Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és szerintem én is 15-ös olajjal próbálkoznék hogy kicsit feszesebb legyen.
Nincs elszaródva a porvédő is jó állapotban van, nem köpi az olajat a teló, csak ez néha előjövő (ha elengedett kormánnyal rámegyek valamire) rázkódás.
Olyan hogy elkezdi aztán folyamatosan erősödik. Nem tudom mi történik ha nem fogom meg a kormányt ilyenkor, de nem mertem még kipróbálni, lehet teljesen kicsapódna a kormány, én meg hason csúsznék. Viszont ha jó úton engedem el és nem kap ütést akkor stabilan gurul.
Én most vettem a nagyvas.hu-n szimcsót, talán 2.900-körül/pár, vmi japo. De van náluk Athena is olcsóbban és még vmi még olcsóbban. Olaj 10W-s való bele. Én ezt vettem: http://www.olajwebshop.hu/term...
De azért nézd meg mit ír a könyve, mert az enyém nem F-es, bár gondolom a telón nem fejlesztettek.

A szimcsót és a porvédőt ha nincs elszaródva nem kell cserélni, ha csak az olajat akarod lecserélni.
Telóolajcserénél miket kell beszerezni pontosan? Olaj, szimering (hányféle és mennyi), oprvédő? alami más esetleg?
Kérek egy árajánlatot a Pinkmotorstól.
Elnezest, tenyleg !
Akkor megbeszéltük, szar nem lehet.
Egy csomó kúton néztem...valahogy éppen nincs..
...most indulok a cuccért...400ml Repsol vagy Motul...1600 körül mondták....az jó ár...feltéve ha van..
Igen, csak gondoltam hátha onnan ócsóbbé jönne a cuccos
A MOL spray az egyik legjobb. Csak útba esik vhol egy MOL kút.
Most reggel jövök be, a buzi robogós megáll jobbra elnézz, de az basszus, hogy ezt megtegye balra is az már nem ment neki ...egy hajszálon múlt, hogy nem mentünk össze
Ganja,
ha még nem szólok későn, tudsz nekem hozni teflontartalmú lánckenő sprayt? Köszike, majd mond meg mennyi volt oszt vhogy én fizetek te meg adod az árut
Olyan kérdésem van,hogy szerintetek milyen sorrendbe kell meg húzni a hátsó teleszkópnál a csavarokat és a kutyacsontot?Csak azért kérdeztem mert be zsíroztam és simán össze raktam de valamiért nem az igazi a hátulja.Tehát nem elöször a kutyacsont fix-re és utána a többi?
Véletlen szerűen forgolódtunk. Szabad táv volt. Kalocsáról csörlésből indultunk. Mint a papírsárkány.
Hali!

Mint minden motornál, legfontosabb a tulajt felmérned, az elárulhat sok mindent. Típushiba nincs. Érdemes vinni valakit, aki már halott GS-t, jó ötlet a kompresszió mérés és hogy milyen olajjal használták, nézz is egy szintet. Telók ne fossák el magukat, vagy ha igen, akkor nézd meg, hogy ne legyen sérült a telószár, könnyen forogjon a kormány és ne kattogjon megállásnál. Ami sokat elárulhat a futásteljesítményből azok a féktárcsák, ha válluk van, az min 50ezer, de inkább több... 50 ezer egyébként, ha karban volt tartva, meg sem kottyan neki. Láncszettet érdemes megnézni, hogy ne legyen szakaszosan nyúlva, de ez is meg a gumi is csak alkualap, mert a láncszett 25 rugó és 25-30 ezrenként kell.
Milyet akarsz F-eset, vagy Nakedet? Itt is van eladó, ami leinformálható, csak mond meg mennyid van rá!
Ha ráérek, és nem a világ végére kell menni, megnézem veled.
Bedobom ide is hátha valakit érdekel aki a Balatonon szeretne nyaralni az jöjjön hozzánk motorosoknak -10%
http://siposapartmanhaz.webnod...
Tudom , akkor is olvastam a fórumot , azért is kérdeztem Atától , hogy tudja-e mi a teendő :D
Tudod Tby egyre többet fogok tudni, nyugodtan mesélj csak
Na igen...majd egy héten keresztül csak erről volt szó
Már csináltam, sőt ezt (nem az én esetemben) már túl is beszéltük, innen a geg.
láá...lá.. lááá
Miért? Volt már róla szó? Lemaradtam valamiről?
Ruházkodni jobban szerecc?