Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl. ez is tetszik....vagy elvakít a narancssárga..?..hmm nem tudom

duca
Nekem meg csak úgy..........ha rágok.

Így elég nekem egy olcsó fogorvos is.
Nekem is olyan sok dologra fáj a fogam..
Pl.J.Lopez fenekét egyszer az ölemben érezni...de sorolhatnám
Na oszt azt minek?
Még a kihalt falukhoz is aszfalt vezet.
Há de viferre fáj a foga.
Én a helyedben nem kótyavetyélném el...Rendbe raktad...szép...nem tétel a fenntartása...megbízható...nem áll benne egy valag pénz ami évente erősen redukálódik..
Azér van telefonom.
Ja. Mondtad, hogy ment veled megnézni egy "hozzáértő". Na őt azért rendesen picsánrogdoshatod.....
Az oldalon lévő számodon felhívhatlak?
Tudom, mi az oka, el is hiszem
Én csak annyit írtam, a tiédnek már nem a gyári a színe, tehát ha másért nem is, de emiatt biztos nem lehet rozsdás. Ettől függetlenül, ha a két évvel öregebb se az, akkor miért ne lehetett volna a tied is ennyire időtálló?
Abban azért egyetértünk, hogy minél elhasználtabb valami, annál nagyobb a rizikófaktor. Ez igaz régire és fiatalra is. Csak a régiek közt több az elhasznált.
Aki nem hajlandó vagy nem tudja maga szerelgetni annak még egy gyertyacsere is kihívás bármilyen egyszerű is.....ezt ugye érdemes így nézni, akinek van affinitása a szerelgetéshez annak pont ideális a GS mert valóban az egyik legegyszerűbb 4 ütemű gép...

ez van...a lényeg, hogy tudok vele járni és kész
Hát nem tudom, én nem éreztem igazán a szopófaktort a saját GS-emben sem. Olyan egyszerű szerkezet, hogy igazán drága baja nem is tud lenni..
Nezd meg a galeriamat, tobb album van benne a fenyezesrol es annak okarol. Nem veletlenul fenykepeztem vegig az egeszet, sejtettem, h nem hiszik el, h nem perec miatt tortent.
Na, látom jó alaposan szemügyre vetted a kicsikém
Szerintem olyan 20 lóval van kevesebb egy GS-ben annál hogy a végtelenségig jó legyen valakinek (nekem például), tisztán utcai és túrázós felhasználásban. A többségnek a GS egy lépcsőfok, semmi több..valamelyik tulajdonsága úgy is kevés lesz egyszer. Neked a terepképességei, másnak a teljesítmény vagy épp a kezelhetőség.
Jó. Tegyük fel, h harapnak 200ér az ócskavasra, bár a gyakorlat nem ezt mutatja. Akkor ugyanannyit buksz. Addig viszont szebb, kényelmesebb, kisebb szopófaktort tartalmazó paripán lovagolsz.
Ha magasabb lenne a hasa, meg fűzött a kereke, életem végéig használtam volna.....
0-6 éves koráig használtam, 44000 km gurultunk közösen, fel sem merült hogy még 10 évig eladjam. Míg nem kezdtem terepre merészkedni....
Szerintem ez így hülyeség.

Ha a 350-ből is levon 150-et (nem kell majd annyit szerintem) akkor 200-ért azt is ugyan olyan ripsz-ropsz el tudja majd adni ha akarja, mint a fiatalabbat. Egyébként meg szerintem nem sokan szoktak egy GS-t 6 évig használni, hogy ennyire aggódni kelljen hogy túlzottan megöregszik
Mondjuk a tiednek mintha nem is gyári lenne már a színe
Az enyém még az, de csak a tank lyukadt át két helyen , úgyhogy hacsak nem találok jó állapotú fehér tankot, akkor előbb-utóbb az enyém is megújul.
Oda én nem hiszem, hogy mennék a közeljövőben, de a távoliban sem nagyon... ....majd ha Te jössz errefelé akkor ugorj be...
Mondjuk zarojelben megjegyeznem, nem az szamit sztem, h japan, v spanyol, hanem hogy hogyan volt hasznalva es hol volt tartva. Az enyem japan, 91-es, es nem akar rozsdasodni.
Köszi bízok benne
Persze, lelakva, torotten. Mashogy sajnos nem. De biztos fogsz talalni olyat, ami bejon evjaratban, meg allapotban is.