Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor csak győzzem kivárni... mondjuk kell nekem is mindent az utolsó pillanatra hagyni

Tavaly is... túra előtt két nappal még nem volt meg hátsó fékem ; tavaly előtt meg az indulás előtti napon érkezett meg a hátsó gumim...
Hibátlan ....el is jött és felszerelte.
200 kilométeres távra? Őszintén....minek?
Már csak a mobilt kellene valahogy feleszkábálni a suzira , az lesz a dzsepeszé!
Tudom, mondjuk csomagtartóm az van bőven elég.

Minőségileg milyen lett a bukócső?
Bukócsövet...de gyárt csomagtartókat is
Igen az lenne a legjobb de muszáj hazajönnöm a hétvégékre!
Gyártott is neked valamit?
Én tudom a Petya elérhetőségét...ha kell szólj
Ha nem létkérdés minden hétvégén hazamenni, de az 1200 kilométernyi benyára van zseton akkor én inkább kb így csinálnám: 1000km 2 nap alatt
Lényegesen jobb mint 6-szor keresztülszelni a komplett magyar alföldet
Máris te nyertél Ha akkora lennék mint te, vagy legalább a motorom lenne olyan kis kompakt akkor a tavalyi 6 fektetésből 4-5 meg se történt volna
No, kurva nagy a motor hozzám képest, de legalább izgalmas így az élet
Ez tűnik a legrövidebb útvonalnak (kilométerben)
Labam leert es ja az elso harom kb 15-25 km koruli volt az utso talan negyvenes es aszfalt nem csak rohadt poros murva.
PErik, ataaa átküldtem a képeket tömörítve is, 5-össével csomagolva. Remélem így megkapjátok!
Az én fektetéseim közül csak 1 darab volt 10 km/h felett...(akkor tört össze) a többi az azért volt mert vagy nem ért le éppen a lábam vagy mert felbuktam valami úthibán, nyomvályúban valami szar földúton... ja meg egyszer kifarolt alattam a motor a tengerparti homokban

Aszfalton még nem estem
ahoj vastárs!

Hogy műxik a ledes hátsó?

Nejem megigényelte a gs-be a másikat, valóban kellett cseppet faragni, de elégedett az eredménnyel.

Alkalomadtán lefényképezem a világítást és mellékelem.

Viszont van jó nappali menetjelzője, ha hozzájárul megosztom a közzel
Csomorre gyalog atmegyek.
Nya talan 2 kisebb egy also kozepes es egy felso kozepes fektetesem volt.Ebbol egy kivetellel csak a kormany serult.
Asszem meg vezetsz egy paraszthajszallal.
Akkor nincs kérdés, válaszd ki a legrövidebb útvonalat, aztán gyí....

Bár én inkább ott maradnék három hétig Csömörön és kicsit tartalmasabban mennék oda is meg vissza is.. A 3 oda vissza az kb 1200 kilométer a legrövidebb úton is. Na ebből már egész jót is lehetne motorozni, még Csömör és Békés megye között is, csak meg kellene nyújtani a körzőt, és rengeteg minden beleférne

Egyszer felmész az 200 kilométer aztán 1000-ren haza...
legolcsóbban kijönni! 3 hét alatt 3 oda vissza lesz!
A Krím-félszigeten csak háromszor fektettem meg... de még utána megfektettem egyszer Dobrudzsában (mondjuk úgy egyszer hogy közben mindkét oldala leért) , ekkor tört össze az egyik indexem, bár a szára már a harmadik krími esésénél megsérült, aztán rendesen összetörtem a Cserna-völgyében és még utána egyszer borítottam meg a Duna parton. Azt hiszem csak ennyi volt.
Akkor az enyémet is már csak ingyen adhatom el?!

Szerdán viszem a 30e-esre...
Nem esek tulzasba.Csak a krimben tobbet fekudt mint en a ket motorommal.
Es a szaz feletti futasacal halmozottan katranyos a helyzete ezzel gyp-s felfogasal hogy 30e felett jajj mi lesz a motorral.
Viszont teny hogy lejjebb mar nincs.
Magyarcsanádon
Mi a cél? Ingajárat a legolcsóbban, vagy kirándulós jelleggel némileg hosszabb útvonalon mennél?