Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy az enyémet!
Enyémre 650-nél kapnak csak, ha 700-ért teszem ki már nem csörög a telefon annyit.

Ha jól tudom Krissal is 3 kiló körül hozta ki az övét mindennel, tényleg sok az a 400!
..mondom ,hogy vedd meg az enyémet.....az tutira nem mókolt
Mondjuk abban a majd 400-ban benne van egy 70 körüli szervizszámla, szóval onnantól kezdve csak benzin kellett bele, meg annyi olaj amit elcsipeget
Elhiszem hogy ennyiért vetted... viszont azóta a motor egy nappal se lett fiatalabb. 10-15 éves motor más árkategóriában mozog mint egy 15-20 éves. Ritka az olyan fiatal (gyűjtői értékkel nem rendelkező) jármű ami több éves birtoklás után annyit, vagy akár többet ér mint vételkor (jelentős ráköltés nélkül). Szerintem te az olyat mint értékvesztés nem tudod elfogadni. Új járműved sose legyen (a nyugalmad érdekében)
olcsóért
Én még azért se.

Tudom a régi nóta.............Sv-is van ennyiért.
Zoli:

Tudom, erről beszélek. De nem gond.

Dipshit:

Én pont ennyiért vettem!
És nem a rendberakás végett, hanem a biztonságérzésem végett kidobtam a heidenau gumipárt, ami szinte új volt.
Azóta jobb lett.
A láncra meg még két-három szezont biztos számíthatok, csak a szarrágók végett írtam ki.
Szóval a mai viszonyok közt is nekem megérne ennyit.
De ha belegondolok, hogy a munkatársam egy használt biciklit vesz ennyiért vagy egy telefont, akkor igazad van, az a bicaj többet ér!
Ha szép és jól felszerelt, nem átlagos motor akkor adnak érte többet is, de egy mezei GS 500 nem az.

Az ex GS-em az majdnem 400-ba került cakumpakk az új tulajdonosnak... és szerintem jól járt vele.
20 éves járós tucatmotorért, teljesen mindegy hogy hány kilométer van benne, szerintem ember nincs aki 400-at adna. Foregon a jó állapotú talán 2000 körüli GS-ét is kevesebbért adta el mint amennyiért te hirdeted a sajátod. Ha el akarod adni akkor annyi pénzt kell érte kérni amennyit kifizet érte a piac... 300 (350 nagyon max) körül.

Egyébként ha 400-ért adod és még bevallottan lánc is csere közeli akkor a motorod megdobja az 500-at mire használni fogja az új tulaj. Nekem 550-be volt a full felszerelt túramotor (akkor még külsőleg is jó állapotban ) névre írással, úgy hogy csak használnom kellett az elején, ráköltenem nem .. Szóval miért is lenne olyan vonzó 400-ért a GS-ed? Egyáltalán te megvennéd ennyiért?
A nagy motorcserében rajtam maradtak az oldaldobozok konzollal együtt, hátha kell itt valakinek, Zsír újak csak egyszer rápróbáltam a motorra. Wanshile
Az emberkék (fene érti) 19 éves motorért nem akarnak adni 4 kilót.
És ezen nem változtatsz bármit mondasz.
Inkább vesznek 250-ért ráfizetnek 50-et majd még 60-80-at gumira-láncra-bizbaszra.
Sajnos ez van.
Igazad van!
Vegyenek inkább 250.000.- ért egy olaszból behozott megbízhatóbb GS-t, amire 3 napot várnak a hivatalban és befizetik a maradék sallangokat és aztán állhatnak neki javítani.
Bizonyára így sokkal olcsóbban fognak kijönni.
Vagy lehet venni egy 3 év alatt 10cm ment GS-t, amit ugyanennyiért adnak, mert a pici gyereknek vette apu és hát "nem ért le a térgye a Mecsekben".
Ezzel sem sokat segítesz magadon.
Ismerek olyan embert, aki 6000km-nél kötötte le a jeladót és a tesójának meg pc-vel írták át az értékeket.
Itt már sajnos nem garancia semmi sem.
Viszont ha ránézel és megéri az árát, az sem jelent garanciát.
Itt kell hogy rizikózzál. De keresd a gyári cuccokat, amiről itt sok infót kaphatsz.
PL lánc, gumi.....
Szerintem a motorod árával nagyobb a probléma mint a korával...
van autóm végigjártam már ezt az utat ott is, alap szabályom csak magánszemélytől, ill első tulajtól (persze ha van rá keret)
Üdvözlet a Magyar járműpiacon!
Statisztikák szerint 70% a mókolt óra, de az élet sajnos mást mutat.
Inkább 95%-ra voksolok.
Én pl nem tudom eladni a motoromat, mert már öreg. Pedig nincs átvágás a dologban.
Aki sumákol és átvág, majd az eladja, aki meg megveszi az jár pórul, mert nem azt kapja, mint amiért fizetett.
ruhám már van (korábbi motoros életből) bőr, ahogy ti fogalmaztok "donoszerkó"

bár lehet hogy az F-es azért volt kényelmesebb mert már vmi túra kormány volt rajta, maradok a "sima gs-nél" szerintem keresgélek tovább...
egyébként a km óra állás hidegen hagy de ha már valaki ezzel trükközik mi lehet még?
Nekem volt E-m is, de sokkal jobban szeretem az F-t, az van most!
Ha állapotra jó megvehető órában lévő km-től független is.

Ha kedveled a plasztikruhát ja...........ha nem akkor nem.

Pofáraeséskor drágább muri.
Sziasztok!

tegnap elindultam motort nézegetni (egy Gs 500, ill egy F-t néztem meg személyesen)

hááát km pörgetés úgy látom itt nagyon megy, 13e km votl benne (óra szerint) de már első hátsó gumi ill lánc nem gyári érdekes

amúgy érdemesebb F-t nézni?
Tby írtam neked mailt.
Nem, nem vitt el!
Ha minden jól megy én is ott leszek!
Nem tudom ezt néztem:http://www.bazismotor.eu/index...
Itt 22 mm írnak