Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek.
Akkor 8-án kimegy a túrára Pécs,Bonyhád,Kaposvár környékéről?
Ha kész lesz az én kicsikém is akkor megyek,csütörtök óta műtik az elektronikát.
A túra hova lesz?Baja?Soltról 10 kor van az indulás?


Akkor mi a probléma? Tudsz mindent.......

1., leszedet a fekete kupaktetőt......
2., kihúzod a sasszegeket a kis tengelyekből.......
3., kihúzod atengelyeket.......ekkor leesnek a betétetk, amiket az ujjaddal szépen felfelé tolsz és kiveszed mindkettöt
4., egy lapos tárgyal vissza"feszítetted a dugattyúkat
5., a lemezekkel visszateszed a külső betétet.......átnyomod rajta a tengelyt.... majd a belsőt....azon is átnyomod a tengelyt........
6., visszatszed a sasszegeket.......
7., elkezded "felpumpálni" a fékkart, hogy a dugattyúk nekifezüljenek a fékbetéteknek.......
8., visszacsattintod a kupakot.....
A fékbetétet már megvettem, a kérdésem szereléssel kapcsolatos. Mire kell vigyázni a cserekor. A boltban mondták, hogy a fékbetét mögött lévő kis lemeznek mindenképp a helyén kell maradnia.

Szebb időt a motorozáshoz.
Hátsó fékbetét?


Mire vagy kiváncsi???

Én LOUISos vagyok...... ott 14 euróét vettem........
Jővő hét szombat!!!!! 500-as találkozás!!!



Na akkor mutassuk meg hogy a fél literessel is lehet csapatni......
kifogás mindig van!!! El kell jönni!!!
Üdv Mindenkinek!

2004 nyara óta én is GS500 (ak)-at lovagolok. A gépemen most érkezett el a hátsó fékbetét cseréje. Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatosan szívesen várom a válaszát (akár itt, akár emilben).

Gumikkal kapcsolatosan: nemrég cseréltem le hátul a Metzeler-t Bridgeson-ra. Nekem sokkal jobbnak tünik.

A legjobbakat!

marinkoo
Filózgatok itt, hogy milyen gumit vegyek a GS-re (komplett garnitúrát veszek), már több gumi is számításba jött. De pl. a Continental-ról se rosszat, se jót nem találtam a neten. Dunlop-ot meg Metzelert dícsérik nagyon, de hát lehet hogy nem az összes gumikjuk olyan fa*a. Ha valakinek van ezen márkákkal tapasztalata, akkor írjon lécci. Heidenau,Michelint már ismerem.

Üdv: Attila



Amit víz ér.........


Háde nem azt kérdeztem, mi az a rozsda, meg mitől van, hanem hogy mely részek hajlamosabbak, mire kell odafigyelni.

pl. gondolom a fényezett tankot nem nagyon kell festegetni.
Pesten mág többször láttam olyan GS500-asokat, amiken gyári dob volt,de mégis jóval nagyobb hangja volt,mint egy sima gyári dob. Mit lehet szerintetek csinálni a dobbal, hogy olcsón kihozzon az ember a gyári dobból jobb hangzást. Bár annyi a baj, ugye szinte biztos, hogy amit csinál vele az ember, azt nem lehet visszacsinálni, és műszakin viszont gond lehet. Örök kérdés.....:-)
Bontó?


www.suzuminn.hu


a múlt héten volt még 2db Gs500 bontásra........
Hello!

Visszatérő kérdésem asszem. Van valakinek állítható előfeszítésű telószár tetején lévő csavarja, esetleg ismerősnek törött motorja amiről menthető? Tapasztalatotok van róla hogy mennyivel jobb hogy állítható? Én szükségét érzem. Ha esetleg valaki látott bontóban törött gs-t akkor is szóljon.
Kösz!
Üdv. Ádám
Okezsoke.....

