Nem kell túlzásokba esni... nem kirakatmotor az tény..és szerintem soha nem is volt az. A fejidom jobb oldalán van egy kis horzsolás, meg újra kéne fényezni a két alsó idomot (ezek már akkor se voltak szépek amikor megvettem... szerintem nem műanyaghoz való festékkel lettek fényezve, mert össze vissza van/volt repedezve azokon a helyeken ahol jobban tud mozogni az elem. A gyári idomokon ilyen hiba nincs.)
Egyébként teljesen jó állapotú a motor... a fényezése szerintem max 50 körül lenne (mivel telibe fényezni felesleges), de egyelőre hanyagolom. Bukócső lesz (mint a rendőrségi változat)... Petya89-től már kaptam rá kedvező ajánlatot, csak sajnos még határidőt nem tudott mondani..de remélem augusztus közepéig összejön, mert idén még mennék túrázni is, és jó volna azt feleavatni, nem az idomot megint
Az értéke meg... 500-tól kezdődnek a 900-as Divik, mindenféle extra felszereltség nélkül, ennyi körül érhet az enyém is.
Hát.......................ahogy kezelésbe vette folyamatosan csökken de kezdésnek sem volt egy nagy összeg.
Bár tény hogy a legnagyobb értékvesztését már megtette mielőtt megvette.
A mai piacon 100e feletti motor az kész katasztrófa ahogy félnek a vásárlók a futásteljesítménytől.
Tavasz végén- nyár elején, felvetettük, hogy kéne tartani egy "kis feles" talit. Akkoriban két lehetőség is felvetődött. Viszont, ha jól emlékszem Krissal javasolta, hogy egyetemi és mindenféle vizsga időszakok utánra kéne halasztani. Ha jól sejtem ezeknek talán már vége. Az elmúlt napok pálinka témáit olvasva jutott eszembe, hogy talán már lehetne ez ügyben mozgolódni!
Egyébként teljesen jó állapotú a motor... a fényezése szerintem max 50 körül lenne (mivel telibe fényezni felesleges), de egyelőre hanyagolom. Bukócső lesz (mint a rendőrségi változat)... Petya89-től már kaptam rá kedvező ajánlatot, csak sajnos még határidőt nem tudott mondani..de remélem augusztus közepéig összejön, mert idén még mennék túrázni is, és jó volna azt feleavatni, nem az idomot megint
Az értéke meg... 500-tól kezdődnek a 900-as Divik, mindenféle extra felszereltség nélkül, ennyi körül érhet az enyém is.
Nem cserélek
Bár tény hogy a legnagyobb értékvesztését már megtette mielőtt megvette.
A mai piacon 100e feletti motor az kész katasztrófa ahogy félnek a vásárlók a futásteljesítménytől.
Kiváncsi leszek az enyém mennyit ér 50e km-esen.
Nem csak a tied! Többen is ajánlkoztak!
Akkor lesz mit mesélni a nyári túrákról...Már aki nem ugyanazon az útvonalon jár mindig.
Tavasz végén- nyár elején, felvetettük, hogy kéne tartani egy "kis feles" talit. Akkoriban két lehetőség is felvetődött. Viszont, ha jól emlékszem Krissal javasolta, hogy egyetemi és mindenféle vizsga időszakok utánra kéne halasztani. Ha jól sejtem ezeknek talán már vége. Az elmúlt napok pálinka témáit olvasva jutott eszembe, hogy talán már lehetne ez ügyben mozgolódni!
Szerintetek?