Hogy ne motoroztam volna!
Tegnap egy 75-öst, ma meg egy 30-ast mentem.
Egyébként holnap megyünk valamerre FZ6-ékkal, de még nincs konkrét terv. Balaton kerülőt emlegetett, de az halál unalmas. Max ha fürdünk is egyet. Nem akarnak sokat menni, csak ilyen 300 körül, úgyhogy lehet Pozsonykerülő lesz.
Szevasztok srácok valaki tett már be zselés akksit a motorjába mert én eddig csak savasat találtam ha valaki rakott már bele írja le légyszi a típusszámát a választ előre is kösz GS500F 2005
XJ900! Úgy néz ki, lenne igény a horvátországi szállásra 9-12-ig!
Átküldenéd a telefonszámodat? Srác majd felhív és le tudjátok beszélni a dolgot amikor biztossá válik. Vagy Krissal ha te előbb olvasod akkor küld át nekem az: ataaa@freemail.hu címre!
Köszi!
Nem keresek okokat, biztos, hogy lesz másik motorom a kérdés, hogy mikor és mi... ha tudom megtartom a GS-t, ha nem, akkor megy...
Nem a GS-el van a baj, hanem velem.
Úgy látom a típusváltás felé kacsingatók kezdik keresni az okokat hogy mi a baj a gs-sel .....nincs rajta fék....nem kanyarodik.. nem megy.....és már nyomaték sincs benne
Érzésre lehet hogy ugyanaz egy 5.-ös úti ribi mint a Hilton szállóban kapható de szerintem attól még többet tud a szállodai nem csak egy 5 perces menetet.
Na félre a viccet ennyi karakter az életbe nincs hogy egy 50 lóerős max 24 Nm-es motort emlegessünk egy lapon egy 100 lóerős 60 nm-es motorral.
5000-es fordulaton tud annyit a CBR mint a GS padlógázon csak a CBR.nél van tovább is.
Már megint ez az oly sokszor emlegetett motorkarakter. Bizony nagy mértékben befolyásolja az érzékelést. Még egy 3Le-s robeszt is érezhetsz rakétának egy startnál. Vagy egy megültetett autót pusztán attól, hogy közelebb került az úthoz. Úgyhogy aki csak műszaki adatok alapján választ motort, könnyen csalódhat.
Értem, amit írtok, csak a számok nem ezt mutatják. A GS 24,5 Nm, amit 7000 körül ad le, míg a CBR olyan 27-28Nm-t 5000-nél...
Viszont az is igaz, hogy a GS-nél már 4500-nál van 22Nm körüli nyomatékod, amit ugye 8000-ig folyamatosan az egekig emel, egész 24,5Nm-ig , tehát érzésre folyamatos mozdony feeling.
Szóval ki kéne próbálnom
Viszont ez az idom kurvára bejön... http://i22.photobucket.com/alb...
Most már finomabban fogalmazok, de ugye próbáltam fém és gumit is GS-en. Annyi különbséget érzek, hogy a fémnél pontosabban tudom adagolni, jobban érzem, de a gumival is ugyanúgy megállok. Szvsz. megéri a csere, mondjuk egy téli unalmas időszakban, de szezonban ne baszakodj vele, felesleges.
Lassan motor drogos lettél.
Tegnap egy 75-öst, ma meg egy 30-ast mentem.
Egyébként holnap megyünk valamerre FZ6-ékkal, de még nincs konkrét terv. Balaton kerülőt emlegetett, de az halál unalmas. Max ha fürdünk is egyet. Nem akarnak sokat menni, csak ilyen 300 körül, úgyhogy lehet Pozsonykerülő lesz.
Átküldenéd a telefonszámodat? Srác majd felhív és le tudjátok beszélni a dolgot amikor biztossá válik. Vagy Krissal ha te előbb olvasod akkor küld át nekem az: ataaa@freemail.hu címre!
Köszi!
http://www.vatera.hu/listings/...
... és komolyan?
Nem a GS-el van a baj, hanem velem.
Na félre a viccet ennyi karakter az életbe nincs hogy egy 50 lóerős max 24 Nm-es motort emlegessünk egy lapon egy 100 lóerős 60 nm-es motorral.
5000-es fordulaton tud annyit a CBR mint a GS padlógázon csak a CBR.nél van tovább is.
Viszont az is igaz, hogy a GS-nél már 4500-nál van 22Nm körüli nyomatékod, amit ugye 8000-ig folyamatosan az egekig emel, egész 24,5Nm-ig , tehát érzésre folyamatos mozdony feeling.
Szóval ki kéne próbálnom
Viszont ez az idom kurvára bejön...
http://i22.photobucket.com/alb...