Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszapakolunk a lecsempézett garázsba glettelés után.
Talán egy lengőkart is beszerelek a kocsiba.
Megpusztulok a hőségtől.
Vasárnap van egy garnitúra fel a lift nélküli 5.re.
Szerintem nem egyszerű orvosolni a beszitálást. Kell hozzá egy nagyadag optimizmus, türelem és elszántság. Az enyémben pl. wibers rugós tagok vannak, hozzávaló spec. olajjal, új gumik. Mégis csinálja. Még a centírozás hátra van, de egyenlőre belefáradtam. El vagyok vele. Annyival jobb futóművű motorokkal motoroztam, hogy ezen a GS szinten ezzel a kis szépséghibával egyenlőre megbékéltem, ha fogom a kormányt nem igazán érezhető.
Én amiről beszélek az pont ebben a tartományban jelentkezik, hidegen intenzívebben de melegen is csinálja. Kattan egyet, és vissza is esik a fordulatszám. Majd megmutatom egyszer, bár lehet neked tényleg a feszítővel lesz gondod.
Még hogy motoron nem lehet http://youtu.be/klteYv1Uv9A
Ataa! De nekem ezt most olyan szinten kezdte el, hogy majdnem megáll, és konkrétan koppan egyet a motor!
Milyen nagyszabású terveitek vannak a hétvégét illetően?
Nekem is csinálja a kezdetektől fogva. Pont erről beszéltünk Tby-vel a rétesesnél. Lendkerék hiánya...
Én se szeretném sokáig így járatni. Most kezdte el csinálni.
Én az első kopogásra hanyat-homlok baxtam ki a feszítőt.
Mint a macskát .....i.

Még mindíg a polcon van.Szemre semmi baja.

Az új tök ugyanúgy néz ki de ez 13e km óta benne van és nem kopog.
Az meg 10-nél kezdte.

Ki érti ezt.
Azt gondoltam én is, hogy első kőrben megnézem a feszítő patront. Hátha ki bírja még a szezont. 40000 Km van benne.
No, akkor pont válaszoltál.
Azt elvileg egyszerűen meg lehet nézni, h jó-é?
Nekem már elég rendesen szól a titing (legalább is azt hiszem, h az ), de a vezérműláncnak nem automata feszítője van?
Viszont az a furcsa, h lemértem a hosszát (szelep ellenőrzéskor), ahogy a könyve írja és 149mm mértem, a határ 158mm, remélem jól mértem. Most akkor mi a pöcs van, lehet a feszítő szar?
Vki meghallgathatná, aki már hallott és tudja milyen ha láncot kell cserélni.
Első körben nem....meg kell nézni a feszítőt, az szokt6a megadni magát először....
És akkor? Vezérmű láncot+ feszítőt+vezetőt kéne cserélnem?
Biztos láttátok a cikket, de ha nem akkor:

http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2013/06/21/cserben
hagyta_a_foldre_kerult_motorost/
Igen...ez a titing csak már kissé durvább verzióban...ezt szokták túlfeszítéssel "megoldani" csak éppen az többet árt mint használ.....egész fura dolgokat szoktak a GS vezérművével csinálni....
Zoli32 !

Téged láthattalak ma egy székesfehérvári benzinkúton egy narancssárga Triumph-al ?
nagyon eltűnt , mivan vele? :D
Hali Mindenkinek!

Valaki állított már vezérmű lánc feszességet GS-en? Lehet, hogy szezon közepén kell darabokra szednem? Alapjárat felett kicsivel (1800-2100) olyanokat koppan mint ami épp összeér, viszont fordulaton jó! Valakinek hasonló tapasztalata? Ja és reggel találkoztam Withyvel, csak úgy véletlen.
Ezt mindenképp ki kell szűrni, kevés nekem az hogy ne engedjem el a kormányt. Ledöntve egy kis bizonytalanság is bukáshoz vezethet.
Szerintem sem teló miatt ráz, de ha már min. két éves az olajod, akkor általában illik lecserélni. Az enyémnek joga van rázni, mert már kapott a villa, de nekem is, mint a mesében hol ráz, hol nem. Azt viszont megfigyeltem, ha laposabb az első, akkor szinte mindig beráz.

De ezt elég 1xűen és olcsón lehet orvosolni. Nem bicikli ez, h elengedett kézzel menj.
Én most végeztem a savazással, ahogy elmúlt az intenzív pezsgés, vissza is raktam a dugókat. Remélem nem túl korán...
Gondolom ha fejlődik még hidrogén, csak kitalál a szellőzőn, nem fog szétrobbanni a seggem alatt az első indításnál.
Ha van tatai szűz is küld le, ha már "leküldtél" egy soproni szüzet!
Már csak a csajok hiányoznak de mondjuk akkor nem lenne csend és nyugalom
Mert ha nem GS-t vesz akkor már nem is gurulnál vele?