Az én tapasztalataim szerint nem ritka a GS -k között, hogy némileg ciripel. Legtöbbször nincs velük semmi probléma, viszont egy szelephézag ellenőrzés nem árthat. Legalább megnyugszol, hogy minden ok. Egyébként sok Suzuki típusra jellemző a zajos járás, főleg amelyikben már van pár ezer km.
Az enyém is ciripel főleg melegen, pedig most volt szelephézag ellenőrzésen és minden rendben volt.
21 ezer van benne, ha igaz.
De egyáltalán nem biztos, hogy csörög, lehet, hogy én nem tudom, milyen hangot kéne kiadnia. Még csak 1-1.5 ezer km-t hajtottam.
De nem kóser valami.......
Az írónak is lküldtem ezt a levlet, de hátha itt is tudtok valami jót mondani.....
" Szia!
Ismét én.....................
Nokérlekszépen:-)
Elvittem a gépet a szervízbe, mert ugyis szelephézag mérés - csere volt.
Megkértem őket hogy csinálják meg nekem ezt a gáztolattyú ragasztást is...............
Eredmény:
nekem erősebbnek tünik, ellenben 6500-as fordulatnál olyan mintha elfogyna a benzin...............
Semmi máshoz nem nyúltak.............. csak a két tolattyút ragasztották be!!! ahogy elmondtam nekik a leírásodat.
Mi a gond???
Mint laikus - azt mondom hogy több benzin kell neki.......
Szerinted???
És mi az a "részterhelésü tű"..... az a subert??? úszó???
Anno olvastam erről, hogy ha dadog gázadásra akkor valamin emelni kell, hogy az úszóházba több benzin legyen - ergo többet tudjon benyomni......
A leírásod alapján nem csináltál semmi mást - mint hogy szétszedted a karbit, beragasztottad a lyukakat és összeraktad a karbit......
Nálam is jelenleg ennyi van...................
Csak épp eddig 6-ba kiforgott 8000-ig - most pedig 6500-nál elkezd dadogni - és 7000-nél meg is áll a menet..........
"
Hali !
Ha ide mész akkor keresd Galghoffer (lehet ,hogy rosszul irtam a vezetéknevét ) Gábort Ő foglalkozik a szervizeléssel és a javításokkal is.
Szerintem nagyon korrekt és segítőkész .
Amíg a Gs-em volt is ide jártam és most is ide járok, jelenleg 650-es Banditom van de mindezidáig meg vagyok elégedve velük.
Sok sikert !
Szeretnék valamit tisztázni. Az enyém 2004es és azon se lehet állítani az első teló feszességét, pedig a könyvébe is az van. Megkérdeztem szervízbe ott is azt mondta a bácsi, hogy nem lehet. Akkor most hogy van ez???
Igen több helyről is megerősíteték, hogy száranként kell bele a 384ml......
Különbség?
Pár ml nem számít, de sok már igen:-)
A cimbi egy kicsivel többet tett 2 éve a 125-ös SR-be....
Eredmény:
Egy mélyebb kátyúnál akkorát ütött a teló hogy a felső rész, ahol minden megtalálható - úgy ahogy van leszakadt neki....... a szerencséje hogy után nem egy mélyedés jött, mert ki is eset volna az egész.......
Én most cseréltem nem rég. Én 3.5-4 dl-t tettem bele, nem mértem pontosan. Szerintem nincs sok jelentősége a ml-es pontosságnak. Ha kicsit több van benne keményebb lesz. Ha még nincs olajad, és közel vagy Bp-hez, akkor ajánlanék valakit. Én is nála vettem telóolajat 1000ft/0.5L áron ami a bolti ár fele. Nagykerből hozza a hapi. Van nála motorolaj, láncspray, meg ilyesmi. www.autoteka2000.hu
És ez nem a reklám helye de tényleg olcsóbb és nekem mondjuk nem mindegy hogy dupla annyiba kerül-e. Lehet hogy ezt valaki máshogy látja. Amúgy telószimmeringet valami japán utángyártottat tettem bele, és elég frankó lett. Mondjuk lehetne feszesebb is. Esetleg valakinek van telószár tetején lévő állítható előfeszítésű csavarja elfekvőben? Nekem még nem olyan, mivel csak 93-től gyártják azzal, és lehet hogy kicsit jobban tetszene a futómű ha feszesebb lenne.
