ezen én is csodálkozom, hogy sima sík úton történő gyorsításnál miért nem jön ki a különbség. Szalonból vette az első tulaj, én már a 3. vagyok, de beszéltem mind2 tulajjal, és egyik sem foglalkozott a folytással. Talán mégis a végsebességgel tudom megnézni, hogy van-e benne folytás.
Nincs semmi burkolat a motoron, és akkora tempónál már az sztem rengeteget számít. Nincs mi mőgé bújni, és csak hányódik az ember rajta a menetszélben....
A saját tapasztalataim szerint 140 - 150 km/h -ig még elég jól útontartható és kezelhető a mocim, viszont fölötte már kezd elég labilissá válni. Valószínűleg a GS -nek nem 180 km/h -ra lett kitalalálva futóműve. Egyébként a fojtás nem a különböző fordulatszámokon elérhető sebességet korlátozza, hanem a magasabb, teljesítménycsúcs közeli fordulatszám tartományokban leadandó maximális teljesítményt vették el a mocitól. Ebből következik, hogy 5. és 6. sebesség fokozatban már nem bírod kipörgetni a mocit a 8 - 9 ezres fordulatig, mert már nincs hozzá elég kraft. A fojtott változat 6. -ban utas súlyától függően kb. maximum 8 ezerig pörög ki, míg a fojtatlan akár 9 ezer fölé is mehet. Ráadásul a fojtott változat hegymenetben sem az igazi, amikor a dinamikus menethez éppen az kell, hogy folyamatosan 6 - 10 ezres fordulat között célszerű tartani a gépet. A fojtás igazából itt jelenik meg hátrányosan igazán. Érdekes, hogy a pl. a sík úton 0 -ról 100 -ra gyorsulásnál szinte nem is érezhető a különbség a fojtott és a fojtatlan között.
Egyébként szerintem ha a mocit márkakereskedőtől veszed újonnan valószínű, hogy a fojtás tényleg belekerül a mociba, mert hivatalosan csak így lehet csökkentett teljesítményűként eladni és a KPM -es műszaki mellé csatolni kell a hivatalos helyen lemért teljesítményről szóló tanúsítványt. Az már más kérdés, hogy mi történik a műszaki viszga után a fojtással mert utána soha a bü..s életben nem fogják ezt mégegyszer megmérni. Aztán az is elképzelhető, hogy csak a papír megy műszakizni....
Ez egy olyan sztori,hogy akitől vettem Ő azt mondta,hogy folytott.Én elvittem a Szexárdi Full-Gas-ba és mondtam,hogy ki kéne szedni erre a srác megkérdezte mennyit megy mondtam kb 175km/h-t azt mondta,hogy akkor nem folytott.Meg külömben is elég ritkán folytják le itt Magyarországon inkább csak beírják a forgalmiba.Nekem ezt mondták,de engem már nem érdkel szerintem se folytott mert most már 180km/h-t is mentem vele.Én azóta nem érdeklődtem utánna.
Akinek folytás nélküli a motorja, attól kérdezném, hogy 100 Km/h-nál, legmagasabb sebességi fokozatban mennyit pörög a motor? Ahogy olvastam máshol, nem is biztos, hogy érdemes belepiszkálni a motorba. A végsebességét úgy sem gyakran motoroznám ki, meg amúgy meg vagyok elégedve a teljesítményével. Emelkedőkön kicsit jobban kell pörgetni, de amúgy semmi gáz, inkább a fék az, amit alulméreteztek. Tudom nem egy GSX-R, de azért egy 130-s tempóról való fékezés közben rendesen kell húzni az első fékkart, és érzem, hogy kínlódik az első fék.
szevasztok!
lenne egy kérdésem, azaz inkább segítséget szeretnék kérni.
A tesóm lehet hogy hazajön külföldről végleg és szeretné honosítani a motorját. Nem EU-s. hol találok listát arra h mit lehet behozni? A kff oldalon ahol eddig volt most nincs meg nem tudtok valamit h honnan lehetne megszerezni a listát?
Hali GS500F!
Hogy jó-e?!Ehhez a motorhoz szerintem ennél tökéletesebb gumik nem kellenek!De az a fránya futómű... hát a ringen nekem is bele szólt a mókába,de amikor ezt motort vettem nem is gondoltam rá,hogy valaha én a ringen motorozok ezért nem is siránkozok.
Nekem meggy 180-at)muszály volt neki )
Sztem ez a kép nem is olyan rossz a "kis" GS-től!(azért a pilótának van még mit gyakorolni )
Ma vettem hozzá olajat Castrol Actevo 10W40.
Hali.Edi Gs.
Na jók az új Misik?
Olvasom itt a fogyasztásokat,hát az enyim is olyan 5 lityi körűl csócsál.
Végre meg minden piszkálás nélkül viszi a 180 at.
