Az adatlap kitöltve, remélem elsőre megfelelő.
A motort alapvetően vegyes használatban használnám. Lenne benne városi használat munkába járáshoz és városon kívül túrázáshoz. Nem célom a határok feszegetése ezért nem versenygumit keresek hanem egy jó all-roundert, már ha van ilyen.
Az hogy mennyire voltam megelégedve az előzővel szerintem nem nagyon mérvadó, egyrészt mivel teljesen kezdő vagyok, nem tudom megítélni, hogy mennyire jó vagy rossz a viselkedése mert még nem tudom elválasztani a gumi viselkedését a vezetési technikától, másrészt olyan kopott a fent lévő gumi, hogy a minimális profilmélység is épphogy csak megvan. Egyébként sok jót nem hallottam róla, de gondolom itt Nektek sokkal több tapasztalatotok van a témában.
Először is töltsd ki az adatlapodat, ez olyan bemutatkozás féle...ha megvan, írj pár sort róla, hogy hol, milyen körülmények között használod, illetve elégedett voltál-e az előző gumival?!
Kezdő motorosként és friss GS 500F tulajként gumicsere előtt állok. Két hónapja van meg a gép, már megvételkor látszott az én avatatlan szememnek is, hogy csere érett a gumi de úgy gondoltam, hogy ezt a szezont még kibírja, hozzáértőbbek viszont mielőbbi cserét javasolnak. A gyári Bridestone van még rajta 17500 km után is. Milyen gumit javasoltok a típushoz?
Előre is köszi a segítséget!
Azt tegnap akartam is mondani hogy Lillafüred és Mályinka között elég kemény a vidék.
Ha meg vacakol hosszabb útvonalnál a Gmaps URL rövidítése, mint nekem a múltkor, közvetlenül ide másold át az ottani hosszú URL-t és itt rövidítsd le.
Próbálgatom kicsit ezt a street view-et, meg az útvonalak linkelését. Ha utóbbi sikerül, akkor egy olyan részlet látható a tegnap esti útvonaltervből, ami lehet, hogy baglyosoknak és/vagy Dipshitnek is megfelel, főleg az első elágazás utáni szakasz
Akkor mondjuk egy ilyen karika neked elegendő lenne egy napra? Egyre inkább ilyesmin gondolkodom szombatra. Nem is túl hosszú, kanyargós is, ataaa is örülhet, mert van benne "mellékcsapás" is, aminek az állapotáról kap beszámolót...
A déli parton lévő szabad strandok, majd mind olyan. Már persze most a Balcsira gondoltam. Asszam pl. Világosnál v. Szabdinál közvetlen a lenti út mellett van egy sáv, ami a strand.
De mit is akarsz pontosan, motorról nézni a strandolókat?
Nem volt semmi negatív a mondandódban, csak vicceltem.
Tudod, én nem vagyok paranoiás, csak azt utálom, hogy ezek a fekete öltönyös srácok folyton a nyakamban lógnak
T. doki !(doktorúr)
bocs a belevau , de te mit olvastál !?
én csupa pozitívumot olvastam ki Mr. Krissal soraiból.
azt írta : bízik benned, úgy menj ahogy te érzed , és ÉLVEZD! megcsinálod, és szard le a kritikákat.
a "piszkálódás" "zrika" meg jár , (kiharcoltad )...
Sziasztok,
Nemrég vettem GS500-at. 1 éjszaka állás után reggel 2-3 indítás után indul csak el a motor. Ez így normális? Vagy valami "trükk" aminek köszönhetően esetleg hamarabb elindulna?
Köszönöm az esetleges segítséget!
Negatív vagy. Most hétvégén összerúgtuk a sört ataa-val és arra jöttem rá, hogy még köztünk is nagy a különbség. Egyszerűen másnak látjuk a motorozást és a túrák lényegét. Nekem elég 400km lazán, neki 5-600 kell. És akkor mi a fasz van? Mi visszafordultunk és mentünk 430-at, nekik nem lett volna elég, nem kell erőltetni. Neked ez a tempód, menj és élvezd, semmi negatív nem volt a mondandómban, lényeg, hogy egyben érj haza.
ufff.
"Én is bízom benned" = Jóvanmá', mennyé'-mennyé', csak haggyá' má békén minket
"menj a saját tempódban és megcsinálod" = menj, ahogy akarsz, mi közünk hozzá, úgyse kell bevárnunk
"szard le a Troll arcunkat" = megnyugtatlak, ez kölcsönös, te csiga
Picsába, most töltöttem utána az olajat és ránéztem 4473km-t mentem az olajcsere óta, hamarosan megint csere. Ma kicseréltem a hátsó fékpofákat is, hát ég és föld, sokkal hosszabba fékpedál útja és jobban is lehet adagolni, már fémen volt
Engem érdekel csak még a csillagok állása....