29-30-án lesz egy Burgenlandi várséta........ezt a főoldalon megtalálhatjátok....
utána meg sok-sok 1 napos túrácska jön......
Van még 700 koronám is... el kell menem sajnos - és enni egy jó Sztrapacskát, inni egy fél liter kofolát és motorozni egyet az alacsony Tátrában:-)))
Ez általában egy 1 napos túra szokott lenni......5-600km-es szakaszon.....
Szeretném megnézni a Dobsinai jégbarlangot is...... az is 1 napos túra.......
Szóval terv van..... már csak szabadidő kell...............
No dumáljatok csak mi meg összejöttünk páran:-)))))
az 500-as tali és túácska nevezetű hideglelésen (a sugó biza hideg volt:-) összjött
10 GS 500
1 Er5
meg a többi (hornet, ducati, sv.......bandit)
Helló Fan club tagok !!! Üdv.Blue!!! Hol vetted ezt a digi órát oszt hogyé? Illetve ezt egy 96-os még japán berhelésű gs-be bele lehet paszírozni? Háj!!!
NO..... ügyködtem egyet:-)
A bográcsbulin Nano lehozta nkem a 15-ös lánckereket hogy probáljam ki.....
Az idő most érkezett el.......
A tapasztalatom......
1., a felszerelés full egyszerű......
- kiszeded a burkolatból az 5db 10-es csavart...
- az egészet félrefordítod
- nyelsz egy nagyot hogy mennyi kosz van mögötte
- ha már kint van akkor azt is megpucolod....
- a patentszemet kiakasztod.... (én most vetem hasznát a patentfogónak:-) amit 3.7 euróért vettem készletben)
- lehúzod a fogaskereket
- a másikat felteszed
- visszaraksz, csavarsz mindent......
- láncfeszességen húzni kell rendesen!!!!
No és a többi......
2., Gyorsulás király.......
3., simán kipörög 8000-ig, mig a gyárival nagyon sok kell neki
5., egy normál 5000-res fordulaton nekem mst 5800-at pörgött.....
Ebből adódóan a fogyasztás is megnő.......megnőtt!!!
A szervíz után a motor beállt 4,8-5 literre....
MOST?? 6,1 LITER kemény 309,9ft-os benzin.......
Ráadásul ugye gyorsulást nyersz vele, mert jobban, könnyebben pörög - ellenben végsebességet vesztesz vele.....
Ezeket megmértem, mert kiváncsi voltam, hogy eleve mennyit csal a digitális - illetve melyik csal???? A digitális vagy a gyári óra?????
A friss adatok - persze akit érdekelne......
Szóval 15-ös lánckerékkel a sebességek:
Fordulatszám/perc - Sebesség km/h ANALÓG /GYÁRI/ ÓRÁVAL!!!!!!
4000ford/perc- 79 km/h
5000ford/perc- 98 km/h
6000ford/perc- 116 km/h
7000ford/perc- 135 km/h
8000ford/perc- 155 km/h
Fordulatszám/perc - Sebesség km/h DIGITÁLIS ÓRÁVAL !!!!!!
4000ford/perc- 70 km/h
5000ford/perc- 89 km/h
6000ford/perc- 106 km/h
7000ford/perc- 123 km/h
8000ford/perc- 140 km/h
És a vége?
A netten talált infónak volt ugye igaza......
Az analóg órák 10-20%-ot csalnak...... Tehát mikor 160-al száguldasz.....még bőven benne vagy a rendőrségi trafipax türésében, hiszen CSAK 142-vel döcögsz......... (az rtl-en volt hogy a trafi 145-től kapcsol be)
Tehát úgy néz ki, hogy sikerült csak csinálni valamit, hiszen múltkor 149-et mértem a digi órával ami már 170 környéke...... az pedig nekem elég:-)))) Bőven:-))))
visszatettem a gyári lánckereket (16 fogas)....majd azzal is megmérem holnap....
