Ha nem létkérdés minden hétvégén hazamenni, de az 1200 kilométernyi benyára van zseton akkor én inkább kb így csinálnám: 1000km 2 nap alatt
Lényegesen jobb mint 6-szor keresztülszelni a komplett magyar alföldet
Máris te nyertél Ha akkora lennék mint te, vagy legalább a motorom lenne olyan kis kompakt akkor a tavalyi 6 fektetésből 4-5 meg se történt volna
No, kurva nagy a motor hozzám képest, de legalább izgalmas így az élet
Az én fektetéseim közül csak 1 darab volt 10 km/h felett...(akkor tört össze) a többi az azért volt mert vagy nem ért le éppen a lábam vagy mert felbuktam valami úthibán, nyomvályúban valami szar földúton... ja meg egyszer kifarolt alattam a motor a tengerparti homokban
Nya talan 2 kisebb egy also kozepes es egy felso kozepes fektetesem volt.Ebbol egy kivetellel csak a kormany serult.
Asszem meg vezetsz egy paraszthajszallal.
Akkor nincs kérdés, válaszd ki a legrövidebb útvonalat, aztán gyí....
Bár én inkább ott maradnék három hétig Csömörön és kicsit tartalmasabban mennék oda is meg vissza is.. A 3 oda vissza az kb 1200 kilométer a legrövidebb úton is. Na ebből már egész jót is lehetne motorozni, még Csömör és Békés megye között is, csak meg kellene nyújtani a körzőt, és rengeteg minden beleférne
Egyszer felmész az 200 kilométer aztán 1000-ren haza...
A Krím-félszigeten csak háromszor fektettem meg... de még utána megfektettem egyszer Dobrudzsában (mondjuk úgy egyszer hogy közben mindkét oldala leért) , ekkor tört össze az egyik indexem, bár a szára már a harmadik krími esésénél megsérült, aztán rendesen összetörtem a Cserna-völgyében és még utána egyszer borítottam meg a Duna parton. Azt hiszem csak ennyi volt.
Nem esek tulzasba.Csak a krimben tobbet fekudt mint en a ket motorommal.
Es a szaz feletti futasacal halmozottan katranyos a helyzete ezzel gyp-s felfogasal hogy 30e felett jajj mi lesz a motorral.
Viszont teny hogy lejjebb mar nincs.
Tavaly is... túra előtt két nappal még nem volt meg hátsó fékem ; tavaly előtt meg az indulás előtti napon érkezett meg a hátsó gumim...