..az ilyen jellegű szakaszok aranyat érnek! A motorostúrák legjobb részei szoktak lenni, arról nem is beszélve mi munka több száz kilométernyi ilyen utat egy útvonalba kellemesen összeszerkeszteni (mert természetesen az útvonaltervező programok nem nagyon akarnak magunktól ilyenekre orientálódni)
Pont ez a feeling benne.
Egyébként az összes úttal ez a baj a Bükkben hogy keskeny ezért könnyen beteríti a hordalék. Pár helyen az út szélén betonelemekből vízelvezető van, na úgy már istenes!
Na és a ceredi milyen volt?
A Bükkszentkereszt-Miskolc szakasz is elég érdekes... többnyire egy autó széles, néhol annyi se, az aszfalt jó lenne, ha nem kerülne rá hordalék... és valahogy az ember nem hiszi el az elején, hogy tényleg erre kell menni Szürreális. Kiér az ember a településről, egy fatábla mutatja, hogy Miskolc, aztán eltűnik egy vékony aszfaltcsík az erdőben...
Az E-F valóban jó volt, minőségileg-esztétikailag is rendben van Csak előzetesen nem terveztem be az útvonalba
Dédestapolcsány után, majdnem Sátáig az út íve kellemes, a minősége kétes, Sátától ugyanez, de még elvileg járható, dimbes-dombos, íves... ha jó lenne az aszfaltja, pöpec út lenne.
Kérdezted az Ózd-Domaháza-Cered részt is, arról sem tudok rosszat mondani, nekem teljesen megfelelt, és ha jól emlékszem, a minősége is elfogadható.
Ceredtől Salgótarjánig majdnem végig hibátlan az út, csak Zagyvaróna körül van talán egy pár száz méteres pocsék szakasz (ott le is raktam egy kicsit a gépet az egyik kanyarban), de Ceredtől odáig teljesen olyan, mintha új burkolat lenne végig.
Igen, viszonylag könnyen váltottam útvonaltervet Salgótarjánban, mivel az időből is kifutottam addigra, meg az ülőgumóim szerint elég volt aznapra a kanyargás, pedig még hátra volt az egyenesből is 110 km... de hogy a 21-es út micsoda hányinger
Fasza!
E meg F pont között ha négyszer mentél volna át az se lett volna sok, mert az pont egy jó szakasz.
Cered-Salgótarján hogy tetszett?
Gondolom a végére elfáradtál, de legközelebb Tar-nál Galyatetőn át menj vissza Mátraháza fele, úgy tartalmasabb!
Az biztos, hogy valamit javítani kell az ülésen, mert ez csak az első 200 km-nél volt elviselhető, úgy-ahogy... meg az a szakasz az E és G között, amit én néztem ugyan ki, de rohadt nehéz volt megtalálni, és amúgy is csak azért maradt benne, mert valaki innen azt írta, hangulatos... gyalog biztosan, de a minősége nem az én motoromnak való
Készült 1-2 kép, de csak ötletszerűen, ennek pl. az lehetne a címe, hogy "Bár továbbra is rossz úton vagyok, de már nem Sátán"
Ha hosszú az jó az 3 motoros a rovidke max 2. De akasztható rá futó.
Vagy ha olyan feles lenne.Paddal hátul és egy kis tehertérrel akkor spórolhatna a személyekben is mert akkor 5-en beférnek és 3 motor.Meg ödön 4-el.Meg 2 fővel.
Én október 23 előtti utáni napokat nézegetem, mert az olyan reális időpont. Na ekkor már van 1fő és 1 900-as motor 135 euro oda-vissza a szigetre. Valószínű ennél olcsóbb a kompjegy kistehernek 3 fővel 3 motorral.. vagy sok motorral, livornoban hagyott másik személyautóval meg pláne.
Egyébként az összes úttal ez a baj a Bükkben hogy keskeny ezért könnyen beteríti a hordalék. Pár helyen az út szélén betonelemekből vízelvezető van, na úgy már istenes!
Na és a ceredi milyen volt?
Nekem total KO.......az elebe nem to mi merre.
Dédestapolcsány után, majdnem Sátáig az út íve kellemes, a minősége kétes, Sátától ugyanez, de még elvileg járható, dimbes-dombos, íves... ha jó lenne az aszfaltja, pöpec út lenne.
Kérdezted az Ózd-Domaháza-Cered részt is, arról sem tudok rosszat mondani, nekem teljesen megfelelt, és ha jól emlékszem, a minősége is elfogadható.
Ceredtől Salgótarjánig majdnem végig hibátlan az út, csak Zagyvaróna körül van talán egy pár száz méteres pocsék szakasz (ott le is raktam egy kicsit a gépet az egyik kanyarban), de Ceredtől odáig teljesen olyan, mintha új burkolat lenne végig.
Igen, viszonylag könnyen váltottam útvonaltervet Salgótarjánban, mivel az időből is kifutottam addigra, meg az ülőgumóim szerint elég volt aznapra a kanyargás, pedig még hátra volt az egyenesből is 110 km... de hogy a 21-es út micsoda hányinger
Egyébként bobolya ajánlotta azt a szakaszt ha jól emlékszem
A 24-es út milyen állapotban van? (Gyöngyöstől Egerig)
E meg F pont között ha négyszer mentél volna át az se lett volna sok, mert az pont egy jó szakasz.
Cered-Salgótarján hogy tetszett?
Gondolom a végére elfáradtál, de legközelebb Tar-nál Galyatetőn át menj vissza Mátraháza fele, úgy tartalmasabb!
Készült 1-2 kép, de csak ötletszerűen, ennek pl. az lehetne a címe, hogy "Bár továbbra is rossz úton vagyok, de már nem Sátán"
http://goo.gl/maps/rTdqK
Az októberi idő se vészes... mondjuk ez dél, észak kicsit csapadékosabb, de nem vész. Nappal van 20 fok éjjel meg 10+.
Vagy ha olyan feles lenne.Paddal hátul és egy kis tehertérrel akkor spórolhatna a személyekben is mert akkor 5-en beférnek és 3 motor.Meg ödön 4-el.Meg 2 fővel.
Ödön nem bir el 260 kilós motorból sokat.