Muszály volt, hiszen azért a gyorsulás nekem nem ér meg 100km/1,1 liter pluszt......
Én nem azt mondom,hogy szar a Full-Gas szekszárdon,hanem hogy csütörtök óta ott van kicsike és nem tudják megállapítani mi a gondja.Én meg úgy nem hozom ell,hogy menet közben csak úgy leáll.Múltkor előzés közben adta meg magát és majden hopp lett.
"Amig az enyimmel nem volt gond nagyon korrektek voltak"
Persze hisz nm csináltál nekik plusz munkát:-))))
És ugye aki nm csinál nekem plusz munkát azzal Én is rendes vagyk, hisz miért ne lennék az?
Bejön, dobok egy mosolyt...azt ráakasztok mindent - hogy a hülyegyerek költse a pénzét........
Dob?
Kifejezetten jó példa.....
40-50.000-et kifizetsz hogy hangosabb legyen?
Volt szerencsém hallani egy Finster dobot......
Specc ugy vagyok vele, hogy akkor már az eredeti...... nekem nem tetszet........még ha lenne 50 ropim se raknék fel sportdobot....
Nem mondom hogy rossz, de a hang főleg a nagyvárosi közlekedésre jó, hogy a süket autósok - akiknek a tükrök csak dísznek vannak is meghalljanak....
Ellenben sokat mozgok BP-n......
Mikor az álló kocsisor mögött mászol előre......? Egyszerűn válts vissza, kis kuplung.... 6000-res fordulat.....
Máris hajtják be a tükröket......
No igen... az új vasaknál legalább az első 2-3 szervízt érdemes megcsináltatni....ami viszontugye nem 2 forint........ellenben ha új motort veszel akkor ezt is be kell kalkulálni.......
Már írtam....
Nekem ilyen árak voltak:
1-6-18-as szervízek: 25.000ft
12-es: 45.000ft
Ha magam csinálom?
a kisszervíz (olyan mint az 1-6-18) belekerül kőkemény 6-7000ft-ba hisz 1 olajszürő meg 3 olaj....
A nagyszervíz meg olyan 12-14.000 körül van.....
Sziazstok!
Jó,hogy hallok valamit a szexárdi Full-Gas-ról mert én épp motorcsere elött állok és megfordult a fejemben az új gondolata is.Egyedül a garanciás szervíz tartott vissza az új motor vásárlástól,mert ugye drága, és én autóval már szívtam meg márkaszervízben.Azóta mindent itthon vagy ismerős szerelővel csináltatok így amit kifizetek az bele is kerül.
Más:
Nem tudja valaki hogyan kell tisztítani a sportlégszűrőt?
Én is arra tippelek de hát majd a nagy okosak megállapítják.
Én Szekszárdon vettem a Full-Gas-nál és ott is van most is.
Ha vernak pereskedni kellet velük mivel együtt vettünk 2 db egyszerre és az övé 2 km után már kopogott is mint az állat,az olajatt is folyatta.
Amig az enyimmel nem volt gond nagyon korrektek voltak,így a dobott is tölük vettem de azt hiszem elpártolok a Full-Gas tól.
Mondjad csak a beszámolódat -mert innen tanul a biker, hogy hova ne vigye a motorját........
Menet közben áll le?
Mint laikus, ugy tünik nekem hogy a feszszabályzóval lehet valami........ahogy odacsavarod, a generátor többet add le - így a feszszabályzó nem bír vele és kicsapja.....
Pontosan 20 A!
Újonan vettem és bírt másfél évet majd most egy hónapja elkezde enni.Szar mert ugye le áll a motor menet közben.Tegnap még sikerűlt össze is kapnom velük,mivel itt a szemlélet nem az,hogy ez is motor nekik ez csak GS500 és nem GSXR na de ezt hagyuk mert nagyon nem ide ilőő szavakat mondanák és akkor még finom a véleményem.Remélem szombatra készlesz és ha érdekell valakit szivesen elmondok pár dolgott a dárga szervízről.
