Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már voltam ott többször. Gyönyörű hely, erdők, tavak, bringautak és persze motoros utak. Csak javasolni tudom.
Peti vezette?
Én nem hagynám ki a Driftet sem, ha beledobnának az arcomba egy ilyen RX7-et, vagy 8-12 misit, kb. annyi összerakni
Egyébként, én is így nézném a napfelkeltét....miden reggel
A Paradicsom egész hétvégés, ne akard fél nap alatt megnézni!
Ez minket is érdekel, bár mi barátnőmmel tovább húznánk megnézni Auschwitz-et. Zakopanetól kb. 120 km.
Ide megéri fellépcsőzni!
Lovcen
Az a f.s hatotvenesnek egy picivel tobb es alacsonyabb fordulaton leadott nyomateka van mint a turagixxerednek.Megha a teljesitmenyt emelted volna ki de pont a nyomatekot.
Elobb tajekozodj mielott itelkezel.
The NEXT Generation !
Ezt mocival is érdemes lenne megjátszani, bár a driftet kihagyva!

drift road
Látom nem figyelsz oda, miről dumálok itt hónapok óta...

Pont emiatt váltok én is, szerintem alád simán elférne egy 600-as gixxer...

Az SV-ből csak az 1000-est ajánlom, a kicsi egy kalap f.s nyomaték szempontjából, de ha rám hallgatsz elgondolkodsz azon is, amivel én szemezek. Először én is 1000-es SV-t akartam, és kb 1 év olvasgatás, próbálgatás, tesztvezetés és tulajokkal való beszélgetések után jutottam a " túragixxer " -ig...

Remélem GSX650F tulajként is így fogom majd szórni az igét, bár nincs miért aggódnom, gyakorlatilag nagy GS
szerencsére már alszik
pszt...mingyá gyön Móni oszt kapunk !
Ne parázz a fel-le től a karlobagi szerpentinen is ilyen volt.
ataaa.......szerintem kellene neked egy nagyobb motor, sokat motorozol nagyobbakkal és az neked sem az igazi.....meg cegény gs-nek sem
Inkább azok a 10-15 fokos emelkedők. Ezek se felfelé nem jók a gyengécske motornak, sem lefelé a gyengécske fékeknek.
t. szint FELETTI
ha elfogy, az nem a t. szint magasságtól van. 0, 1000v, 2000m.
ott még nem lehet "baj".
Én menet közben mostam le.
Mondjuk akkora eső nem volt, így a még ráférne egy kis gondoskodás.
Akkor jó.Én punnyadtam és lemostam ma motort.

Kömények voltunk.
Amúgy még jó hogy a kanyargás előtt megnéztem a guminyomásomat, mert a gumis véletlenül 2,5 helyett 3,5 BAR-t állított be.
Amúgy fel sem tűnt, teljesen jó volt, le is nyomtam vele pár 100 km-t.
Elesés nemvolt?
Ja, Ausztriában meg teljesen elfogy a GS.
Egy meredekebb kaptatón 800-1000 m körüli magasságban alig akar menni. Mögöttem meg csak lesnek a többiek hogy miért nem megyek.
Nekem elég, ha nem fújja le a fejemet
Valahogy nem jutott eszembe ez a mellékhatás, hogy amikor fölkerül a túrakormány, az ember egyszerre csak ülni kezd a motoron, nem görnyedni...
Nem az, nem volt rossz, csak ahogy odaértünk elkezdett esni az eső. Jobban mondva egy szakaszt tudtunk szárazon menni, vissza már esett. Ahogy lejöttünk a hegyről akkor meg elállt.
Fasza ott minden szakasz, de nekem a Sturec azért jön be jobban, mert annak van egy ritmusa, az egyik kanyarból jön a másik. Itt meg egy hosszabb szakasz után van egy visszafordító. De amúgy tényleg jó!
Horvátország meg Horvátország...