Nekem is ereszt az elsőm, kb. 1-2 hét és leenged 1,8 - 1,9-re, de szarok rá, tankolásnál mindig ellenőrzöm.
A kormány pedig nálam is szokott csapkodni, de össze-vissza, van mikor csinálja, van mikor nem. Mondjuk az enyém jobbra is húz a régi taknyolás miatt.
Szerintem a kicsi japók buliznak a motorodban..
..amúgy ha nem "titing"...akkor biztosan más.
A gyújtás nem megy az olajban...bár vannak kétéltű gyújtások is.. amik nem kétéltűek...azok a levegőn megfulladnak..
Na jó, megkönnyítem a dolgod, ezeket a hsz-eket elég elolvasnod, a szerzői jogok védelme érdekében, minkettőt doktorúr követte el:
Tehát TITING:
#91830
"....Egyébként a gyáli szerelő hívott, összerakta a motort, mehetek érte, és azt mondta, nem talált más hibát, csak amit itt is mondtatok, a vezérműtengely hézagolását... amikor megmozgatta, ugyanazt a hangot hallotta, amit próbáltam itt körülírni (titing). Viszont ezt javítani nem tudja, szerinte a tengelycserével együtt szoktak tenni hozzá valami plusz izét, ami ebben vagy nem volt, vagy elfelejtették visszatenni szerelés után... de ennek a hiánya nem okoz bajt, magasabb fordulaton nem zavaró, és ettől még elmegy a motor a világ végére.
Hát remélem is."
és egy kis kiegészítés: #91873
"Hazahoztam a motort, elég szépen jár, nekem legalábbis tetszik.
Az idegesítő hang nem szűnt meg, de kissé átalakult, most már nem olyan fémes hang, sokkal inkább, mint a fakalapács. Legutóbbi tipp szerint ez már csak a vezérműlánc cseréjének előjele, hogy 2500-as fordulatig hallani, afölött már nem. Csere várható max. 10.000 km-en belül, de az még odébb van.
Ezen kívül a vezérmű-tengely ki lett hézagolva á la Home Improvement (gy.k.: Házi barkács), egy GS 550-esből, a karburátorokon állítottak, mert túl sok benzint kapott, és az utólagos benzinszűrő is kikapva a rendszerből.
Úgyhogy a jelek szerint motorozhatok végre. Halleluja. "
Arról tud valaki esetleg, hogy GS500F-hez létezik nagyobb plexi? Köszönöm.