Persze,én nekem is mindegy csak menjünk.
Anyi hogy ha Bajára menénk akkor a Fatrék padja pont a Sugó partján van ott lerakhatjukk cuccaink nyugodtan mindig van ott valaki,nincsott akkora tömeg még plussz hely is lesszott.Persze énis oda megyek ahová a töbség akkar.CSak legyen kész a gép,még duélután is találgatnak mitől veri ki a biztosítékot menet közbe.Amenyire megvoltam elégedve velük úgy kezd elszálni a bizalmam.Csak hát még garancia van.
Mint írva vagyon, majd Solton megbeszéljük merre menjünk, ki mit szeretne....azt keressünk egy középútat.
Mivel nekem full 8 hogy merre megyünk - ezért nem Én fogok dönteni, hanem a többség....
Az viszont elsődleges most ugye, hogy nem a motorozás a lényeg, hanem az összejövetel, és ha lesz igény rá akkor jöhet a követkző lépcső.
Az AKMT túrákat is így kezdtem.....
1-1 napos.... utána 2....majd jöttek a 3 napos és az 1 hetes túrák.......
A jelenlegi ltszám:
innen:
Kesuti (gs500)
Csaszi (gs500)
Keali (gs500)
Esély 0 (gs500)
Blue (gs500)
Dávid (gs500)
Hali Blue
Szerintem szombatig összerakják a teret,amúgy meg a sziget is teli szokott lenni4
Az öregeméknek is ott lesz 2 asztaluk.Úgy hogy ha kész lessz az az enyém is akkor Solt 10 óra mol kút.
Már csütörtök óta búják,nem találják mitől veri ki menet közben a biztit.Én megyek talán haverom is ha nem dolgozik.
Csak azt nem tudom hog yhol, mert a Béke teret felrobbantották:-))))) Csakúgy mint szinte mindegyik nagyvárosét ahol a múlt héten átmentünk (Magyarország kerülő túra 1890km)
Képeket hogy merre jártunk itt találhatók: MO túra......
Az hogy hova mgyünk majd Soltról - azt ott beszéljük meg........
Az ok egyszerű.....
Esély0-ék Debrecenből jönnek......és oda is kell hazamenniük, tehát nekik a táv nem kicsi.
Páran várhatóak Miskolc környékéről is..........nekik sem.....
Tehát egy kompromisszumos megoldás kell, hisz ez egy egynapos "buli".........
Ha van kellő létszám és érdeklődés akkor mint az AKMT-nél is kilehet bővíteni a túrákat, összeröffenéseket, de ahogy láttom nagyrészük a bikereknek csak a száját jártatja:-)))) de egy 300km-es gurulás már sok nekik.......
Ne értesetek félre...... nekem tök 8 hogy ki mit csinál, de akkor mi a ráknak vesz motort??? Hogy átmenjen a mamához a szomszéd faluba? Meg hogy a csajoknak mutogassa magát?
Az első verzióban jó egy babetta is......
A második verzió pedig már nem nyerő......A csajok jobban szeretik a kényelmes autókázást, mint hogy szélben, esőben gubaszanak mögötted.......
Ha netán mégis? Akkor tuti nem egy Gs500 fog álmaik motorja lenni:-)))))
De ez mindig idegesítet......
Szétröhögöm magam mikor adott egy akármilyen nagymotor (250ccm feletti) és a maga év/km átlaga max 2-3.000km-re jön ki.........(aki nem tudja miről beszélek: "eladó ey XXX motor... 3 éves 7000km-rel)
Szóval kapjátok össze magatokat azt gyerünk.....
Eddigi jelentkezők:
AKMT-Gs500 fanok:
Kesuti (gs500)
Csaszi (gs500)
Keali (gs500)
Esély 0 (gs500)
Blue (gs500)
Nézelődj a hasznaltauto.hu -n a motorok szekcióban.
Én is lehet, hogy eladom a GS-t lakás vásárlás miatt...
Azér még meggondolom.