Tudtommal volt neked is kémia órád:-))))
De ha nem akkor lapozd fel:-))))))
Akkor egy kis KÉMIA ismertető:-)))))))

A rozsda - vagyis a vas oxidációja
Fe+H2O = FeO + H2


Előidézi az oxigén bármilyen alkotásban......ha csak simán a levegőn van akkor is.......
Persze a levegő páratartalma - mivel pára.....nem csak sima gáz így jobban.... ha pedig simán víz éri akor meg tuti.....

A VAS korrózióvédelme
1., szigetelés = festék, valamilyen erősebb bevonat (pl gumi, műanyag...)
2., elektromos védelem = magyarul áramot (kis áramerőségűt) vezetsz a vasba...... ezt alkalmazzák a tengerek mélyén lévő bazinagy csőveknél is......

Esetünkben marad egyedül a festegetés......
Greatman

előre jelzem - ez nem cikizés!!!
Na igen aki napelemes motorral közlekedik azt nem fogja víz érni
De sajnos ha elmerészkedsz több túrára akkor kb 50% esélyed van, hogy szárazon megúszod
Sziasztok!
Ha már itt a festegetésnél tartunk, van valami leírás, hogy mit lehet elkövetni a gép ápolása érdekében.
Most leginkább a rozsdavédelemre gondolok, de jöhet más is.
A GS500 rövidített "szervízkönyv" megvan.
Hali!

Én bementem egy Tecsóba, vettem hőálló fekete festéket (kb. 600 - 700 fokig hőállót), a nevére már nem emlékszem. Leszereltem a kipufit, jól beletört az egyik csavar a hengerfejbe, biztos jó melege szokott lenni, mert mindegyik csavar ki volt lágyulva, ezért javaslom, hogy csak új min. 8.8 -as inbusz csavarral rakjátok vissza a kipufit). Enyhén megcsiszoltam az egész felületen úgy, hogy a még rajta lévő eredeti festék réteg egy része rajta maradjon. Az enyémen egy vékony szürke porszerű réteg volt némi rozsdával, majd a tisztítás után ráfújtam az egész flakon festéket. Vártam a száradásra, majd vissza raktam a kipufit. Beindítottam a mocit, járattam, füstölt mindenütt a cső, megvártam, hogy abbahagyja a füstölést, majd leállítottam a mocit, hogy hűljön le a cső. Ezt megjátszottam mégegyszer. Legközelebb felültem a lóra, majd megküldtem mint állat. Folyamatos 8000 - 9000 -es fordulat közelébe minden fokozattban vagy egy jó félóráig. Füstölt mint a gyárkémény mindenütt. Biztos volt 150 fok, mert csak pattogott meg sercegett mint egy rossz bakelit lemez mikor megálltam. Mindenütt fekete maradt, csak a hengerfej közelében szürkült el némileg. Ez kb. 1 éve volt, de nem pattogott le, nem is rozsdált át.

Egyébként azt hallottam, hogy a forró kipufogón lévő festék a ráfröcsenő vizet nem szereti. Az egyik havernak is a Hondáján egy jó eső menet után vált le az utólag fújt festék. De én ezt még nem tapasztaltam az enyémen.
3Gs Fan csattant ma is.....

Lehetnénk végre többen is....

Csaszi - ÉN - Kesuti

fénykép
A melegítés biztos jobb, mint ha kiteszed szradni a napra.......



Ok jelezd majd!!! Mert engem is érdekelne....
Hello!

Remélem nem lesz igazad. :DDDDD
A festékes dobozra azt írták hogy fel kell melegíteni a festékréteget, neten néztem fórumokat és valaki mondta hogy hőlégfúvóval csinálta, és bevállt neki. Ha ez most nem fogja bírni akkor megpróbálom még rámelegítve is, aztán nem próbálkozok. Esetleg írok a Ferrokémiának hogy mi a teendő. Asszem ez közös GS-es érdek. :DD
Majd írok hogy hogy vált be a festés. Amúgy most lettek feltéve a zsír új Pirelli Sport Demonok, ha lesz valami tapasztalatom akkor megosztom veletek, hátha valakit foglalkoztatott ez a típus választása.
Písz!
De így belegondolva:-))))))



Legközelebb megbeszélem majd a kollegákkal, hoy mikor beérek a melóba, jöjjenek ki és mérjük meg a cső hőmérsékletét......... Bent van egy lézeres (vagy mifene) hőmérőpisztoly.......
Oszt kiderül, hogy ténylegesen mi a baj..............
El kell hogy szomorítsalak......

