Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abban mondjuk kiegyezhetünk hogy egyiken se szívderítő dolog elnyalni
Múrvás földút.

A murva ami jó vastagon mindenhol azzal a fehér kavicsos szarral van felöntve.

Esetleg aszfalt amin az a szürkés lisztszerű por meg a murva van jó szélesen.

Bár az aszfalt murvával mint a túrogombóc tejföllel.
Itt a helyszín

Az én fogalmaim szerint ez teljes szélességében murva
Olyan, mintha ott akarna tábort verni....
Ahogy ezt elnézem a murva inkább a szélén volt mint benn.

http://www.sportmotor.hu/hatte...
A murvát nem nevezném földútnak. Csak a biciklizős múltamból kiindulva, mindig jobb volt aszfalton csúszni mint murván. Igazából ugyan olyan kemény és dörzsis mindkettő, csak a murva könnyebben beépül az emberbe mint egy rendes aszfalt burkolat. Volt egyszer egy nyár amikor a hegek miatt nem mehettem vízbe 8 hétig (murván estem nagyot)... isteni volt
Nem mindegy hogy aszfalt vagy földút van alattad sok porral.
amikor a vfr-el a szalagkorlátos repülésem történt farmer és bőrkabát...no meg bukó bolt rajtam.....még jó,hogy a szántásban landoltam.....agyrázkódás...és fájt minden izületem...
..jobban megúsztam mint a motor.
..k. nagy szerencsém volt.
..én estem protektoringben, igaz nem volt nagy a tempó, csak olyan 40-50 körüli, ezt kellett kicsúszni. A protektoringnek nem lett baja és lábfejemet leszámítva nekem se. Valószínű egy 100+ -os esésénél már nem lett volna ilyen fényes a helyzet, de valószínűleg akkor is nagyon sokat felfognának a kezdeti energiából a protektorok, még ha a végén szét is szakadna a cucc.
Tudni kell használni, tartós nagy sebességhez van jobb öltözet, de 110-120-as utazótempóig szerintem teljesen vállalható, ugyanis ha baj történik az se ekkora tempónál fog hanem valamivel kisebbnél, mert a perecelést megelőzően még úgyis korrigálni fog a pilóta.
Bogyó póló/rövidgatyás esésének képei.Bandittopik.

Aki akar menjen.
Én beöltözök.
..holnap megyek az olajwebshopba láncolajzóért...
..köll valakinek valami?
ataaa...talán itt találsz olyat vagy hasonlót....van akciós is
http://www.bazismotor.eu/index...
Szerintem amikor egyesekről még a kabát is majdnem leszakad, b.szhatod a hálodat meg a gumi pántlikáid.
Én személy szerint nem bízok a protektoringben, bármilyen neves, vagy drága.
Még Simsonnal pereceltem marha nagyot rövidgatya, poló kombiban.
Elég szar érzés volt, amikor doktornéni csipesszel válogatta az eleven húsból az apró kavicsokat, megspékelve kis fertőtlenítővel.
Szóval én 40 fokban 10 km-re is beöltözöm.
És váratlan helyzetek akár a sarkon is lehetnek...
Olyan kéne nekem is mint Ganjaninjának.
Jó lenne ha dobna egy linket róla!
azért ha nem a legolcsóbbat veszed ilyen nem fordul elő....nekem minden protektort két gumi pánt tart a helyen a két végénél , sztam esésnél nem is nagyon érne le a hálós rész
tart, 2-3 hetente
nálam van
ördög vagy...akkor te vagy a Törpördög
Talán már említettem, de protektoringet nem nagyon ajánlom. Nekem az van és bármennyire erős és feszes a háló, ami összetartja az egészet, szerintem esésnél-csúszásnál el fognak mozdulni a protektorok + a hálós részen ugyibár a bőrödet semmilyen szinten nem védi. Bár mondjuk az én protektoringemnél elég kevés ilyen hely van.
Akkor már vmi jól szellőző, nyári kabát, amiben benne vannak a protektorok zsebben, kevésbé tud elmozdulni és ezek a megerősített anyagok, ha nem is nagyon, de védenek a csúszás ellen is, gondolom én.

Szóval ha vmiért le kell majd cserélnem az inget, biztos nyári kabát lesz helyette. De remélem nem lesz szükség a cserére.
Én is az MZ/Jawa korszakban nőttem fel, több okból sem voltam beöltözve: nem volt motorosruhám (nem volt rá lé) és akkoriban nem is nagyon volt "divat".
Egyszer véletlenül magamra kaptam egy bőrkabátot, abba mentem és a Normafától lefelé jövet az Olimpia szálló után a balos kanyarban (kb. 90-nél) egyszer csak megállt a váltóm és blokkolt a hátsó kerekem. Egy ideig tudtam tartani a gépet, de azután szépen lefeküdtünk és kettesben elcsúszkáltunk a víztoronyig. Szerencsére a Jawan van bukócső. Nos, a bal alkaromról a bőrkabát eltűnt, viszont semmi bajom nem lett. Azóta felöltözöm minden motorozáshoz és örülök, hogy akkor volt rajtam egy (ugyan nem motoros, de) bőrkabát. :-)
Persze ilyen időben döglődik az ember egy bőrszerelésben, de a protektoring valóban jó kompromisszum lehet. Én is tervezem, hogy veszek egyet nyárra. Vagy a ganja nyári dzsekije is elég jónak tűnik ilyenkorra.
Jajj,miket csináltunk annó a hegyen.Ha akkor valami erősebb gép van a seggünk alatt.......nem folytatom
A ruci pedig kell nekem,egyik ok hogy múltkor megvédte a könyököm,amikor arra landoltam.A másik hogy allergiás vagyok a kis fekete-sárga csíkos rohadékékra.1 csípés=fekvés
Más.Tegnap túlórázott az őrangyalom,plusz sztrájkoltak remélem a traffik.Kifogtam egy disznószemű kisbömöst és egy vti civicet.A bömös bekóstolt az m5-ön.Pécelig a tempó nem nagyon volt .80 alatt de hogy képzelte hogy egy dájzellel nekiáll versenyezgetni egy moci ellen....mindenesetre jó volt:))))))))))))))))))
Így van, pontosan ezt gondolom én is, azért válaszoltam foregon-nak...
Most így visszagondolva eszembe jutott, hogy azt sem tudtam milyen gumi van a mocimon, csak mentem...
Na ma azért én se öltöztem be se bőrbe, se cordurába.
Viszont felvettem a protektoringet meg a sípcsont-térvédőt, csizma, kesztyű. Mindig azt mondják úgy nézek ki, mint a terminátor.
Azért hozzáteszem, ha semmi nem védi az izületeidet (térd, könyök, váll), azt hosszú távon nem hálálja meg egyik sem, még ha meleg a levegő akkor sem, persze itt sok évről van szó. Nekem ez is szempont, mert elég szarok az ízületeim.
Ezért nem kilógatott könyökkel vezetem a kocsit se.