Akkor vagyok nem elérhető ha kocsi alatt vagyok vagy motoron.
Ez egy Xj tali volt,írtam is ...talán.De volt egy Bandit is
A vasárnapi résznél volt egy kis kiruccanó,látható a térképen.Na oda VISSZA KELL MENNI!
0 forgalom,iszonyt jót lehet kanyarogni.Felmálházva sátorral, mindenszarral,oldaltatyóval,alig hagytam 3 mm-t kihasználatlanul a gumin
26000,- kb egy jó szám. Ha másra gondoltál szólj! ( Főleg ha nagyobbra: ) Az F és az E hátulja közt semmi különbség nincs. Egy bilincs egy csavarral fogja a hátsó lábtartó felfogatásnál, egy csavar a hátsó doboztartó konzolnál, egy rúd meg össze köti a kettőt a sárvédő alatt. Kb 10 perc felrakni, még elsőre is. És tényleg sosem volt használva.
Önellátó vok.
Ez motorozás volt? Részletek?
A vasárnapi etapon milyen a B és C pont közötti út minősége, mert eddig mindig kihagytuk azt a szakaszt.
Ez egy Xj tali volt,írtam is ...talán.De volt egy Bandit is
A vasárnapi résznél volt egy kis kiruccanó,látható a térképen.Na oda VISSZA KELL MENNI!
0 forgalom,iszonyt jót lehet kanyarogni.Felmálházva sátorral, mindenszarral,oldaltatyóval,alig hagytam 3 mm-t kihasználatlanul a gumin
a.) Miért nem szóltál?
b.) Miért nem lehet elérni telefonon?
Pedig pár tuti módszer a csemeték megőrzésére.
Szombati etap:
http://goo.gl/maps/Rp1VF
vasárnap:
http://goo.gl/maps/w0Eyk
A kizsírozott kád az egyetlen humánus módszer.
Senki nem bánthatja őket!
Válogatás