumi, gyertya, egyéb kopó alkatrészek, szervizköltség, biztosítás, telj.adó...) Ja és idén még nem is volt csekkem.
Bele se merek gondolni hogy mi lenne ha Gixerem lenne.
Egyébként tegnap láttam egy gyönyörű ezrest. Messziről olyan volt mint egy hatszázas, csak amikor közelebb mentünk akkor láttuk hogy ezres. Hihetetlen milyen kis kompaktak a mai ezresek...szerelem első látásra.
... kivéve annak az úriembernek, akit ma reggel láttam, ránézésre valami olasz motoron, olyan scarabeo-n vagy ilyesmin... a Nyugati előtt várok a soromra, és látom, hogy piszkosul füstöl... mire a felüljáró előtti lámpához ért, szerintem elköpte az öszes olaját is, mert végigcsurgatta a sávot. A lámpánál leszállt, és félretolta a gépet, de még akkor is dőlt belőle az olaj meg a füst.
Én meg komótosan tekertem tova
Ez azt jelenti, idén valahol 9 ezer km körül tartasz? Ahhoz a 160-170-hez hozzá lehet majd még adni majd ugyan ennyit ha a költségeket nézzük..
Nekem is megvolt már idén az olajcsere... de csak a tisztesség kedvéért, mert hamarabb lett meg az egy év mint a 6000 km Ilyenre se volt még nálam példa
dehát az nem is volt kérdés , hogy nyáron autó , vagy motor? Egyértelmű , minden a motor mellett szól! Jobban lehet haladni olcsóbb is meg élvezetesebb
Hát nem véletlenül járok motorral onnantól kezdve, hogy reggel már eléri a 7-8 fokot a hőmérséklet, illetve késő ősszel is amíg csak lehet még esőben is. Szóval is-is.
Bejárhatnék én is motorral, de így, hogy a cég fizeti a MÁV-bérlet 86%-át, meg kerékpározok, csak havi 4 ezer a költségem, és háztól házig így is kb. 1 óra alatt megvan.
Már ha nem késik a vonat.
még választhatsz is! Nekem meg marad a bkv! Ma is jó volt várni a szaros vilire 20 percet! Még jó h valami oknál fogva (hétfői kóma) egy órával hamarabb indultam munkába...
40 fokban...így igaz...még reggel hagyján befelé jövet, na de délután hazafelé
de még így is sokkal jobban szeretek bejárni, mint autóval jöjjek, legalább ennyi jut minden napra a motorozásból
10000/100 (mert a 100 km-es fogyasztást durván tudjuk) *4 (mert 4 literrel számolok, néha több néha kevesebb) *410 (ennyi volt idén a benzin átlagára) =164 000.
De sírva vigadunk, mert még idén meglesz az áhított bukócsőszörnyem
Drága dolog motorozni... GS-ezni annyira nem, de rendes
Sajnos rájöttem hogy egy ilyen olcsó fenntartású motornál is mint a GS simán rá kell számolni annyi költséget. (olaj, szűrők, gumi, gyertya, egyéb kopó alkatrészek, szervizköltség, biztosítás, telj.adó...) Ja és idén még nem is volt csekkem.
Bele se merek gondolni hogy mi lenne ha Gixerem lenne.
Egyébként tegnap láttam egy gyönyörű ezrest. Messziről olyan volt mint egy hatszázas, csak amikor közelebb mentünk akkor láttuk hogy ezres. Hihetetlen milyen kis kompaktak a mai ezresek...szerelem első látásra.
Én meg komótosan tekertem tova
Nekem is megvolt már idén az olajcsere... de csak a tisztesség kedvéért, mert hamarabb lett meg az egy év mint a 6000 km
Már ha nem késik a vonat.
de még így is sokkal jobban szeretek bejárni, mint autóval jöjjek, legalább ennyi jut minden napra a motorozásból