És szerintetek úgy meg lehet hegeszteni, hogy nem szerelem le?
Nem akarom vastagon körbevarrni, csak egy rudat bedugni középre, és úgy megfogatni körbe, persze vizes ronggyal védeném a motort a szikráktól.
Szerintetek?
Sziasztok :). Rég nem jelentkeztem a forumon,de azárt zajlik az élet ahogy láttam. Valahogy csak lejár nekem is ez az államvizsga. :)) Itt vagyok Budapesten ezen a héten turnézni, és meg akartam kérdezni, hogy nem porosodik valakinél a garázsban eladó bukócső gs-hez? Nálunk otthon már régóta vadászom, de nem találtam, eredetit szeretnék ha lehet, ha nem marad a B verzió, házilag készítünk egyet... Esetleg valakinek itt pest környékén eladó darab? :)
Először is visszahajtogatom ahogy volt
Utána megerősíttetem némi hegesztéssel...
Majd elcsomagolom a motorhoz járó, de kevésbé sportos gyári alkatrészként...
El én állat! Gondoltam túra, meg motorosok, meg kaja így a három nem lehet rossz, plussz eléggé mehetnékem volt, de legközelebb frankón inkább végigcsörgök itt mindenkit, akinek tudom a számát, és még ha 2-en leszünk is, hát 2-en megyünk...
Vonzott a nagy banda feeling, de nem erre gondoltam, mikor elképzeltem...
Bosszúból átállatkodtam magam a városon, ami sokkal jobb kedvre derített leugrottam Dabas-ra is haverhoz, és jól megbeszéltük, hogy a középtámasz levételéhez le kell venni a kipufogót, hogy b.szná meg a jegesmedve...
Van valaki, akinek a közeljövőben lenne kedve b.szakodni a vasammal? Vagy vigyem megint Gyálra?
ataaa visszavonok minden negatív jelzőt amit esetleg a túravezetésedre mondtam, ISTENESEN VEZETSZ!
semmit nem veszítettetek a S.E.G-el, amit csapatban motorozás közben hibázni lehet, azt itt mindent felvonultattak, szerencsére balesetmentesen
Kb. 20 motor lehetett, így ne csináljátok:
- egymás mellé begurulás jelzés nélkül centizgetve, előzgetve
- forgalomban össze-vissza kocsik közt szlalomozás
- sem regisztráció, sem parola nem volt, a vezetőnek fogalma sem volt mennyien vagyunk...
- gyakorlatilag folyamatosan 2-3 boly volt és néha-néha megálltak megvárni a végét természetesen mindig közvetlen kanyar, vagy domb után, minél beláthatatlanabb részen
- mentünk, de hogy hova még a vezető sem tudta, írd és mondd 20+ gépes bandát úgy navigáltak, hogy közben a járókelőket kérdezgették merre kell menni...
- Ehhez persze hozzátartozik, hogy hirdetve is úgy volt, hogy meglepetés merre megyünk, na de ez annyira meglepi volt, hogy senki sem tudta...
A poén még, hogy gyakorlatilag a Pilisszentkereszt-Tinnye-Páty-Remeteszőlős szakaszt mentük, ugyanazt, amit szombaton levezetésképp toltunk Agárd után, csak visszafelé...
Tanúságnak jó volt, ill. megtudtam, hogy ha haza tudok érni úgy, hogy 6-kor elinduljak, akkor még egész jó motorozgatásra marad idő hétköznap is, legalábbis nyáron, de így soha többé...
Azt gondolná az ember, hogy a boltosok, főleg ha már oktató cikkeket is próbálnak írni legalább maguk is olvasgatják azokat, és tudják mit írnak, ill. mit íratnak le az üzlet logojával címerezve, de nem...
Nagy csalódás volt...
Gondoltam megosztom, ha már szóba kerültek ma az eladók...
Ja és igen, induláskor elejtett valaki egy ilyet, hogy gurulunk, aztán eszünk-iszunk egy jót. Remeteszőlősön megálltunk egy családi ház előtt, gyakorlatilag kajának még csak nyoma sem volt, nem is nagyon reklámozták, hogy valahol fogunk tudni enni...
