Nincs elszaródva a porvédő is jó állapotban van, nem köpi az olajat a teló, csak ez néha előjövő (ha elengedett kormánnyal rámegyek valamire) rázkódás.
Olyan hogy elkezdi aztán folyamatosan erősödik. Nem tudom mi történik ha nem fogom meg a kormányt ilyenkor, de nem mertem még kipróbálni, lehet teljesen kicsapódna a kormány, én meg hason csúsznék. Viszont ha jó úton engedem el és nem kap ütést akkor stabilan gurul.
Én most vettem a nagyvas.hu-n szimcsót, talán 2.900-körül/pár, vmi japo. De van náluk Athena is olcsóbban és még vmi még olcsóbban. Olaj 10W-s való bele. Én ezt vettem: http://www.olajwebshop.hu/term...
De azért nézd meg mit ír a könyve, mert az enyém nem F-es, bár gondolom a telón nem fejlesztettek.
A szimcsót és a porvédőt ha nincs elszaródva nem kell cserélni, ha csak az olajat akarod lecserélni.
Telóolajcserénél miket kell beszerezni pontosan? Olaj, szimering (hányféle és mennyi), oprvédő? alami más esetleg?
Kérek egy árajánlatot a Pinkmotorstól.
Most reggel jövök be, a buzi robogós megáll jobbra elnézz, de az basszus, hogy ezt megtegye balra is az már nem ment neki ...egy hajszálon múlt, hogy nem mentünk össze
Ganja,
ha még nem szólok későn, tudsz nekem hozni teflontartalmú lánckenő sprayt? Köszike, majd mond meg mennyi volt oszt vhogy én fizetek te meg adod az árut
Olyan kérdésem van,hogy szerintetek milyen sorrendbe kell meg húzni a hátsó teleszkópnál a csavarokat és a kutyacsontot?Csak azért kérdeztem mert be zsíroztam és simán össze raktam de valamiért nem az igazi a hátulja.Tehát nem elöször a kutyacsont fix-re és utána a többi?
Mint minden motornál, legfontosabb a tulajt felmérned, az elárulhat sok mindent. Típushiba nincs. Érdemes vinni valakit, aki már halott GS-t, jó ötlet a kompresszió mérés és hogy milyen olajjal használták, nézz is egy szintet. Telók ne fossák el magukat, vagy ha igen, akkor nézd meg, hogy ne legyen sérült a telószár, könnyen forogjon a kormány és ne kattogjon megállásnál. Ami sokat elárulhat a futásteljesítményből azok a féktárcsák, ha válluk van, az min 50ezer, de inkább több... 50 ezer egyébként, ha karban volt tartva, meg sem kottyan neki. Láncszettet érdemes megnézni, hogy ne legyen szakaszosan nyúlva, de ez is meg a gumi is csak alkualap, mert a láncszett 25 rugó és 25-30 ezrenként kell.
Milyet akarsz F-eset, vagy Nakedet? Itt is van eladó, ami leinformálható, csak mond meg mennyid van rá!
Olyan hogy elkezdi aztán folyamatosan erősödik. Nem tudom mi történik ha nem fogom meg a kormányt ilyenkor, de nem mertem még kipróbálni, lehet teljesen kicsapódna a kormány, én meg hason csúsznék. Viszont ha jó úton engedem el és nem kap ütést akkor stabilan gurul.
De azért nézd meg mit ír a könyve, mert az enyém nem F-es, bár gondolom a telón nem fejlesztettek.
A szimcsót és a porvédőt ha nincs elszaródva nem kell cserélni, ha csak az olajat akarod lecserélni.
Kérek egy árajánlatot a Pinkmotorstól.
ha még nem szólok későn, tudsz nekem hozni teflontartalmú lánckenő sprayt? Köszike, majd mond meg mennyi volt oszt vhogy én fizetek te meg adod az árut
Mint minden motornál, legfontosabb a tulajt felmérned, az elárulhat sok mindent. Típushiba nincs. Érdemes vinni valakit, aki már halott GS-t, jó ötlet a kompresszió mérés és hogy milyen olajjal használták, nézz is egy szintet. Telók ne fossák el magukat, vagy ha igen, akkor nézd meg, hogy ne legyen sérült a telószár, könnyen forogjon a kormány és ne kattogjon megállásnál. Ami sokat elárulhat a futásteljesítményből azok a féktárcsák, ha válluk van, az min 50ezer, de inkább több... 50 ezer egyébként, ha karban volt tartva, meg sem kottyan neki. Láncszettet érdemes megnézni, hogy ne legyen szakaszosan nyúlva, de ez is meg a gumi is csak alkualap, mert a láncszett 25 rugó és 25-30 ezrenként kell.
Milyet akarsz F-eset, vagy Nakedet? Itt is van eladó, ami leinformálható, csak mond meg mennyid van rá!
http://siposapartmanhaz.webnod...