Csak az a drága futómű dolgozna szebben.
Igen, én már kipróbáltam, megcsináltam, működik. "97 évjáratú a mocim, gyakorlatilag a teljesítményen és természetesen a végsebességen kívül nem változott semmi. 4 - 4,5 L -es fogyasztás 175 - 180 lett a vége. Egyébként tudtommal a legújabb GS-500 -n is hasonló vagy ugyanilyen módszert használnak a fojtásra lévén, hogy a külalakon kívül nem változtattak a mocin túl sokat. Viszont ha a mocid még esetleg garanciális, akkor arra figyelj, mert ilyen beavatkozást csak szervíz csinálhat anélkül, hogy a mocid elvesztené a garanciájat. Hozzáteszem, hogy a legtöbb szervíz ki is szedi neked a fojtást, csak aláírat veled egy papírt, hogy az átalakítás a saját felelősségedre történik. ( Legalábbis régebben mikor kérdeztem így mondták nekem.)
Ja, pont arra az oldalra gondoltam. El tudnád menteni pl. word formátumban, és megtennéd hogy elküldöd nekem? (silc_@freemail.hu) Nálam nem jelenik meg minden kép normálisan.
El tudná vki nekem küldeni lécci a www.imotor.dox.hu-n található doksit,mert nálam nem jönnek be rajta a képek.(silc_@freemail.hu)
Kipróbálta már vki ezt a módszert? Pontosan milyen évjáratú gépen? Mit tapasztaltatok utána, fogyasztás hogy alakult? Erőt nem kérdezem, mert az egyértelmű
És amúgy hogy alakul a GS500-atok fogyasztása? Milyen kivitel, milyen vezetési stílus mellett?
Nekem egy folytott 2004-s GS van, utassal is olyan 4 l/100 Km körül mozog a fogyasztás.
EdiGS: pontosan milyen típus Michelin gumik vannak a gépeden?
Szia!
Voltam kurv@ jó volt!!!
A "kisvas" jól viselkedett a Michelin babákat megöltem a gumi szélén(igaz csak ball oldalt ).A haverok is megvoltak lepődve rajt, meg remélem rajtam is (az enyém után teljesítményben a következő gép az R6 volt,hát velük nem tuttam felvenni a versenyt). A gumik jól bírták,csak futómű jelezte egy-két kanyarban,hogy őt nem erre tervezték vagy én voltam balf@sz.Én ajánlom mindenkinek aki teheti hihetetlenül jó és nagyon sokat lehet tanulni,kár,hogy ilyen drága.DE találtam olcsóbat Kalocsán a volt katonai repülő téren:kaloring
Kegyetlen fáradt voltam mikor hazaértünk pedig nem is lábon mentem fel!Tömören ennyi,kérdésetek van írjatok ha segíthetek.
Május 1:Mi(paksi motorosok) közösen kipakolunk,sütünk,főzünk,dumálunk,népszerűsítjük a motorózást.
Aztán Május 1-én merre lesztek urak?
Én ithon a faluba,most kimarad a gurulás úgynézki.
Na de azért meglesz a buli,főzés kispályás focira is beneveztünk a kollegáimmal
Köztök én vagyok a legkisebb mind 100 kg fölött ugyhogy képzelhetitek milyen foci lesz belőle.
Nem nagyon ismerem a Mecseket, talán vagy kétszer ha járhattam arra. Én a Mátrában, Bükkben, Zemplénben mocizok. Azért itt is van egy-két jó pálya. Az idom rajta volt már mikor vettem a gépet. Németből lett behozva. Egyébként ez a régebbi GS-500 -ak gyári idomja, csak nincs meg sajnos az oldal és hasizom hozzá.
Persze hogy jobb egy Misiguma, kétszer annyiba is kerül. Tegnap a Mecsekben is megjárattam, víztorony, Orfű stb. Nem t"om mennyire ismered azt a részt, de rengeteg kisívű kanyar és helyenként szinte már murvás az út. Ez a gumi is megcsúszik kicsit és igaz hogy melegszik is, na de a Brizsdigumához képest...
Srácok!!!
Addig ok,hogy leszedem a hátsó indexet,de az elsőt hogy kell?Az az igazság,hogy nem szeretek olyanba bele nyulni amihez nem értek meghát sokat spóroltam erre a vasra!
Szeva Gs500!
HA jó idő lesz akkor kedden megyek!A beugró 10000 Ft és 4*20 percet mehetsz,én az egész napos lassúba jelentkeztem.Itt mindent meg tudsz:ring
Én tegnap gurultam a haverokkal igaz kétszemélyel,de így is nagyon jó volt,egyre jobban örülök,hogy megvettem a Michelin gumikat.
Nincs semmi burkolat a motoron, és akkora tempónál már az sztem rengeteget számít. Nincs mi mőgé bújni, és csak hányódik az ember rajta a menetszélben....