ennyi elég ?
]hogy a f...ba klónozzam, azt se tudom merre jár. nem főállásban van nálam. hülyékre nincs ideje .nekem azt "mondta", meg kéne tanulni motorozni, és ésszel közlekedni...
Hát nézőpont kérdése ez a nem gyorsult úgy- mikor egy Lada 18 mp alatt a többi meg még több alatt volt 100- on egy ETZ meg 10,8 ha jól emlékszem akkor az a kétszeres gyorsulás nem volt kevés!
Amúgy hová ment volna jobban akkor? A félig macskaköves- retek minőségű utakon a 100 is sokszor halál félelem volt, bár ma is vannak ilyen utak még bőven.
"
Az Mz-s korszaka visszatérve meg amit azok tudtak az nem volt nagy szám, biztos vagyok bent hogy kevesebb motoros baleset volt velük mert nem egy nagy teljesítményű gépek amik nem is gyorsultak túl jól a maiakhoz képest"
Ahogy azt te képzeled, egyáltalán nem volt arányaiban kevesebb motoros baleset, estünk/keltünk, bőrjakóban és farmerben. A mostanihoz képest fos futóművekkel, lendület-motorzással lehet ám gyorsan közlekedni, ne becsüld alá a 2 ütemet, tud az, csak szerelni ne akard, mert azt meg örökké kellett...
Konkrétan nem tudom, mi miatt éltük túl, kesztyűt életben nem vettem fel és kiskörösi bukóban toltuk, amiben egy hungarocel kéreg van és kész. Autó ugyanúgy jött keresztbe, addigra már a kavicsot is feltalálta valami hülye és a már voltak mercik, amik index és tükör nélkül jöttek ki a paraszttal egybecsomagolva a gyárból. Akkor 50-el tanyáltál farmerban és leégett a seggedről a bőr, most meg full protiban esel 100-al... és bibis lesz a térded. Nem a gyorsulástól esel, hanem nincs szerencséd, vagy béna vagy, mint én voltam.
Én személy szerint rosszul vagyok ha nincs rajtam valami protektor, ha lazábban megyek is egy protektoring és egy térdvédő kíséretében...
Az Mz-s korszaka visszatérve meg amit azok tudtak az nem volt nagy szám, biztos vagyok bent hogy kevesebb motoros baleset volt velük mert nem egy nagy teljesítményű gépek amik nem is gyorsultak túl jól a maiakhoz képest, a probléma ott van hogy a technika sokat fejlődött de a reflexeink nem a lesznek gyorsabbak az idővel
Én csak ajánlani tudom a protektoringet... nem izzadok bele és nincs melegem sem
Semmiképpen nem reklámoznám...tudom helytelen de én lemondanék a motorozásról ha a mai nap a városban kéne nyomni full bőrben.
Azon is érdemes elgondolkodni mikor a szervezet a túlélésért küzd...mennyire tud koncentrálni, mert ne feledjük el. e nélkűl a profi ruha hamis biztonságot ad.
nnna összeült a "Vének tanácsa" beöltözés ügyben.
a nagy számok törvénye alapján természetesen nem töri össze magát minden pólósrövigatyáspapucsos motoros , meg tényleg jó lazulni néha , de ezt nem reklámozhatod. nem etikus (szerintem) . kíváncsi lennék azoknak a véleményére akik nem úszták meg, ők mit tanácsolnának .
Amennyit rövid pályafutásomon fetrengtem én inkább beöltöznék.
2 engedményel.
Bőrnaci helyett lajosos protis,kevlarbetétes farmer és félig szövet félig bőr cross kesztyű és már ez is meredek.
A bőrnaci kurvára védte a térdem a legutólsó békaszerű kinyúláskor.
Ataa látta.............................A VÉGEREDMÉNYT.
Az a baj ezzel szerintem, hogy Murphy nem alszik alapon, tuti akkor ütne be a mennykő, mikor a legkevésbé számítva rá már túlzottan alul öltözöl. A km-eken és a tapasztalaton max. az múlik, mekkora eséllyel tudsz egy veszélyes szituból null veszteséggel kijönni, de ez a szám soha nem lesz 100%. Én meg úgy vagyok vele, ha csak minimális esélye is van a bajnak, tegyünk ellene...
