Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na arra meg nem emlekszem.
Csak hogy sikideg vok.
Szerintem a jogsiszerzésnél volt benne részed. Mondjuk nekem az Ak úgy lett meg, hogy még csak tárcsaféket se láttam az oktatáson. Jó volt adagolni a dobféket elöl hátul a Jawán
Én meg izgultam hogy az én BT45-ös gumim 2006-os
Asszem sose mentem gumicsoves geppel.
Én Fisire emlékszem.
Nekem határozottan bevált a csere anno.
Valaki meg mintha azt mondta volna hogy megbánta a fém fékcsövet. Talán MentQ?
De szerintem nem a fékcsövön múlik. Egy tárcsa, két munkahenger, és durván ugyanaz a tömeg, mint a többi jobban felszerelt motoré.
Ettől függetlenül normál körülmények közt jól üzemel a GS féke, csak nem kell feszegetni a határokat.
A ciberének is puhább a futóműve egy igazi sportgéphez képest, de azért össze se lehet hasonlítani a gs-t és a cbr-t. Szóval nyugi ataa, nem a tudásoddal van baj.
Egyébként a túrán pont azt nézegettem, h fényévekkel ráérek később fékezni, mint ti a gs-el, ez pedig egyértelműen fék és futómű különbség (ja és persze tudás ).
Mellesleg már gondolkodtam fém fékcsőn a gs-re, vki írta vhol régebben, h ég és föld a különbség.
Én csak azt vettem észre hogy sándor húzza neki mint akit kergetnek majd nééé egy öböl..................puff egy satu oszt ataa miaffenét keres mellettem.
Nem erre gondoltam. Arra hogy egy bizonyos fordulattartományban hasonlóan teljesítményt ad le. Persze felette ég és föld, a másik hogy a sportgép futóműve meg váza még alacsony tartományban is odabasz.
Dobj ki egy vasmacskát.
Néha tényleg úgy voltam hogy le kéne dőlni kicsit egy fasza árnyékos helyen...
Visszafordítósokon lefelé még akkor is lassabban megyek ha fitt vagyok. GS fékek és első futóművel csak óvatosan szabad menni ilyen helyeken. Ilyenkor ki meg kell előzni és GO!
Horvátországban is majdnem megjártam így:
Erős lejtő, bal-jobb-bal jobb kanyarok egymás után. Nagy lendülettel mentem, és mire átdöntöttem a másik oldalra, már alig maradt hely a fékezésre. A hátulja már csúszott, ide oda csapkolódott, ki akart törni. Még jó hogy elől a Pilot Power ura volt a helyzetnek. Aztán végül be tudtam venni a kanyart, de ha jöttek volna szembe, akkor ki kellett volna eresztenem...a sziklafalnak.
Sportgépekkel rövidebb idő alatt le lehet lassítani a kívánt tempóra.

Csak, ha hagyja, én nem áltatnám magam. Kurva jót lehet motorozni a GS-el, de ha össze akarod hasonlítani egy sport 600-assal, akkor az olyan, hogy a Kispolskival és a régi Minivel is ugyanoda tudsz parkolni, mégsem egy kategória.
Persze lehet együtt menni kanyargóson, de csak akkor, ha nem akarlak megelőzni mikor ott totyogsz másnaposan előttem.

Azért néha muszáj volt, mert a cbr kívánta azokat a kanyarokat.
Sziasztok!Valakit érdekel olcsó horvátországi nyaralás?Egyik barátoméknak meghiúsult az utazás,és maradt hely.Van egy 4személyes egy légterű apartman,az 35eur/nap.Van egy 6személyes apartmanban egy 2 személyes szoba,az kb 80eur/hét/fő.Mind2 apartman 1 házban van,a víztől kb 20-30 méterre.Ja Zadarban van.Augusztus 2-9-ig.Eddig 4-en megyünk.
Egy bizonyos fordulattartományban márpedig de! Azokon a szűkebb kanyargósokon ahol szoktunk menni, simán együtt lehet haladni a sportosabb 600-asokkal.
Ezt Perik71 is megmondhatja, neki van mind a kettőből.
Nem mondták még neked, hogy a CBR és a GS nem egy kategória?
Hogy menjek lassabban ha egy CBR ott lohol mögöttem?
Idén már 10 000-et mentem, és még csak a szezon felénél tartunk. Most egy kicsit lassítok, megvárom amíg újra 400 körül lesz a benzin.
Sokat kell menni és akkor hamarabb kell cserélni, mint h megöregszik.
Bár most pofázok, de az elsőm már nekem se az igazi és a minta még szinte új, de én leszarom ha megöregszik, majd lassabban megyek.
No, hát annyira nem csaltak, pedig nem mostanában volt.
http://hu.wikipedia.org/wiki/R...
Így teljes!
Egyébként nem vagyok a használtgumi ellen, de bizony meg kell nézni a DOT számot. Hiába néz ki jól ránézésre, meg puha a teteje, az csak azért van, mert eladás előtt lekezelték glicerinolajjal, az meg csak látszatmegoldás. A gumi kiszáradása irreverzibilis folyamat.
És fele annyiba került
Gondolom szárad, repedezik... Mikor gyártották?
Sajnos az enyém is "revesedik", viszont az 2001-es gyártás.
Többet nem veszek ennyire öreg gumit, mert kétszer olyan gyorsan kopik és fele annyira tapad.
ha főiskolai tanulmányaim nem csalnak a reve az a rozsda, tehát rozsdásodás.
Én se hallottam még ezt a kifejezést.

Egyébként pedig "taplóssá lesz"