Mire akarod használni......
Ha beéred a laza tempóval (120 két személyel felcuccolva)......
Könyed kanyargással (nem lábtartóig)
Akkor jó az olcsóbb is......
Ha viszont eszeveszet tempót diktálsz - MINDEHOL akkor biztonságosabb egy márkásabb és jobb gumát venni.......hisz 2 gumi ára olcsóbb mint egy karosszéria, fényezés.....stb.....
Gyári Brigestone
elől 32.000km --- csere Heidenaura (8000ft), jelenleg kb 6000km van benne és mentem vele minden körülmények közt......eddig jó a tapasztalat.......
Gyári Brigestone
hátul 17.600km --- csere Michelline M39re (27.000ft), 18500km után szálszakadással szétment..... --- csere Heidenau K64-re (14000ft)....jelenleg 3000km van benne....eddig jó a tapasztalat
Tapasztalat?
A hétvégén ugye Szlovéniában voltunk......nekem ez egy 1436km-es túra volt....
Kanyargás lightosan.......
autópálya........
Szakadó eső........
Szakadó esőben autópályán.......
Szóval eddig bevált.
Olcsó.....de ne várjon senki tőle csodákat....
Az én tapasztalataim szerint nem ritka a GS -k között, hogy némileg ciripel. Legtöbbször nincs velük semmi probléma, viszont egy szelephézag ellenőrzés nem árthat. Legalább megnyugszol, hogy minden ok. Egyébként sok Suzuki típusra jellemző a zajos járás, főleg amelyikben már van pár ezer km.
Az enyém is ciripel főleg melegen, pedig most volt szelephézag ellenőrzésen és minden rendben volt.
Hááát...nem csörgés, amolyan princegés. Nem tudom.
Mind1, remélem lesz egy kis időm, és akkor elviszem a Fullgashoz.
De egyáltalán nem biztos, hogy csörög, lehet, hogy én nem tudom, milyen hangot kéne kiadnia. Még csak 1-1.5 ezer km-t hajtottam.
De nem kóser valami.......
Az írónak is lküldtem ezt a levlet, de hátha itt is tudtok valami jót mondani.....
" Szia!
Ismét én.....................
Nokérlekszépen:-)
Elvittem a gépet a szervízbe, mert ugyis szelephézag mérés - csere volt.
Megkértem őket hogy csinálják meg nekem ezt a gáztolattyú ragasztást is...............
Eredmény:
nekem erősebbnek tünik, ellenben 6500-as fordulatnál olyan mintha elfogyna a benzin...............
Semmi máshoz nem nyúltak.............. csak a két tolattyút ragasztották be!!! ahogy elmondtam nekik a leírásodat.
Mi a gond???
Mint laikus - azt mondom hogy több benzin kell neki.......
Szerinted???
És mi az a "részterhelésü tű"..... az a subert??? úszó???
Anno olvastam erről, hogy ha dadog gázadásra akkor valamin emelni kell, hogy az úszóházba több benzin legyen - ergo többet tudjon benyomni......
A leírásod alapján nem csináltál semmi mást - mint hogy szétszedted a karbit, beragasztottad a lyukakat és összeraktad a karbit......
Nálam is jelenleg ennyi van...................
Csak épp eddig 6-ba kiforgott 8000-ig - most pedig 6500-nál elkezd dadogni - és 7000-nél meg is áll a menet..........
"
No ?
Mit és hogyan tovább????
