Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtem mailt.
Mikor és hol tudom megnézni a cuccot? Elvileg hétvégén ráérek, a továbbiakban egyeztethetünk mélben is, lásd adatlap.
Azért javaslom, kötözd is ki őket, hátha túl hamar észhez térnek...
Esetleg... arra nem gondoltál, hogy mondjuk... lehetne egy anyjuk is, aki vigyáz rájuk? Tudom, ósdi fölfogás...
Estleg adok hozzá még 5000 forintot?
Nyugi a doki nem fogja megvenni...csak ha majd 5000 alatt lesz az ára.



Doki...sokat fog fogyasztani a motor...vagy 2-3 decivel...VIGYÁZZ!
Holnap ..öö azaz ma oktatok a központban...+ most iccaka kocogás közben harcoltam egy fekvő rendőrrel....még csak fáj a bokám de nem dagad...
..ergo szerda...ha nem esik.
Csak a 2 oldaldoboz van meg és az ahhoz tartozó konzolok. De a szám lehet kisebb. A motorvevő a hátsót elvitte. Igazából az oldalsókat nem is mutattam meg neki.
A francokat, te ülhettél rá egy élő legendára!
Lovi...kerestél. dolgoztam, nem tudtam felvenni..de most itt vagyok
Komoly eszmei értékkel nőtt a vasad, hogy ráültem!
Vasárnap óta már Lovi81 is tudja hogy milyen a 150-es hátsó.
Az akkor a fizetős pancsi.

Egyébként pedig szervizelni megyek, a cégünk forgalmazza a legprofibb fűnyírókat.
Okos, aki javasolta, így is a seggét könnyebb megcsúsztatni. Szvsz. a GS-nek előre egy 15W-s fork oil, előre-hátra gyári méretű sportdemon, vagy esetleg Ganja/ataa féle 150-es (bár nem tudom milyen, ők esküsznek rá), de ennél jobb az útfekvése már nemigen lesz, komolyabb hákolás nélkül
Meg is válaszoltad, még mielőtt feltettem volna a kérdést!

Épp ma javasolták, hogy a stabilabb kanyarvétel miatt érdemes lenne kipróbálni a /90-et, mondván elől lévén a súly, jobban irányítható...

Persze az eladás miatt nem költenék rá, csak a logikát szerettem volna igazoltatni, vagy cáfoltatni, így utóbbi mellett tetted le a voksod...

Thx!
/80-as, de soha többet. Nagyobb az átmérő, viszont a profil torzult, ezért a szélét nem igazán tudom kimotorozni, csúszik a drága, még mielőtt leérne a lábtartó, azért ez a /70-el Sportdemonnal nem igen fordult elő.
Konkrétan ez az esetek 1%-ban sem okoz gondot, csak idegesít , annyi, hogy amikor leraknám, kicsit kiülök, de azért jobb a /70.
Elolvasva és jól átgondolva a beírásaidat, megfontolandónak tartanám részedre, hogy ezt a családalapítás dolgot, egy időre hanyagold. Illetve ez úton szeretnélek megerősíteni, hogy amennyiben eddig is azonos véleményen voltál velem, akkor igen bölcsen gondolod, hogy a gyerek nem neked való. Nem biztos, csak megfontolandó
Neked 90-es kerék van hátul?
Sziporkákkal az angol gyújtáskapcsolód szokott tele lenni, nem az agyad
Hát igen, de azért azt is számoljátok bele, hogy behoztuk XJ-vel, puszira, barátságból összerakta (nem fórumbarát, hanem 20-25 éve dolgozunk rajta, sza mindketten megfizetjük az árát , mielőtt valaki megkéri, hogy neki is )
Telószimering csere, új henger, hengerfej teljes felújítás, szelepillesztés, szelepszár szimeringek, síkrahúzás, meg volt egy dekli tömítés is. Halandónak, aki nem szerel ez 350-400 lett volna, igaz akkor is a nevén, mert ugye a forgalomba helyezés után/reagadó után már nincs átírás.
Az is igaz, hogy most tuti nem kell hozzányúlni egy ideig, de nem egy szépség a szentem.
A 400 tényleg sok, 350-et viszont simán megér needee vasa, tehát 320-ért esélyesen elviszik, de ez csak az én véleményem. Ami miatt kétségeim vannak az a 20W50 olaj... de ezt már kifejtettem és lehet csak hitvita.
Az embereknek nincs pénze, minden annyit ér, amennyit adnak érte, ez van
Füvet nyírni vagy labdát szedegetni?
Udvariban!
Épp most néztem én is...nem a legtutibb
Móni:
Én is melózom! Golfpályára megyek !
Lovi:
Sajna nem! A moci a melóhelyen, 2t kis teher játszik.
Laumi:
Udvariban mész le a partra, vagy előtte?
Szerintem aki holnap strandolni akar az is szív eleget, legalább is az előrejelzés szerint.
hát igazából nem tudom , mert én ingyen mentem be , de azthiszem ,hogy a halandóknak fizetni kell