Persze lehet én értettem félre, és a S.E.G. csak SHOX alkalmazottaknak szól, csak nem értem akkor minek hirdették mindenkinek és minek küldték ki hírlevélben...
Ezek után bármikor szóltok simán benn vagyok egy esti agárdi fürdőzésben és rétesezésben...
Sajnálhatja mindenki hogy nem jött. 8-kor hagytam el Orgoványt (fél hétkor tankoltam Dunaharasztiban), onnan 9-re simán vissza lehetett volna érni a fővárosba.
Eszelős volt. Büszke vagyok magamra milyen kis utakat fűztem össze . Bátorkodom kijelenteni hogy táji értelemben szebb úton nem lehet hosszában végigmotorozni a Kiskunságon (mondjuk ha tényleg kirándultam volna, pár helyen egy-egy látványossághoz lekanyarodtam volna). Balra jobbra a látóhatárig semmi, csak a puszta, meg a naplemente, alattam meg a 3-4 méter széles út (ami sok helyen valóban nem volt jó állapotban, de ez a legkevesebb). Egész kedvet kaptam egy Kunpeszér-Kunszentmiklós-Kunadacs környéki sátrazáshoz. Na majd egyszer, kár hogy olyan közel van Budapesthez
Ja, és ma sikerült előnyt kovácsolni a Divi nagy tömegéből. Szinte meg se rezzent amikor egy kanyarban telibe kaptam vele egy macskát. Szegény macska pörgött egy párat, aztán legnagyobb megdöbbenésemre elszaladt
A szerelést nem is várta el senki... de egy 5 perces magyarázás nem került volna semmibe. Ez ide az meg oda jön. Ők nyilván láttak már olyat, mi meg nem.
ja..kb. Csak olcsóbb. Egyébként nem rossz, legalábbis 240 km alatt nem volt vele gond. Felvenni rá a csizmát macerás... kellett nekem a gimi alatt minden évben 5-8 ezer km között bicikliznem . Az egyébként egyenesen vicc hogy 60ezer alatt nem lehet kapni olyan csizmát amit ne pipaszárlábúakra terveztek volna.
Valami kis résnek kell lennie, különben céltalan lenne a cső.
De csak akkora, hogy lassan elszivároghasson a folyadék, ha bekerül az airbox-ba. (víz, vagy benzin...)
Az a cumicső ami kilyukadt, az azért van ha benzin kerül a légszűrőházba, lassan azon tud lefolyni, de ha nagy luk van rajta az nem jó mert akkor poros levegőt szív be a motor és előbb tönkremegy.
A csuklóssal vigyázni kell, mert a csuklónál lévő fémszegecs elég jól tudja karcolni a tankot még ha be is van vonva vmi szarral a felülete. Mikor megláttam a cbr tankján a karistokat, azt hittem tököm szúrom magamat.
Az melóhelyen van egy srác, asszem tavaly vette a 250-es vfr-t, mesélem neki a karistokat, asszongya nézd meg a tankomat. Hát detto.
Sziasztok! A történetem a következő. (GS 500E '92) Elkezdtem járatni a motort és egyszer csak az veszem észre, hogy a kipufogó dob elől füst jön. Egy gumi cső (1kép) jön le a légszűrőház aljából (2kép) és annak a vége hozzáért a kipufogócsőhöz. így kis is lyukadt az égéstől az a kúpos vég. Érdeklődnék, hogy ennek a csőnek mi a szerepe. és nagy baj-e, hogy most lyukas a vége. A másik kérdés, hogy ugyan ezen az oldalon jön le még egy cső a karbiktól (3kép) (én húztam ki a helyéről). Annak a végén nincsen semmi. Az a túlfolyó? (nem rég vettem a motort első motorként így etéren nem sok tapasztalatom van, kérlek nézzétek el nekem)
Szerszámmal még odaférsz, meg is bírod lazítani, de ki már nem fog jönni...
Ezért le kell venni, de ahhoz meg le kell bontani a fél idomot...