Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legközelebb hamarabb szólj!
Egy kis éjszakai motorozás? Valaki?
Az a kétkoponensű kék-fehér belű ragaztó-tömítő epoxi amit rúdban árulnak és addig gyúrod míg fehér nem lesz majd rátapasztva a lukra acélkemény lesz.
Bár láttam sötétszürkét is.
gyurma? Milyen gyurma...na ez érdekel...előtte valami spec cuccal betömtétek?
mennyi a kár? mert pl 50ezerért szóba se áll veled senki
Ezekről hallott már valaki?

http://www.eukk.hu/
Na erre alszom még egyet
És akkor amikor azt válaszolod, hogy bár lassan mentem, de mivel a környezetemre is figyelni kellett és nem volt kordon a gödör körül így az utolsó utáni pillanatban vettem csak észre és belementem......másképp nem lehet az ilyet megnyerni, de így igen....
De ha meg azt mondom hogy mentem simán és egyszer csak ott volt akkor meg megkérdezik hogy mi a ló....szt néztem hogy nem láttam a gödröt.
Teszek én a karcokra, nem képvisel akkora értéket amitől rosszul lennék
Mert rosszat mondanál, már eleve rosszul kezdted....nem kioktatásképp, de itt simán annyit elég lett volna mondani, hogy mentem előrefele és egyszercsak gödör.....erre kérdezek: Há' jóember! nem látta a kordont!?...válasz: Nem én! Mert nem volt ott!....erre hümmögnek és aszondják, jé, tényleg nem volt ott a kordon, hát akkor fizetünk...., de így a haverodnak van igaza...
Francba, a kuplerájba nem vihettem a mobilom...
Ki merre volt hétvégén? Dobjatok pár fotót, hagy irigykedjek!
attól még lesz karc a motoron......
ha kinő minden bőr tehetsz pár soft próbát amit írtam(raklap azért már extrém lesz )
de ha gondolod és erre jársz kipróbálhatod az xr4-el is hátha megtetszik
Ez a helyszinelő ráadásul jó ismim, és mégis azt mondta hogy jól gondoljam át, mert a tapasztalata az hogy az előadó simán azt fogja mondani ha nem láttam be az útszakaszt minek kerültem ki a kocsit.
Továbbá a tapasztalata azt mondja ritkán hoznak olyan döntést amiben az önkormányzatot marasztalják el.
Ez magyarország 2013-ban. Csak te lehetsz hibás a hatóság-önkormányzat véletlenül sem.
Ja utólag még azt is tudom hogy ha felveszem a mocisnadrágot meg a kesztyűt akkor semmi bajom nem lenne most.
3 nap alatt szűk 900km ebből max 50 volt ilyen "neccesebb" táv, a patakmeder meg max 5
bár ennek java részét letudtam egy hónappal ezelőtt 1 nap alatt is(750km lett) szóval bátrabb voltam az átlagtól
a többi "eseménytelen" útról nemigen van dokumentálás, bár van még pár videó erről az útról(is)

a wr blokk nem szakadt be( de egy xt660z-nek igen) nagyon jól tart a gyurma, persze ha sikerül előtte megtakarítani az olajtól
egy nagyon picikét eresztett, de a maradék fél napra max 4-5 csepp szivárgott el
...és a végén a javítási technika, viszont figyelemreméltó.
Ugye ott nem szakadt be a blokk, csak sérült? Nem tudom a ragcsi mennyi olajnyomást bírhat el, na de az erdőben ez van és kész.
Hát megnéztem és csak egy kérdésem van:
Ha sétálni akartatok egy folyómederben, akkor minek vittetek motorokat?

Én konkrétan gyalog nem mentem volna oda be, nemhogy motorral.
Érdekes volt megnézni, kemény menet lehetett, hihetetlenül nem vonz ez a típusú túrázás, de becsülöm a teljesítményt. 07.05-től a Tehenet mondjuk szép munka lehetett leküzdeni.
áááááááááá

5:02-nél látszódik hogy tépek, a wr nem tudott lépést tartani velem

nem is offolok többet
Mondjuk igy garantalt egy szetcseszett felni
persze 100as tempónál én se ugrálok....
de városban vagy kisebb sebességnél simán járható ez az út
csak aki aszfaltos annak eszébe se jut ilyesmi, pedig hasznos
én már a 20 centis farönknél is csak lassítok, aztán visszanézve a videókat percekig gondolkozom hol is lehetett ez ahol mások ennyit kínlódtak
pl: http://www.youtube.com/watch?v...
4:30 tól
Közúton ha "úthiba rohan szembe" velünk és nincs mód, idő, hely kitérni vagy előtte jelentőset lassítani, szerintem a legjobb ha nem csinálunk semmit, tartott gázzal átsiklunk felette/rajta.. esetleg még annyit tehetünk, hogy adott pillanatban némileg tehermentesítjük a motort (kb úgy mint ahogy a lovon könnyű ügetni szokás)
baszki ha pesten nem sejthető az útfelbontás akkor hol?
majd 20 évig melóztam ott, szóval nem mond hogy ilyenre nem kell számítani
aztán a gs nem egy 4t 125ös van benne nyomaték, nem az a lényeg hogy 1 keréken átugrasd a gödröt hanem hogy ne legyen az elején sok súly aztán simán átgurul 17es kerék meg azért nem kicsi megküzd vele
egy xt600z(3aj) közel 2 mázsás dög, elég buta első lábakkal
szóval nem az a kimondott hipiszupi versenyendúró (bár én hajlamos vagyok ezt elfelejteni) de van egy honda xr4 is ami után én majdnem átestem az xt-n a raklapos teszten.....elsőre......

na de tényleg: simán be lehet gyakorolni ilyen 5 centis úthibákat, ha van 1 másodperced akkor fel tudod emelni a segged és hátratolni, közben gázt húzni