Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csináltam pár évig, míg vidéki túrát nyomtam, igaz opel comboval, és fárasztó is, de megvan a feelingje....

10-ed annyit sem idegeskedtem, mint Pesten évi 30ekm-el
Egy ilyen Simon Templar-os Volvoval azért én szívesen ingázgatnék. Van filingje.
Évi százezer kilométert autót vezetni inkább tűnik nyűgnek mint boldogságnak. Nem lennék az öreg helyében.
Ganjaninja, hajtsad még egy darabig azt a Skodát!
Volvo
Hallottam már én is...csak azt nem tudom mikor és melyikőtöktől
Ismerem a sztorit, már meséltétek.
Néhány jó tanács a nagy kánikulába:
http://www.onroad.hu/cikk/amikor-felforr-az-agyviz-avagy
-kanikula-veszelyei-kozlekedesre.html
nekem csak hétköznap jó az ilyen megmozdulás
Na ja!
És ahogy mondta.....lehet látványosan motorozni vagy gyorsan....
Ja-ja....egy időben Ő volt az első a V2 kupában 650-ben....
Sándor mesélt egy SV-ről akinek volt egy halom csíkja.Oszt senki nem tudta megfogni se pályán se szerpentinen.
Kérdezték hogy van ez.
Aszondta gyorsnak kell lennie nem dülöngélni vagy hogy is.
De az egyértelműen árulkodik a dőlési szögről.
Motoros rendőrök oktatóitól sok érdekes dolgot lehet tanulni.
Lelassítok a hátamra veszem befordulok vele felülök és elindulok.
Hozzáadva a kanyartechnika.
Majrécsík vicces dolog inkább futómű-gumi kérdése.
Majrécsík rohadtul nem mérvadó szerintem.
Pont azért nem ér le nekem soha, mert én mindig helyezkedek a kanyarban. Azért úgy nagyon kiülni nem szoktam mint a versenyzők...
Haverom meg teljesen egyenes tartásban motorozik, és neki intenzív kanyargásnál még az első gumiról is lemegy a majrécsík Fz6-oson.
Anno nekem is többször leért 2 személlyel. A sport ETZ-vel meg a kipufogó is.
Ki kell ülni, akkor nem kell olyan mélyet dönteni. Kezdő utassal nem gyakorolnám...
Naná, ki nem hagynám
Támogatom az ötletet
Inkább Co vagy awi......Szerintem........
Hmm, az akkura nem is gondoltam, jó hogy szóltál!
Valószínűleg kis ívhegesztővel esünk majd neki.