Szomorúan állapítom meg, hogy a jun. 14.-én lecserélt olajam kilométer periódusa 500km híján lejárt.....még szomorúbb tény az elfüstölt benzin ára (90e körül)....lehet vissza kéne fognom magam.
samy....egy dologra senki nem világít rá mégpedig a a gödröt körülhatároló, szándékosan lerakott táblatalpakra....amelyek tábla nélkül kimerítik a közúti veszélyeztetés fogalmát. Csóró az önkormányzat. táblára már nem futotta. Ez olyan mintha olajjal szándékosan valaki fellocsolná az utat........észre lehet venni de nem számítasz rá.
Szerintem a lényeg az, hogy az útfelbontás balesetveszélyesen lett megjelölve amit te az előtted haladó teherautótól nem észlelhetted.
Kátyúkárnál is van esélyed ha nincs tábla ami figyelmeztet rá.
Nem kell ahhoz helyszínelőnek lenni, hogy tudja az ember: az ügyintéző igyekszik az ügyfélre kenni a dolgot, amikor csak tudja.
Én csak tudom, ügyintéző voltam pár évig , bár már területen (az ország stimmel). Ezért is írtam korábban, hogy beláthatóság meg megfelelő sebesség meg blablabla, szóval igen ritka, hogy annak legyen "igaza", aki a földre került...
Pár éve januárban volt egy erős ónos esővel kevert -10 fok egyik hajnalra. Kerekeztem módjával, de a gravitáció győzött pár kanyar után. Ezzel jogosult lettem 2 nap pihenőre "munkahelyi baleset" jogcímen. Kb. egy évvel később az OEP vagy mittoménmá' melyik, de küldött egy több oldalas kérdőívet, hogy ugyan, írjam már le még egyszer pontosan, hogyan is történt, járt-e arra síkosságmentesítő előttem, meg hogy ki a hibás szerintem. A végén begurultam, és megírtam nekik a véleményemet is.
Két nyamvadt 100%-os táppénzes nap miatt képesek voltak ilyesmit kiküldeni, meg még rajzoljam is le, meg feketítsek be valakit, akire ráfoghatom? Nem lehet csak úgy elhinni, hogy az az út pocsék is volt, meg jeges is, és hajnal volt?
Nekem megvolt!
Ilyenkor legalább már be lehet öltözni. Még világosban indultam, de sötétben értem haza. Bizony ennek is megvan a feelingje.
Előbb szólsz akkor elmentem volna feléd is.
Jó gurigázást!
Szerintem a lényeg az, hogy az útfelbontás balesetveszélyesen lett megjelölve amit te az előtted haladó teherautótól nem észlelhetted.
Kátyúkárnál is van esélyed ha nincs tábla ami figyelmeztet rá.
Én csak tudom, ügyintéző voltam pár évig , bár már területen (az ország stimmel). Ezért is írtam korábban, hogy beláthatóság meg megfelelő sebesség meg blablabla, szóval igen ritka, hogy annak legyen "igaza", aki a földre került...
Pár éve januárban volt egy erős ónos esővel kevert -10 fok egyik hajnalra. Kerekeztem módjával, de a gravitáció győzött pár kanyar után. Ezzel jogosult lettem 2 nap pihenőre "munkahelyi baleset" jogcímen. Kb. egy évvel később az OEP vagy mittoménmá' melyik, de küldött egy több oldalas kérdőívet, hogy ugyan, írjam már le még egyszer pontosan, hogyan is történt, járt-e arra síkosságmentesítő előttem, meg hogy ki a hibás szerintem. A végén begurultam, és megírtam nekik a véleményemet is.
Két nyamvadt 100%-os táppénzes nap miatt képesek voltak ilyesmit kiküldeni, meg még rajzoljam is le, meg feketítsek be valakit, akire ráfoghatom? Nem lehet csak úgy elhinni, hogy az az út pocsék is volt, meg jeges is, és hajnal volt?
gondolkozom a beszerzésén
Merrefelé gondoltál többnaposat?
Ha van kedved lehetne akár 2 napos is...
Ilyenkor legalább már be lehet öltözni. Még világosban indultam, de sötétben értem haza. Bizony ennek is megvan a feelingje.
Előbb szólsz akkor elmentem volna feléd is.
Jó gurigázást!