Én nem hagynám ki a Driftet sem, ha beledobnának az arcomba egy ilyen RX7-et, vagy 8-12 misit, kb. annyi összerakni
Egyébként, én is így nézném a napfelkeltét....miden reggel
Az a f.s hatotvenesnek egy picivel tobb es alacsonyabb fordulaton leadott nyomateka van mint a turagixxerednek.Megha a teljesitmenyt emelted volna ki de pont a nyomatekot.
Elobb tajekozodj mielott itelkezel.
Látom nem figyelsz oda, miről dumálok itt hónapok óta...
Pont emiatt váltok én is, szerintem alád simán elférne egy 600-as gixxer...
Az SV-ből csak az 1000-est ajánlom, a kicsi egy kalap f.s nyomaték szempontjából, de ha rám hallgatsz elgondolkodsz azon is, amivel én szemezek. Először én is 1000-es SV-t akartam, és kb 1 év olvasgatás, próbálgatás, tesztvezetés és tulajokkal való beszélgetések után jutottam a " túragixxer " -ig...
Remélem GSX650F tulajként is így fogom majd szórni az igét, bár nincs miért aggódnom, gyakorlatilag nagy GS
Amúgy még jó hogy a kanyargás előtt megnéztem a guminyomásomat, mert a gumis véletlenül 2,5 helyett 3,5 BAR-t állított be.
Amúgy fel sem tűnt, teljesen jó volt, le is nyomtam vele pár 100 km-t.
Ja, Ausztriában meg teljesen elfogy a GS.
Egy meredekebb kaptatón 800-1000 m körüli magasságban alig akar menni. Mögöttem meg csak lesnek a többiek hogy miért nem megyek.
Nekem elég, ha nem fújja le a fejemet
Valahogy nem jutott eszembe ez a mellékhatás, hogy amikor fölkerül a túrakormány, az ember egyszerre csak ülni kezd a motoron, nem görnyedni...
Nem az, nem volt rossz, csak ahogy odaértünk elkezdett esni az eső. Jobban mondva egy szakaszt tudtunk szárazon menni, vissza már esett. Ahogy lejöttünk a hegyről akkor meg elállt.
Fasza ott minden szakasz, de nekem a Sturec azért jön be jobban, mert annak van egy ritmusa, az egyik kanyarból jön a másik. Itt meg egy hosszabb szakasz után van egy visszafordító. De amúgy tényleg jó!
Horvátország meg Horvátország...
Egyébként, én is így nézném a napfelkeltét....miden reggel
Lovcen
Elobb tajekozodj mielott itelkezel.
drift road
Pont emiatt váltok én is, szerintem alád simán elférne egy 600-as gixxer...
Az SV-ből csak az 1000-est ajánlom, a kicsi egy kalap f.s nyomaték szempontjából, de ha rám hallgatsz elgondolkodsz azon is, amivel én szemezek. Először én is 1000-es SV-t akartam, és kb 1 év olvasgatás, próbálgatás, tesztvezetés és tulajokkal való beszélgetések után jutottam a " túragixxer " -ig...
Remélem GSX650F tulajként is így fogom majd szórni az igét, bár nincs miért aggódnom, gyakorlatilag nagy GS
ott még nem lehet "baj".
Mondjuk akkora eső nem volt, így a még ráférne egy kis gondoskodás.
Kömények voltunk.
Amúgy fel sem tűnt, teljesen jó volt, le is nyomtam vele pár 100 km-t.
Egy meredekebb kaptatón 800-1000 m körüli magasságban alig akar menni. Mögöttem meg csak lesnek a többiek hogy miért nem megyek.
Valahogy nem jutott eszembe ez a mellékhatás, hogy amikor fölkerül a túrakormány, az ember egyszerre csak ülni kezd a motoron, nem görnyedni...
Fasza ott minden szakasz, de nekem a Sturec azért jön be jobban, mert annak van egy ritmusa, az egyik kanyarból jön a másik. Itt meg egy hosszabb szakasz után van egy visszafordító. De amúgy tényleg jó!
Horvátország meg Horvátország...