Mennyi van benne??? Mitől csöröghet????
Én most hoztam el a gépet Érdről...... 2 szeleporongot kellett cserélni - attól csörgöt.....
Nekem Szekszárdon beváltak.
Ha ide mész akkor keresd Galghoffer (lehet ,hogy rosszul irtam a vezetéknevét ) Gábort Ő foglalkozik a szervizeléssel és a javításokkal is.
Szerintem nagyon korrekt és segítőkész .
Amíg a Gs-em volt is ide jártam és most is ide járok, jelenleg 650-es Banditom van de mindezidáig meg vagyok elégedve velük.
Sok sikert !
A Full-gashoz vidd a XI ker budaörsi uton van.
Én is ide hordom a gépet megbízhatóak tudom ajánlani!
Remélem tudtam segíteni.
Szia.
Nekem budapesti kéne. Vagy közel.
Én Szekszárdra a Full-Gas-hoz hordom.
Kicsit csörgősnek hallom a motort, de lehet, hogy semmi baja.
Nem lenne rossz pedig ha lehetne állítani az elejét!Most néztem a sport1-n a gsxr kupát nagyon jó volt!!!
Ha valakit érdekel most hétvégn lesz Fadd-Domboriban motoros tali(06.02-03) Bővebb info itt! Szerintem én is kinézek szombaton.
Igen több helyről is megerősíteték, hogy száranként kell bele a 384ml......
Különbség?
Pár ml nem számít, de sok már igen:-)
A cimbi egy kicsivel többet tett 2 éve a 125-ös SR-be....
Eredmény:
Egy mélyebb kátyúnál akkorát ütött a teló hogy a felső rész, ahol minden megtalálható - úgy ahogy van leszakadt neki....... a szerencséje hogy után nem egy mélyedés jött, mert ki is eset volna az egész.......
És ez nem a reklám helye de tényleg olcsóbb és nekem mondjuk nem mindegy hogy dupla annyiba kerül-e. Lehet hogy ezt valaki máshogy látja. Amúgy telószimmeringet valami japán utángyártottat tettem bele, és elég frankó lett. Mondjuk lehetne feszesebb is. Esetleg valakinek van telószár tetején lévő állítható előfeszítésű csavarja elfekvőben? Nekem még nem olyan, mivel csak 93-től gyártják azzal, és lehet hogy kicsit jobban tetszene a futómű ha feszesebb lenne.
de már megjött a válasz (remélem jó) szálanként étendő a 384ml.....
silc_@freemail.hu
Üdv: Attila
Mire akarod használni......
Ha beéred a laza tempóval (120 két személyel felcuccolva)......
Könyed kanyargással (nem lábtartóig)
Akkor jó az olcsóbb is......
Ha viszont eszeveszet tempót diktálsz - MINDEHOL akkor biztonságosabb egy márkásabb és jobb gumát venni.......hisz 2 gumi ára olcsóbb mint egy karosszéria, fényezés.....stb.....
elől 32.000km --- csere Heidenaura (8000ft), jelenleg kb 6000km van benne és mentem vele minden körülmények közt......eddig jó a tapasztalat.......
Gyári Brigestone
hátul 17.600km --- csere Michelline M39re (27.000ft), 18500km után szálszakadással szétment..... --- csere Heidenau K64-re (14000ft)....jelenleg 3000km van benne....eddig jó a tapasztalat
Tapasztalat?
A hétvégén ugye Szlovéniában voltunk......nekem ez egy 1436km-es túra volt....
Kanyargás lightosan.......
autópálya........
Szakadó eső........
Szakadó esőben autópályán.......
Szóval eddig bevált.
Olcsó.....de ne várjon senki tőle csodákat....
mennyi olaj kell 1db telószárba????
Megvan a német nyelvű Gs500 kézökönyv, ott 384ml szerepel, de nem tudom kivenni hogy szálanként vagy a 2be összesen......
Tudja ezt valaki????