Nálam is lásd szombati befordulós f.sz... Mikor szólóban gurulok semmi ilyen nincs pedig nagyon állat módjára megyek, ilyenkor meg 60-70-es tempónál gyerekkel a hátam mögött, nyugiban gurulva tuti befordul elém...
Egész másnap azon agyaltam, hogy mennyire nem védett volna semmit az a gőrkoris térdvédő, farmer, meg sima bőrkabát a kiscsajon... Talán a fejének nem lett volna baja, na de a többi...
Megtettünk több mint 200km-t gond nélkül, és az utolsó 10-en akarnak kinyírni, na erre mondom én, hogy Murphy nem alszik...
Amit leírtál akár én is írhattam volna, túl vagyok a félmillión motoron. Ebben az időben full bőrben nekem nem jelentene élvezetet a motorozás alig várnám hogy hazaérjek....akkor inkább autó légkondi dugó. Nálam is sűrűn előfordul a farmer, poló kombó.
Tudom ezt nem kell népszerűsíteni mert a biztonságért mindent.....de én Így motoroztam le majd 40 évet.
Esti gurulás ötlete jó! Szombaton Múzeumok éjszakája lesz, és a Közlekedési Múzeumnál lesz egy csomó BMW kiállítva a 90 év tiszteletére. Össze lehetne kötni a kettőt.
Ganja:
Az 1.6/16 107HP retyo motoromban 240e van és szerintem még bontatlan. Átlag 6,6L benyából,az 1200Kg-os SCENICben igaz nem gázos. Viszont szerelni, na az 18 as karikás!
Ilyenkor nyáron szerintem az esti, 19h utáni gurulások az igazán feelingesek... Nincs túl meleg, de hideg sem, beöltözve is jól érzed magad, és 1/2 10h-ig simán belefér ugyanúgy egy 100-as karika, amíg világos van...
Szerintem még te is az a korosztály vagy aki úgy nőtt fel az MZ-kel, hogy semmi protektor, bőrruha. Max egy pufidzseki ,farmer, sportcipő/nekem már akkor is volt bőrcuccom ami ritka egy dolog volt/. Mi így motoroztuk végig fiatalságunkat, és bizony nagy melegben polóban rövidgatyában. Igaz az veszélyes dolog volt ha a comb és tank közé beszorult egy darázs. Ebből azt akarom kihozni, hogy lazán kell motorozni, nem mindig a bukástól parázni. Vessetek meg tegnap pólóban kerültem egy százas karikát és jó volt lazán szellősen. Full bőrben, izzadtságban fürödve borzalom lett volna.
Visszatérve a beöltözésre. Egy ismerős csajt elvittek egy rövid motoros körre, de tényleg csak pár kilométert, sztán persze fehér aszfaltos kanyar, lassú tempónál kicsúszás (kb. 5-10 méter) Viszont a csajszinak a farmergatyó szépen beleégett a lábába. Nem volt szép látvány mikor mutatta.
Azért hazudnék, ha azt mondanám, h mindig mindenhol fullra beöltözök, de ha már min. Pestig elmegyek tuti rajtam van minden.
Egy 124-es Merci kellett volna, ha már a magyar utakról van szó. Azok még össze voltak rakva. Egyszer láttam valamelyik TV-n nyúzóteszteket régebbi kocsikkal. Nem tudták elnyűni, pedig hosszasan mentek mindenféle körülmények között, rázóköveken, mindenhol.
Azt hiszem úgy sikerült végül hogy vagy átmentek rajta Big Foot-al, vagy 20 méter magasról ledobták...
Amelyik több személyt tud szállítani...
Az új rendelet alapján nem mindegy a tengely táv,euro besorolás,csomagtér...és sorolhatnám..
..szívás az egész...
10 év alatt 6 killát kidobok majd az ablakon a fólia miatt....mert a buzik nem kereskedelmi forgalomban kapható színt találtak ki...
..soroljam még?
]hogy a f...ba klónozzam, azt se tudom merre jár. nem főállásban van nálam. hülyékre nincs ideje .nekem azt "mondta", meg kéne tanulni motorozni, és ésszel közlekedni...