Ez régebbi váz.
1. Nem biztos, hogy tudsz belőle F-est csinálni.
2. Nem biztos, hogy KPM régi vázzal engedni fogja. Kérd el az eladótól a vázszámot, meg írd fel a tied is, és kérdezd meg a hatóságot, hogy mehet -e a dolog.
lehet hogy egy újabbal is foglalkozni kell, de azért 2004-nél nem szeretnék régebbit..
az a baj hogy olyan áron vannak a neten hirdetve hogy tényleg annyiból már majdnem vesz az ember egy nagyobb gépet, 700 ezret biztos nem adok ki érte! a reális pl. 2005-ös évj--550 e ft.
Pedig de....gondold végig Dipshit írását és úgy könnyű lesz dönteni....a régi gép aprópénz, nem sajnálod, de azért sokszor kell vele foglalkozni és nem árt érteni is hozzá....ha újat veszel akkor azzal többnyire csak mész gond nélkül, de kicsit jobban kell rá figyelni bár egy GS-t azért ritkábban lopnak (vagy a fene tudja, de akkor az öreget is viszik)....
Ha kihasználod a többlet teljesítményt, akkor sokkal gyorsabban fog fogyni az érezhetően drágább gumi. Legalábbis én úgy vettem észre. GS-re 50 körül volt két gumi, elment jócskán 20 fölött, mostanira 70 körül van két új gumi (és ez még nem is rendes 180-as ) és jó ha a kétharmad annyit bír mint a GS-en (Használt gumi, tudom olcsó meg mélyebb is rajta a minta mint a gyárin... de ha csak nincs nagyon pénzzavar én nem élnék vele )
Nincs nagy különbség egy fiatal és egy öreg GS között, amennyiben mindkettő jó állapotú. Az öreget viszont nyugodtabban hagyja az utcán az ember, meg bátrabban kezeli mert aprópénzbe kerül..
A gsx650f-is beállt normál használatnál, néha kicsit megszalsztva 4,5-re. Bár a múltkor amikor még próbálgattam meg tartósan autópályán sietve Eger oda-vissza 5,6. A Gs-el én is 4-el vagy alatta jártam de úgy látom, hogy csak annyival eszik többet a gixf amennyivel gyorsabban is megyek vele.
Ja..........én pár nappal utána rájöttem hogy a 25-ösön kellett volna a kutyás kalandot elkerülni.
A yardok sebességmérésénél jutottunk volna Gospic-ba.
Azóta sikerült rekonstruálni a leutat.
Annyi pontosítással, hogy mi az E ponton léptünk át, bár itt valamiért nem engedi, és a G pontnál kellett volna lekanyarodni jobbra. Monta is a Laller a H pontnál hogy folyamatosan mondta a GPS hogy jobbra. A H pontnál álltunk meg, ott cserélted a plexidet. Még ott is jó lett volna levágnunk a kanyart, valami megérzés folytán keztem el arra gurulni amíg te szereltél.
Ha belevesszük a különféle bolyongásainkat lehet több is volt nekem mint 740.
Nem evett ott 4,5-öt, nem is siettünk.
Bár biztos más motornál is csuklófüggő, mert itt is megetetnek egyesek 5 körül a GS-el.
Lehet én ellennék SV-vel is 5 körül, bár ezt még a gyár is cáfolja.
Mer ott laller 6-ot én kb 5,8-at számoltam.Ha 4,5-el kijöttél akkor az már jó de még így is csal 1,3-liter a különbség.Nincs egy pofa sör.
És mivel nem iszom....................
Amúgy a fazték még kevesebbet eszik.
Ahol én 5,3-at ott az 5-öt.
Mégkisebb a különbség.
KB 20%-al ha több.
1. Nem biztos, hogy tudsz belőle F-est csinálni.
2. Nem biztos, hogy KPM régi vázzal engedni fogja. Kérd el az eladótól a vázszámot, meg írd fel a tied is, és kérdezd meg a hatóságot, hogy mehet -e a dolog.
az a baj hogy olyan áron vannak a neten hirdetve hogy tényleg annyiból már majdnem vesz az ember egy nagyobb gépet, 700 ezret biztos nem adok ki érte! a reális pl. 2005-ös évj--550 e ft.
A yardok sebességmérésénél jutottunk volna Gospic-ba.
Annyi pontosítással, hogy mi az E ponton léptünk át, bár itt valamiért nem engedi, és a G pontnál kellett volna lekanyarodni jobbra. Monta is a Laller a H pontnál hogy folyamatosan mondta a GPS hogy jobbra. A H pontnál álltunk meg, ott cserélted a plexidet. Még ott is jó lett volna levágnunk a kanyart, valami megérzés folytán keztem el arra gurulni amíg te szereltél.
Ha belevesszük a különféle bolyongásainkat lehet több is volt nekem mint 740.
Amúgy nem.Csak a sima le úton.
Bár biztos más motornál is csuklófüggő, mert itt is megetetnek egyesek 5 körül a GS-el.
Lehet én ellennék SV-vel is 5 körül, bár ezt még a gyár is cáfolja.
És mivel nem iszom....................
Amúgy a fazték még kevesebbet eszik.
Ahol én 5,3-at ott az 5-öt.
Mégkisebb a különbség.
Példának okáért ennyi volt az átlagom az eltaknyíolós pécsoi karikánál hátul andalogva.
Horvátban mennyit mértél?