Ezen olyan 110-120 körül szoktam járni Ezen pedig 140-150
A tartós 160-180hoz már elkél az ilyen út. Elsősorban azért hogy legyen idő észrevenni a keresztforgalmat... állat, traktor stb. Kell hozzá ez a szélesség ekkora tempónál.
Az "Ezen" tetszőlegesen felcserélhető az "ilyesmi"-vel.
Egyébként itt próbáltam ki egyszer a Divi végsebességét dühből... na erre nincs is mentségem
Eddig nem volt dugó, gondoltam, ha már több száz km-t tervezek lenyomni, akkor kipróbálom, nem pénz érte.
Bükkszentkereszt után pár kilométert mentem Miskolcig dugó nélkül.
Ekkor jöttem rá, hogy a sisakom olcsó és gagyi
Nem a huzat zavar, hanem a ZAJ.
Érzékeny vagy a huzatra?
Máskülönben értelmetlen, GS kipufogó szerintem nem kerget az őrületbe. Én speciel szeretem ha minél többet észlelek a környezetemből. A napellenzőt nagyon ritkán hajtom le, a plexim is szinte minden esetben 1 egységet fel van emelve.
Régebben teljesen fent volt a plexim, de amikor a szemem alá pár mm-el beleállt a méhecske, már "más szemmel" néztem a motorozásra.
Egyébként meg nem végig kanyarogtam, felerészben országút volt, és a 21-esen van pár kétsávos, 110-es rész is.
Másrészt meg Dipshit kollegának igaza volt abban, hogy a plexi sebességnövekedést okoz. Bár csak egy kicsi Puig van fönt, de a vállamig leveszi a levegőt, és valahogy könnyebben tartottam a 90-es helyeken is 100-110 körül
Ez itinerrel együtt is előfordulhat, azzal a különbséggel hogy nem eltéved az ember, hanem tudja hogy jó helyen van, csak éppen valamekkora (előre nem belátható) szakaszon nem olyan az útburkolat, vagy egyenesen hiányzik, mint amire előzetesen számított, éppen ezért nem is fordul vissza hanem végigküzdi magát az "érdekes" vagy minden várakozást alulmúló szakaszon Sokkal jobb, mert tudod hogy nem fordulhatsz vissza
Nadeakkor hol van az hogy "bassz itt nincs már teteje a házaknak" és a "kurvaéletbe már út sincs itt" és a "végre legalább egy kutya megugat" féle fíling?
Itinert kell csinálni ha bonyolult vagy ismeretlen az útvonal. Nem sok munka és rajta van minden ami az útvonal tartásához szükséges, de semmi több. Ilyenkor tartalékjátékosnak lehet térképet vagy gps-t tartani, ha mégis módosítani kéne az útvonalat.. de általában semmi szükség azokra (kivéve milliós nagyvárosban való bolyongás.. mert akkor jó a sok részlet, amit az itiner nem tud).
Most megnéztem azt a részt, és rájöttem, hogy a település végén lévő fatáblát is a település ALATT lévő erdei úton találtam meg... de hogy oda hogyan keveredtem...
Tehát leszögezhetjük, hogy szerencsém is volt, meg fogalmam sem, hogy merre járok
Ha valahol először megyek, akkor előfordul hogy vacillálok. A múlt héten is ha olyan helyre érkeztünk ami nem úgy festett mint ahogy a térképről betanultam, akkor kikértük a GPS véleményét, de ha valahol már jártam akkor nincs gond.
Kemény futómű,titta élvezet.Ha jó az út.
Ezen olyan 110-120 körül szoktam járni
Ezen pedig 140-150
A tartós 160-180hoz már elkél az ilyen út. Elsősorban azért hogy legyen idő észrevenni a keresztforgalmat... állat, traktor stb. Kell hozzá ez a szélesség ekkora tempónál.
Az "Ezen" tetszőlegesen felcserélhető az "ilyesmi"-vel.
Egyébként itt próbáltam ki egyszer a Divi végsebességét dühből... na erre nincs is mentségem
Bükkszentkereszt után pár kilométert mentem Miskolcig dugó nélkül.
Ekkor jöttem rá, hogy a sisakom olcsó és gagyi
Nem a huzat zavar, hanem a ZAJ.
Máskülönben értelmetlen, GS kipufogó szerintem nem kerget az őrületbe. Én speciel szeretem ha minél többet észlelek a környezetemből. A napellenzőt nagyon ritkán hajtom le, a plexim is szinte minden esetben 1 egységet fel van emelve.
Régebben teljesen fent volt a plexim, de amikor a szemem alá pár mm-el beleállt a méhecske, már "más szemmel" néztem a motorozásra.
2-3 alkalommal biztosan
Egyébként meg nem végig kanyarogtam, felerészben országút volt, és a 21-esen van pár kétsávos, 110-es rész is.
Másrészt meg Dipshit kollegának igaza volt abban, hogy a plexi sebességnövekedést okoz. Bár csak egy kicsi Puig van fönt, de a vállamig leveszi a levegőt, és valahogy könnyebben tartottam a 90-es helyeken is 100-110 körül
Dipshit a végén visszafordult volna és ment volna még egy oda-visszát.
Egy ismerős javaslatára füldugót használtam... sose volt még hasznosabban elköltött 100 Ft-om
Reggel 8-kor indultam, és 6 körül értem haza, az kb. 10 óra... 440 km-re, 44-es átlag... ugyan kinek felelt volna meg ez rajtam kívül innen?
Tehát leszögezhetjük, hogy szerencsém is volt, meg fogalmam sem, hogy merre járok
Csak sajnos azon nincs olyan, folyamatosan módosuló jelzés, hogy "Itt áll Ön". A GPS meg olyan snassz