DE! PÉNZKIDOBÁS VOLT.........



Én már probáltam ezt....probáltam a LOUISBAN kapható 800C-ig hőálló festéket is........
pár nap és szépen ledobja......


Sajnos sok esetben ezért olcsó a mocink...... mert az ilyen dolgokkal már sporolnak.......
Ha új a paripa, akkor a szervíz - GARANCIÁBAN megcsinálja..... de utána........

Nézd meg ezt.....
http://www.gs500.fanklub.hu/manual/kipuf.doc
Kösz az infót srácok!
Kipufogófestésen esett átt a motor. Megcsiszoltam szépen drótkefével, és ahol nagyon rozsdás volt ott csiszolópapírral is. Ferrokémiás Maestro 700-ig hőálló festékkel fújtam. Ráment az egész, és persze hogy ebaxtam mert nem maradt csak gáz és egy-két kis folt kimaradt. Azt írták hogy legalább 20 percig 150 fokon kell rámelegíteni a festéket. Nem tudom ezt hgoy gondolták, mert a sütőbe nem fér be a komplett kipufogó, a mikróba meg méginkább nem. :P
Tegnap délután fújtam le, ma gondoltam beindítom 2 percre hogy rámelegedjen a festék. Füstölt a cső ott ahol kijön a hengerből, aztán befejeztem. Csináltam mégegy ilyen kört, és akkor már nem füstölt annyira, de mielőtt leállítottam füstölt. Holnap megyek túrázni vele, menetközben talán nem zavar majd hogy füstöl. Remélem nem kidobott pénz volt az 1300 Ft-os festék meg a 3 óra munka vele. Valakinek van tapasztalata festéssel kapcsolatban?
Ádám! nekem van egy szerelő barátom van a szinkronhoz felszerelése és ocsóért megcsinálja (Budapesten van) Zsolt Tel:0620-9532035
Persze bármi mást is megjavít (ujitott már fel soros 4 hengeres Suzukit is)
Öccse!


Otthon elég nehézkes - hisz azért nem tudtam elvinni a gépem egy szervízbe mert még nem tudták megvenni ahhez a gépet (400.000ft állítólag).....
Tehát ezügyben otthon csak sufnituning módszer van.........






ELLENBEN
Hogy akkor a GS500nál maradjunk.....




Aki tud segítsen.......................



GS500K4-hez a karburátorban lévő Gáztolattyút kell cserélnem mert ELTÖRT....... béna voltam......

Csak 2004-es modelltől jó.......

Véró Fecóval cimborámal ügyködtem egész nap.... sikerült szerezni egyet..... 2003-ast......
Azé nem jó, mert teljesen más a karbi alakja, tudása.....és így a tolattyú formája is...

Del (gs500FAN) is a rendelkezésemre állt - ezt NEKI IS KÖSZÖNÖM SZÉPEN MÉGEGYSZER, de sajnos az ő mocija meg annyira megvolt húzva csavar-ügyileg hogy nem tudtuk kiszedni belőle.....





Szóval aki tud esetleg szerezni..... az RIADÓZTASON!!!!!!!!! mert e nélkül nincs motorozás.............. az se baj ha 2db jön össze - legalább van tartalék.....

20/520-7481
Hello!

Csinált már valaki karbiszinkront Gs-en, vagy csak szervízbe talán? Ha otthon, mennyire volt időigényes dolog, esetleg egy szaki normál pézé megcsinálná, és ha igen mennyiért?

Kösz!
Üdv. Ádám