Azért javaslom, kötözd is ki őket, hátha túl hamar észhez térnek...
Esetleg... arra nem gondoltál, hogy mondjuk... lehetne egy anyjuk is, aki vigyáz rájuk? Tudom, ósdi fölfogás...
Holnap ..öö azaz ma oktatok a központban...+ most iccaka kocogás közben harcoltam egy fekvő rendőrrel....még csak fáj a bokám de nem dagad...
..ergo szerda...ha nem esik.
Csak a 2 oldaldoboz van meg és az ahhoz tartozó konzolok. De a szám lehet kisebb. A motorvevő a hátsót elvitte. Igazából az oldalsókat nem is mutattam meg neki.
Okos, aki javasolta, így is a seggét könnyebb megcsúsztatni. Szvsz. a GS-nek előre egy 15W-s fork oil, előre-hátra gyári méretű sportdemon, vagy esetleg Ganja/ataa féle 150-es (bár nem tudom milyen, ők esküsznek rá), de ennél jobb az útfekvése már nemigen lesz, komolyabb hákolás nélkül
/80-as, de soha többet. Nagyobb az átmérő, viszont a profil torzult, ezért a szélét nem igazán tudom kimotorozni, csúszik a drága, még mielőtt leérne a lábtartó, azért ez a /70-el Sportdemonnal nem igen fordult elő.
Konkrétan ez az esetek 1%-ban sem okoz gondot, csak idegesít , annyi, hogy amikor leraknám, kicsit kiülök, de azért jobb a /70.
Elolvasva és jól átgondolva a beírásaidat, megfontolandónak tartanám részedre, hogy ezt a családalapítás dolgot, egy időre hanyagold. Illetve ez úton szeretnélek megerősíteni, hogy amennyiben eddig is azonos véleményen voltál velem, akkor igen bölcsen gondolod, hogy a gyerek nem neked való. Nem biztos, csak megfontolandó
Hát igen, de azért azt is számoljátok bele, hogy behoztuk XJ-vel, puszira, barátságból összerakta (nem fórumbarát, hanem 20-25 éve dolgozunk rajta, sza mindketten megfizetjük az árát , mielőtt valaki megkéri, hogy neki is )
Telószimering csere, új henger, hengerfej teljes felújítás, szelepillesztés, szelepszár szimeringek, síkrahúzás, meg volt egy dekli tömítés is. Halandónak, aki nem szerel ez 350-400 lett volna, igaz akkor is a nevén, mert ugye a forgalomba helyezés után/reagadó után már nincs átírás.
Az is igaz, hogy most tuti nem kell hozzányúlni egy ideig, de nem egy szépség a szentem.
A 400 tényleg sok, 350-et viszont simán megér needee vasa, tehát 320-ért esélyesen elviszik, de ez csak az én véleményem. Ami miatt kétségeim vannak az a 20W50 olaj... de ezt már kifejtettem és lehet csak hitvita.
Az embereknek nincs pénze, minden annyit ér, amennyit adnak érte, ez van
Esetleg... arra nem gondoltál, hogy mondjuk... lehetne egy anyjuk is, aki vigyáz rájuk? Tudom, ósdi fölfogás...
Doki...sokat fog fogyasztani a motor...vagy 2-3 decivel...VIGYÁZZ!
..ergo szerda...ha nem esik.
Egyébként pedig szervizelni megyek, a cégünk forgalmazza a legprofibb fűnyírókat.
Épp ma javasolták, hogy a stabilabb kanyarvétel miatt érdemes lenne kipróbálni a /90-et, mondván elől lévén a súly, jobban irányítható...
Persze az eladás miatt nem költenék rá, csak a logikát szerettem volna igazoltatni, vagy cáfoltatni, így utóbbi mellett tetted le a voksod...
Thx!
Konkrétan ez az esetek 1%-ban sem okoz gondot, csak idegesít , annyi, hogy amikor leraknám, kicsit kiülök, de azért jobb a /70.
Telószimering csere, új henger, hengerfej teljes felújítás, szelepillesztés, szelepszár szimeringek, síkrahúzás, meg volt egy dekli tömítés is. Halandónak, aki nem szerel ez 350-400 lett volna, igaz akkor is a nevén, mert ugye a forgalomba helyezés után/reagadó után már nincs átírás.
Az is igaz, hogy most tuti nem kell hozzányúlni egy ideig, de nem egy szépség a szentem.
A 400 tényleg sok, 350-et viszont simán megér needee vasa, tehát 320-ért esélyesen elviszik, de ez csak az én véleményem. Ami miatt kétségeim vannak az a 20W50 olaj... de ezt már kifejtettem és lehet csak hitvita.
Az embereknek nincs pénze, minden annyit ér, amennyit adnak érte, ez van
Én is melózom! Golfpályára megyek !
Lovi:
Sajna nem! A moci a melóhelyen, 2t kis teher játszik.
Laumi:
Udvariban mész le a partra, vagy előtte?