Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen élmények után "csak egy tárgy", bla-bla-bla.
ha csak a megállásnál !
én egy 125-ös endúróval úgy megszoktam a kiülést, hogy az oktatóm a külömbözeti vizsgán, egy alacsony ülésmagasságú mkp-nál ,se tudta kiverni belőlem. a vizsgabiztos csodálkozására annnyitválaszolt : hagyd, látod, hogy megy, meg meg is ál., ez a "stílusa"
azóta se láttam magam hátulról ,nem tudom kinőttem e ?
ha egyszer váltásra kerül sor, nálam elsődleges szempont az ülésmagasság lesz!
Hidegen hagy...és a kategória is. Sacc fél literes, 1-nél több hengeres motorom már csak akkor lesz ha visszaveszem egyszer a GS450S-t (vagy veszek egy ugyan olyat, csak hogy a boldog fiatalságom felidézhessem ).

Enduró, Funbike és az öreg japánok vannak az érdeklődési körömben.... na meg az FJR (de igazából ez nagyon utolsó a sorrendben, max akkor ugrik előre ha feladom majd megint önmagam és csak egy motorom lesz akkor is) Az anyagi lehetőség miatt járok a Divivel, mert ez a jó kompromisszum, bár ez tényleg csak egy tárgy nekem, semmi több.
Egyszer írtam neked, ha eladod bánni fogod. Te őrült spanyol.
Sokoldalú(an tudom használni ) és a hiányosságai egyre kevésbé zavarnak... no meg az észérvek
Próbáld ki, ha teheted a CB500F-t. A Honda Dreamban megint lesz tesztnap. Teljesen új dimenzió az 500-as szegmensben.
Olyat ami tetszik, vagy legalább meg tudom indokolni. Ha már egy lábam leér nekem az már teljesen okés... szóval kb bármilyen motort vehetek ha csak ezt a szűrőt nézem.
A kileccáz csak kileccáz . Ugyi?
Miért? Utána milyet veszel, amiről leér?
Ilyesmit rendeltem meg
Krissalt győzd meg, én már sikeresen beválasztottam! Most úgy néz ki hogy még vagy 2 évig megmarad a Divi, mert customizálom, hogy bírja a kiképzést
Kicsit oldalabbra helyezi az ember a fenekét megállásnál, szinte minden motorról leér a lába. Sztem meglehet szokni. Egy jó motorért megérheti ez az áldozat, persze nem veszélytelen. De a motorozás úgyis erről szól.
Nekem most se sokkal jobb a helyzet

Valamelyik topicban olvastam, hogy valakinek azért nem jött be teljesen valamelyik boxer BMW, mert a hengerek miatt nem tudta többféle képpen letenni a lábát, ezért korlátozva érezte magát. Na ekkor én azt gondoltam "Többféleképpen? Én örülök ha egyféleképpen, de legalább valamennyire leér"
Emlékszem gyerekoromban kerítéstől-kerítésig tudtam motorozni az MZ-n annyira nem ért le a lábam. A kerítés nálunk egy kb. 50cm magas kiszélesedő kőpárkányról indult, ennek neki tudtam támasztani a lábam. Ez úgy működött nálunk mint egy repülőtér.
Az FZ6 tényleg baromi jól fogyaszt. Tartós 150-nél 5-5.5l... nagyon baráti. És alacsonyabb fordulaton még mindig sokkal nyomatékosabb mint egy 600-as sportmotor. És 200-nál olyan mintha ráragasztották volna az aszfaltra, pedig az enyémen nem volt idom. Sztem. az ülésnél lehetne valami mahinálni, hogy lejjebb kerüljön a lábad.
Ilyen aprósággal nem kell foglalkozni... valamennyire csak leér..
Komoly szívfájdalmam, hogy nem ér le róla a lábam, mert pont ez a karakterisztika fekszik nekem. Alacsony fordulaton zero fogyasztással eljárkálnék, de ha elgurul a gyógyszer, akkor megforgatva hozza a hyper-speed-et.
A GS 0-140 között az S500-zal van pariban... tapasztalat Nemhiába, az is csak ötszázas
Ja! Végre elforgathattam rendesen. Végre élt a motor. 6000-nél szinte még csak haldoklik az FZ6, 10000 fölött pedig ritkán motorozik az ember, kivétel az ilyen esetek. Ezért fájó szívvel, de eladtam. 2 évig volt nálam.
Gondolom nem forgattad 6000 fölé
Már egy FZ6 is partnere lehet.Én az M3 bevezető szakaszán kerültem hasonló szituba egy Ferrarival, de akkor még egy FZ6-on ültem. 100-ig tudtam vele lépést tartani, aztán 200-ig megnyúltam tőle mögötte, de azért fogva tartottam, majd nem sokkal rá beértem és együtt "vonatoztunk" be a centrumig. Az FZ6 abszolute bírta a kihívást, kicsit meg kellett ráznia magát, de nem különösebben, komolyan mondom.
Azért ügyes volt a srác, kellett rendesen gépészkednem, hogy előtte maradjak, érezte a gépet, meg a méretét rendesen, de közben picsa sebességet mentünk, pláne neki. 60-ig simán gyorsulok vele
Kanyarban semmi csak egy masik hasonlo sportauto.egyenesben es varosban egy literes sportmotor kifog rajta.de csak kanyarig.
És tényleg kibaszott korrekt darab... csak hát nem csontozom ki magam. Valsz. már megvárom a telet és meglátjuk. Rohadt Érd szét lett baszva, mindenhol fel van ásva, csatornáznak, örülök, ha a GS-t tudom rajta terelgetni, na meg lehet rólad veszek példát és megpróbálom megtartani a GS-t, mert kibaszott hálás egy dög.
Más:
Nem is meséltem mert nem mertem, hogy cukkoltam egy hete egy Ferkát az M7-en
Mentem le az érdi lejtőn és berobbant egy Ferrari (persze szlovák rendszámmal, mivel mással) persze esélyem nem lett volna, de feltartotta a többi autó Gondoltam, miért ne... elmentem az autók között majd integettem neki, erre vérszemet kapott, olyat lépett amikor letisztult előtte az út, hogy bebőrzött a szemem...lelki szemeim előtt láttam, ahogy lecsúszott a torkán 30 liter, zokogtam a röhögéstől a sisakban. Majd egyszer csak a m1/m7 közös szakaszon utolértem, mert megint feltartotta a sor, akkor már kötelező volt neki integetnem
Remélem látta a feliratot, hogy GS500E... Na akkor elkezdődött a keringő, egész a buszsávig, ott még láttam, hogy gondolkozik, megéri-e...de győzött a józan ész, nekem meg megint kellett integetnem
Iszonyat szép hangja volt, fogalmam sincs mi tudná megfogni, de nekem bearanyozta a napom, kurva jó hallani, ahogy megforgatja egy Ferrari, eszembaszott cool hangja van, innen köszönöm neki az élményt!
Gyerekhez elég a kisebb teljesítmény.

Van rajta piktogram csecsemőtől grizliig.