Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg az alja ugyanaz a farokidomnak, nem hiszem, hogy gond lenne...
Az új ár 40%-a szerintem olcsó, általánosságban, csak én sem tudom, mennyi az új Úgyhogy inkább mondj egy árat a rendszerre, aztán majd bólintok... vagy nem
Ja, még egy apróság: felszerelhetőség szempontjából ugye nincs lényeges különbség az F-es és az E-s között?
Komolyan VFR-re cseréled? Nem rossz döntés, nekem is tetszik, csak kicsit drágállom...

Újat, vagy használtad nézel?
Eljött az idő:

A szerelmem
Köszi!

Ezt viszont most lehet nem játszom meg, tényleg kijjebb esne, ennyit nem akarok kerülni...

Bár a fene tudja, lehet a spontenaitásom fog győzni. Ha jó idő lesz, még akár ez is beleférhet...
Na, itt is szakad, remélem reggelre elhúz keletre...
Tés felé is van egy egész kis kellemes útszakasz. Mondjuk ez pár 10 kilométerrel hosszabb összkilométert eredményezne mint az eredeti terv.
thx
Ezt a kis utat kipróbálnám ha arra járnék. Streetview alapján jópofa. Csákvárnál pedig Gánt felé tennék egy kitérőt... és 5 percre beugranék a "Marsra" is
ja-ja, ahogy nézem most halad át a hidegfront nyugatról keletre... szerdáig ez lesz, de holnap már inkább keleten, mint nyugaton, a mai nap tükörképe, így remélem nem húzza keresztül a számításaimat...
Az örök kedvencem lavamünd és környéke.
Hát én baromira nem jutok ki a nyílt napra, folyamatosan ömlik az eső!
Egy BT016-ot vettem tőlük.17 rugóról leengedte 16e-re.
És 4e alatt KO lett.
Monnyuk a BT szar is.
Ezt tervezem holnapra, ha az idő is úgy akarja: Boglár túra

Van esetleg javaslatotok, hogy hol lehetne még színesíteni kicsit kanyargósabbra, érdekesebbre?

A terve:
- Nem túl korán, de időben indulás
- Budaörs Suzuki kiállítóterem modell mustra
- Rétes Stop
- Full-Gas modell mustra
- Balatont kerülős, fotózgatni meg-megállós laza gurulás ebéddel...
- Zámolyi Sörfőzde mintavétel
- Épen, egészségesen hazaérkezés
Biztos lehet velük alkudni, meg kell kérdezni...
Szerintem drága.
ataaa, ha kellene gumi: Fekti Gumi

Nem tudom ismered-e Őket, de most voltam náluk 2. alkalommal, baromi normálisak, jó fejek... A gyáli szerelővel (Németh Pisti) közös a műhelyük...

Ajánlom Őket!
Az új ár 40%-a ? Az olcsó? Most már csak meg kéne tudni, hogy ennyi az új ár. Én a motorhoz kaptam januárban. Vagy valamennyi.
Na, voltam kint! Köszi a tippet bobalya!

Mentem 2 kört, egyet a vtr250, a másikat a hornet nyergében, de egyértelműen az utóbbi került ki győztesen a kezelhetőségi versenyben...

A vtr-ből szinte lehetetlennek tűnt egyenletes gázadást elővarázsolni, a hornet viszont szépen teljesített, bár előfordulhat, hogy addigra már megszoktam a pályát, a bójákat, meg a bukókeretet és amiatt ment jobban, de sajna a 8-asozást már nem engedték, át kellett adni (az volt a szabály, hogy csak addig lehet menni sokadjára, amíg nem jön olyan, aki aznap még nem tesztelt).

Mozgékonyabbnak is tűnt a cb600f, a vtr-en nagyon közel éreztem a kormányt, ráadásul szinte térdeltem a bukókereten annyira közel volt az is. Lehet gyerekeknek szánták? De akkor miért nem lehetett egyszerre 2-3 hornetet beállítani tesztelni?

Amúgy a vtr-t csak a v2-esség miatt próbáltam ki, meg a 140-es 17"-os kerekek miatt, gondoltam talán közelebb áll a GS karakteréhez, de nem igazán...

Ha valaki ingerenciát érez, féláron (1000FT/7perc) lehet gokartozni, és 10eFt kedvezményt is adnak (a 45eFt-ból), ha esetleg részt akartok venni egy 2 napos oktatáson. Megkérdeztem, az 1-est mindenképp meg kell csinálni, nem lehet menni egyből 2-es kurzusra.

Szóval ha tényleg tanulni akarsz valamit, akkor 2-esig érdemes végigcsinálni, és itt jön a business, mivel a fentiek szerint a 45 igazából 90, ill. 80, ha ma fizeted be... A két szint között min. 1500km-t kell motoroznod, hogy mehess a 2-esre is...

Kb fél 1-1h között értem oda, és 4-re értem haza. A vendéglátó rész nem a legolcsóbb, de azért nem is olyan horror, viszont egyedül nem volt olyan izgalmas nézegetni az idegenek próbálkozásait, úgyhogy nem maradtam tovább. Van csocsó, billiárd is, és szimulátoron is lehet gyakorolni, de csak egyszerű széken ülős, motorkormány konzolos "játékot" képzeljetek el, ne valami vérprofi oktatógépet...

Éfjélig van hirdetve, ha páran lenne kedvetek elmenni, szívesen visszamegyek, de ahogy nézem utána már nem nagyon lehet menni semerre (Rétes túrára, vagy D.kőre gondoltam), mert szinte az egész dunántúlon zuhit mutat az időkép

Ha javulna, azért simán benne vagyok...
Hétvégén kipucoltam a váltókar mögötti részt, hát ami dzsuva ott volt! Szerintem nem csak láncpsray volt ott kosszal vegyítve, hanem egy kis olaj is vmelyik szimeringből. És sajna olyat láttam, amit nem kellett volna. Leszedtem az első lánckereket is és akkor előtűnik egy fémlemez, ami asszem a váltórúd és a kuplung tüske szimeringeket takarja. Gondoltam leszedem azt is. A két szimering között talán van 1,5 cm, ami be van repedve és vmi fekete pasztával van beragasztva.
Szóval olyan, mintha vki már mókányolta volna.
De amennyit a múltkor szenvedtem vele, mire rájöttem miért nem megy pontosan a helyére, neked már pikk-pakk össze kellett raknod.
Hát már majdnem ingyé
Mit jelent az, hogy olcsóért?
Amúgy valahogy úgy voltam hogy megy a fene pályán akkor már inkább irány fehérvár.Utána meg mondom nagy a forgalom benn meg sok a lámpa kerülök a 7.-esen a nullás felé.............csak nem lesz baleset.(de volt egy szétfüstölt kamion ) úgyhogy volt lépésben mászkálás kamionok közt.
Ha megyek a nyári cucc motoros farmer bőrkabát cross kesztyű és csősál.