Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
"zörgés alapjáraton" ennyi infó alapján, csak találgatni lehetne...
A GS- normál üzemmódban is ad ki érdekes hangokat. ki zörgésnek ki titingnek írja le.
ha más változást nem tapasztalsz le kell sz...ni.
B-verzió : nekem pl a forgórész mágnese tört el, akkor hasonló tüneteket produkált a zenyim vas.
(ha nem fáradtság, megtisztelnéd a topicot az adatlapra írt minimális valamivel ? van aki érzékenyebb erre . )
Ma délután csaptam egy kis kört.....jó volt
http://goo.gl/maps/N4cDX
Ez nézőpont és egyéni ízlés kérdése.
De milyen jó lehet neki, ha csak abból indulok ki, hogy a kaland ott kezdődik ahol a komfortzóna véget ér.. Szóval könnyű dolga van, nem úgy mint mondjuk nekem
Neked még a szar is ízetlen....
Nem erre a tesztre gondoltál?: link
..hö hö... adatlap..titing..
..vagy mást sem ..mint ,hogy gyök kettővel 100 km fölötti távot baNDUKOLTAM..
Nyahhh..
Elsőre néhány dragos barátommal kocogtunk egy réteshekkest...
..aztán ámokfutottam egyedül egy jót..adrenalin vadászat gyanánt..
..csak ,hogy viszonyíthassunk....az amúgy spúr fogyasztású szarommal..5 fölött etettem
...dolgozzon a kis fos...ha már annyit pátyolgattam
Esetleg lehet érdemes megnézni a sisak törésteszteket.
Van egy angol cég aki teszteli a sisakokat.
Ime.
Mostanában jelent meg valahol még sisakteszt, majd megkeresem.
Nna, kezdődik...
"adatlap"
"titing"
Sziasztok Kollégák!
Tanácsot kérek tapasztaltabbaktól! 2006-os Gs 500F-em van 20.000 km-rel. Az utóbbi néhány napban jött elő egy blokkból jövő zörgés alapjáraton, illetve kb. 3500-as fordulatig. Utána szépen elsimul, jön a villanymotor hang.Szerintetek?
Köszönettel
Laci
Ha ez vigasztal, akkor nekem is csinálta eleinte, de fogalmam sincs, miért
Aztán a sok ilyen-olyan szereltetés közben valahogy elmúlt.
Ha jó lenne a minősége, semmi bajom nem lett volna vele. Meg ha egyszerűbben megtaláltam volna. De így keringtem előtte vagy fél órát, amiből a fele olyan részen volt, hogy azt se tudtam, merre járok, jó irányba megyek-e egyáltalán... és csak aztán jött maga az út, aminek legalább a felén azon gondolkodtam, na ha itt lecsusszanok a fák közé, hát várhatom, hogy arra járjon valaki és segítséget kapjak (a következő 1-2 évben)
Ma voltunk Dallasba az öreg Ewing nál
Mert sokkal több levegőt enged át mint a gyári ezért változott a hangja, de nem lesz vele baj legfeljebb kicsit állítani kell rajta ha valamely tartományban torpanni kezd.
Nekem sem látszott, amíg le nem szedtük.
csöpöghet még a gyujtásjeledó felől is
Szerintem a tiszta szűrőn több levegőt kap a motor azért van szívóhangja
Ti egyébként milyen légszűrőt használtok? Mert amikor én beraktam a gyári után a hiflofiltrot, akkor nagyon "orrhangú" lett a gép, olyan mintha falsot szívna. Bár lehet tényleg szív is...
Milyen más gyártmány van ebben a 3500 Ft-os árkategóriában?
Nekem nincs begyűrve, de valószínű itt is tömítés lesz, mert nem látok semmi mást és abszolút a jobb oldalon jön. Nagyon lassan csepeg, amúgy én is papírral néztem meg, de a vázról csepegett, nem az eresztés helyéről ezért voltam gondban...

Köszi a tippet. Valószínű viszem Gyálra, úgyis esedékes a 30e-es szervíz (múltkor elszámoltam). Cserélni elvileg nem kell semmit, csak átvizsgálni, de max akkor lesz egy új tömítésem (remélem tényleg csak ennyi gáz van)
De ha oldalsztenderre rakva is jobboldalt jelentkezik, akkor valami más lesz.
Első lánckerék, sebváltószimering szokott ereszteni. Vedd le a deklit, pucold ki és várj vele ha megjelenik az olaj, akkor meg is van.
Az mitől lehet , hogy mikor felmelegszik a motor és egy kicsit megkergetem akkor ha megállok vagy behúzom a kuplungot akkor 3000 re ugrik az alapjárat. Később lemegy , meg hidegen se csinálja!
Sajna nem ismerős.
Jobb deklimnél elől, be volt gyűrve a tömítés és ott csöpögtem, most pasztával van összerakva, mert faszom az utángyártott tömítésekbe.
Ha nem találod meg a csöpögést, akkor ragaszd le a tömítéseket papír ragasztó szallagal és azon majd látszik hol folyik, már ha hozzáférsz az idomtól Nekem egyszerű volt, letakarítottam, alá újságpapír és reggelre láttam...