Mai túra odázva. Poprad óta valahol csöpög az olajam. Jobb oldalon az olajteknő alatti vázrész tiszta olaj és arról csöpög a papírra amit alá tettem, de nem tudok rájönni honnan jön...
Közeli a 32e-es szervíz, talán valamelyik tömítés lesz, de nem látom.
Olajleeresztő csavar tiszta, és egyáltalán a blokkon sem nagyon látok sehol olajfolyást. A túlfolyó csövek környékén kezdődik az olajos rész és végigmegy a vízszintes vázrészen, így nem merek elindulni sehová...
Valakinek valami ötlet, esetleg korábbi hasonló tapasztalat?
Sajna rendszámot ritkán jegyzünk meg, de ha szint, ruhát, vagy valamit még leírnál, talán könnyebb lenne, illetve nem lenne lényegtelen, hogy miért is keresed?!
Én a Schuberth c3-et használom és bizony ehhez is elkél a füldugó. De minőség, súly, szellőzés, légellenállás meggyőzően jó. De embere válogatja, van akit nem zavar annyira a szélzaj. Meg talán lakhely függő is. Én ha kiteszem a lábam máris főúton vagyok és hát ugye ott nem igazán lassan megy az ember.
A Schuberteken kívül kb mindhez nélkülözhetetlen a füldugó... de sokan hordanak még a csendes Schubert sisakokhoz is. Ne a zaj legyen a kiválasztás fő szempontja! A biztonság, súly és az árához mért jó anyagválasztás és minőség sokkal fontosabb (szvsz)!
Télen ha lesznek a leárazások akkor majd akarok venni 1 komolyabb sisakot , hogy ne kelljen a füldugó! Meg egy gerincprotektort csak nem merek majd elindulni vele , mert még elesnék
Én voltam 2 és fél hetet nyári gyakszin akkor hoztam haza vagy 20-30 pár füldugót, tehát idén biztosan nem kell rá költsek ! Tényleg ég és föld a különbség amúgy!
Na én meg pont az ilyen utakért szoktam 50+ kilométert kerülni ha hazamegyek Budapestről 170-185 helyett 220-240 km lesz a táv háztól házig ... fenének van kedve autópályázni vagy a főutakon unatkozni, ha úgysem időre megy. Ezek az utak meg marha jók.. nincs rajtuk forgalom, szép helyeken visznek, ahhoz képest hogy az alföldön futnak még élesebb kanyarok is vannak (ezek a főutakon teljesen hiányoznak).. és nincs traffipax
Akkor én hurka vagyok, mert az első útról visszafordulnék 100méter után. Itt a környéken is vannak olyan utak, amik miatt inkább kerülök 2km-t csak ne kelljen végigmenni rajta Aztán még így is rengeteget bosszúskodok az utak miatt
Amikor először felvetettem hogy a GS után következő motornak jó lenne egy 900-as Divi, akkor a puha futómű mintha a kommentek egy részében úgy szerepelt volna, hogy jobb lenne emiatt nem erőltetni.. Ehhez képest én ezt meg a kardánt szeretem a legjobban a motorban (azon kívül persze hogy ez már egész erős motor, ami nekem ugye eddig nem volt)
Közeli a 32e-es szervíz, talán valamelyik tömítés lesz, de nem látom.
Olajleeresztő csavar tiszta, és egyáltalán a blokkon sem nagyon látok sehol olajfolyást. A túlfolyó csövek környékén kezdődik az olajos rész és végigmegy a vízszintes vázrészen, így nem merek elindulni sehová...
Valakinek valami ötlet, esetleg korábbi hasonló tapasztalat?
Sajna rendszámot ritkán jegyzünk meg, de ha szint, ruhát, vagy valamit még leírnál, talán könnyebb lenne, illetve nem lenne lényegtelen, hogy miért is keresed?!
Holnap megyek Dédestapolcsányba. Vki?
..bár nem biztos ,hogy nem jön közbe semmi..
Minnél vastagabb az olaj annál rázósabb.
Mintha bedugnál egy seprűnyelet a telóba.
Jó úton sportos-feszes fincsi.
Rosszon meg nem lesz veseköved.Mert azt is kirázza.
Jobb egy jó futóműre költeni motorral együtt.Bár ez drága muri.
Viszont jón is meg rosszon is jó lesz mert dolgozik alattad.