Én a helyedben nem kótyavetyélném el...Rendbe raktad...szép...nem tétel a fenntartása...megbízható...nem áll benne egy valag pénz ami évente erősen redukálódik..
Tudom, mi az oka, el is hiszem
Én csak annyit írtam, a tiédnek már nem a gyári a színe, tehát ha másért nem is, de emiatt biztos nem lehet rozsdás. Ettől függetlenül, ha a két évvel öregebb se az, akkor miért ne lehetett volna a tied is ennyire időtálló?
Abban azért egyetértünk, hogy minél elhasználtabb valami, annál nagyobb a rizikófaktor. Ez igaz régire és fiatalra is. Csak a régiek közt több az elhasznált.
Aki nem hajlandó vagy nem tudja maga szerelgetni annak még egy gyertyacsere is kihívás bármilyen egyszerű is.....ezt ugye érdemes így nézni, akinek van affinitása a szerelgetéshez annak pont ideális a GS mert valóban az egyik legegyszerűbb 4 ütemű gép...
Nezd meg a galeriamat, tobb album van benne a fenyezesrol es annak okarol. Nem veletlenul fenykepeztem vegig az egeszet, sejtettem, h nem hiszik el, h nem perec miatt tortent.
Szerintem olyan 20 lóval van kevesebb egy GS-ben annál hogy a végtelenségig jó legyen valakinek (nekem például), tisztán utcai és túrázós felhasználásban. A többségnek a GS egy lépcsőfok, semmi több..valamelyik tulajdonsága úgy is kevés lesz egyszer. Neked a terepképességei, másnak a teljesítmény vagy épp a kezelhetőség.
Jó. Tegyük fel, h harapnak 200ér az ócskavasra, bár a gyakorlat nem ezt mutatja. Akkor ugyanannyit buksz. Addig viszont szebb, kényelmesebb, kisebb szopófaktort tartalmazó paripán lovagolsz.
Ha magasabb lenne a hasa, meg fűzött a kereke, életem végéig használtam volna.....
0-6 éves koráig használtam, 44000 km gurultunk közösen, fel sem merült hogy még 10 évig eladjam. Míg nem kezdtem terepre merészkedni....
Ha a 350-ből is levon 150-et (nem kell majd annyit szerintem) akkor 200-ért azt is ugyan olyan ripsz-ropsz el tudja majd adni ha akarja, mint a fiatalabbat. Egyébként meg szerintem nem sokan szoktak egy GS-t 6 évig használni, hogy ennyire aggódni kelljen hogy túlzottan megöregszik
Mondjuk a tiednek mintha nem is gyári lenne már a színe
Az enyém még az, de csak a tank lyukadt át két helyen , úgyhogy hacsak nem találok jó állapotú fehér tankot, akkor előbb-utóbb az enyém is megújul.
Mondjuk zarojelben megjegyeznem, nem az szamit sztem, h japan, v spanyol, hanem hogy hogyan volt hasznalva es hol volt tartva. Az enyem japan, 91-es, es nem akar rozsdasodni.
duca