Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most autócsere előtt állok családi bővülés miatt, és nagyon szeretnék automata váltós autót (baromi kényelmes, és szerintem Magyarországon, főleg Budapesten, de általában is, semmi értelme a mechanikusnak, én sem vagyok boyracer), de alig van a magyar piacon használt, normális. A kisrobogók tényleg borzasztó agilisek, viszony olyan érzésed van, olyan kicsi, hogy összecsomagolod és bárhová beviszed magaddal.
Vezettem párszor nagy robogót.. és még módjával tetszett is (más élmény), viszont nem tudtam megszokni azt hogy nincs kuplung és ennek következtében nem feltétlen akkor és úgy indul meg a motor ahogy én azt elvártam volna. Úgy érzem hogy talán finomabban lehet kezelni egy klasszikus váltós-kuplungos motort, mint egy akármilyen automatát. Vagy ez csak megszokás kérdése?

A kicsi robogókon meg egyenesen félek...
A Budakalásziba vidd én is azt mondom.......nekem burgmanom volt a gs előtt, a városban nem élvezet a váltogatás, arra figyelni hogy jó fokozatban van-e a motor,a robogó mindig jó fokozatban van, mindíg van nyomaték....figyelni csak a forgalomra és a gázra és fékre kell, plusz még a praktikussága.........de nem ülnék vissza rá ugyanis a budapesti utak nem neki való.......ha meg kimegyünk a városból akkor megint nem jó, sőt unalmas
Bocsi, Budakalász, az lesz, azt akartam írni.
...hmmm, akkor én azt hiszem nagy bajban vagyok
...de valljuk be a legtöbb esetben az a biztos amit az ember maga csinál....mert ha nincs mellette...Isten tudja ,hogy egyáltalán foglalkoznak e a motorjával..
A Budaörsi aranyáras...a Budakalászi viszont ért is hozzá!

Karbi tömítőszett van vagy 3000 ft...
..nem értem ,hogy miért kell mindjárt cserére gondolni...hacsak szét nem lett kókányolva...
Én inkább bíbelődök minden nap a váltással és beöltözöm...emiatt biztos nem cserélem le egy nagy robogóra
Az tényleg rossz ha csak a váltással kell bíbelődni.
Így tényleg csak az ótómataváltó a megoldás.
Viszont mással sem bíbelődök, csak a váltással. Az sem rossz, ha csak hétköznapi ruhában ráülök és megyek, nem kell beöltözni.
Oké, ez legyen a legnagyobb bajom..
Kérdés, mennyibe kerül a maszatolás, versus mennyibe kerül egy új vagy használt karburátor? Nem tudom, hogy mennyire nyitották szét és vizsgálták meg az egészet. Jelenleg az a nagy mission, hogy péntek délután (más napokon nem érek oda időben, mert dolgozom) megpróbálok elevickélni a budaörsi szervizbe. Ráadásul pénteken jár le a motor műszakija.
GS-hez képest egy nagy robogó elég macerás nagyvárosi körülmények között. A sorok között tutifix hogy nehezebb és kényelmetlenebb vele lavírozni.
Kivették kézbe a karbit...vagy csak a fedelet szedték le a tetejéről?
Babrálta valaki és azután lett vacak...vagy simán állásában?
Mekkora fordulaton kezd el jó lenni?
Lehet ,hogy csak a gumi gyűrűket kell a karbibanm kicserélni..és normálisan beállítani...csak ezzel nem sok szerelő szeret maszatolni..
A Kékholdban nézték meg a motort. Szétszerelték, ahol kell, egy kis rugós alkatrészt is kicseréltek a karburátorban, az rakoncátlankodott.
Szóval hiába melegedett be a motor, alacsony fordulatszámon rángat, csak nagyon pörgetve megy normálisan (így rettenetes vezetni). Az alapjárat ingadozik, lefullad a motor.
Nagy robogó? Minek? Ha van egy Gs-ed...
Ezeket a fotel vackokat sokkal macerásabb szerelni...kopik a vario...ha hozzá kell nyúlni...le kell bontani a fél Világot...stb.
Lehet ,hogy nem karbi miatt rángat..? Lehet ,hogy a szerelő nem fordított elég időt a hiba feltérképezésére?
Írd már le bővebben a hibajelenséget...hátha valakinek beugrik..
Látva a hirdetéseket, kissé lement a GS 500-asok ára, az általam kinézett nagyrobogók pedig alig kerülnek kevesebbe. (sok a nem budapesti; vaktában menni motornézőbe, 100...300 km-re pedig nemigen szeretnék)
Na, mindegy, a héten szervizeltetem a motoromat, és lehet, hogy karburátort kell cserélni, mert ennyi buzerálás helyett már jobban megérte volna a csere. (hiába tisztították és állítgatták, rángat a motor, az alapjárata ingadozik)
Legfeljebb tartósítom, padra állítom, és majd a gyerekemé lesz 25 év múlva.
Gyári beállítás könyv szerint 1200 +/- 100 r/min.
Ez zseniális, beszartam...
Nekem a szememhez tolta a szelet és elviselhetetlen zajos lett a sisak, sztem ne vegyél rá semmit vagy csak ami a mellkasodra tolja, de annak meg semmi értelme
Nem tudja valaki gyárilag milyen akkuval szerelték a K5 GS500F-et?

Márka is érdekelne, plussz a pontos típusszám...

Utóbbira a tippem: YB10L-B2, de ez is csak tipp, viszont a márkát nem tudom...
Ismerős , én is azthittem, hogy leáll a pirosnál! Majd hozzászokunk. :D
hmm, nekem kb 1200-at mutat, de mindig azt várom, hogy mikor áll le a motor magától. de akkor csak képzelődök :P
Nálam 1000-1500 körül pörög...
mennyi a GS normál alapjárata?