Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lécciléccilécci ne nézz hülyének.
A ferdítést és az összemosást igen rühellem.Kiaff....m beszélt CBF600-ról?
Én arról próbálok gagyogni hogy freewindből a büdös életbe nem lesz sporttúra kategória királya bármekkora arca....................őőőőőő KARAKTER-e is van.
És most szándékosan nem számmisztikéztam..................mivel voltál szives azt lehúztad a budin.
Én sem értem az egészet, az egész piac előtt értetlenkedve állok, de az biztos hogy jól néz ki és menő
Egyszer ha nagy leszek és gazdag, lesz nekem is egy pályagépem
Egy sportmotor az utcán tényleg nem tud sportmotorként funkcionálni. Pozitív tulajdonságait pályán tudja megmutatni nagy fordulaton. Mindig értetlenkedek, amikor utcán látok sportmotort, amint hörögve haldoklik, a tulajdonosa pedig azt képzeli, hogy most akkor ő sportos.
kösz
Foregon. Grat. a CBF-ed hez. Űdítő kivétel a 600-asok között / még hasonló a kis Bandit /. Max. egyetértek azzal, amit írtál.
Igen, mert az nem teljesítményre van hangolva.
De a számmisztikus Zolitól majd minnyá megkapjuk, hogy 80 ló az smafu, meg hogy 2000-nél csak 20 lovas.
A számokat le lehet húzni a budin.
Érdekes hogy általánosítotok a sor4-el kapcsolatban, úgy ahogy a v2-esek sem egyformák úgy a sor4 sem, az én cbf-em sor4-es és direkt úgy van csinálva hogy már 2000 től húz, és egyenletesen, semmi ugrás vagy ilyesmi, szépen egyenletesen leadja a maga 80 lovát, próbáljatok meg egy cbr 600-rr-el vagy akármelyik sportmotorral 2000 res fordulaton elindulni vagy kigyorsítani... lehetetlen vagyis nem az csak legyen türelmed kivárni
ööö ...nem !
Tudod milyen gyorsan futok.........?
Én holnap újítom a tanktatyót...............pesten.
Ehh.........1 hete nem vettem elő egyik vasat sem
Most vasárnap is túra,most Nürnberg fölé.Jövőhéten ha minden jól megy,Linz............
Miért egyébként szeles a műhelyed?
Vízálló is?
Megjött az "új" kupak a fejemre Típusa Arai Quantum Haga replica.
Nagyon szép,a műhelyben rohangálva nem volt szélzaj,ugyhogy jó lesz:)))))))))))))))
Nekem se! Én nem mondtam, hogy az SV rángat.
Nekem sose rágatott az SV.
Visszatérve a V2-re, egyáltalán nem mindegyik V2-es rángat alul. Jó példa erre a Suzuki Gladius áthangolt blokkja, ami szerintem egy remekmű és összehasonlíthatatlan azzal, ahogy az előd SV blokk viselkedik. A külseje alapján mégsem lett népszerű, blokkját pedig azonosnak gondolják az előddel, ami részben igaz is, de a hangolás és néhány változtatás miatt teljesen más lett: ez tényleg a pincéből tol.
Monnyuk inkább érd-pécs-barcs távot említeném nem csak úgy a dunaföldvár-pest távot.
Beszéltem én egy betűt is a V2-ről?
Szerintem a cseretelepeké a jövő... ugyan olyan lesz mint a benzinkút, egyik akksi ki másik be. Ha elmegy 1 akksival 200 kilométert egy motor akkor az már szerintem vállalható lesz.
Alig várom azt az akksit amivel 4-500km-t meg lehet tenni jó tempóban egy motoron... ....hallottam, hogy vannak már érdekes akksik, de hogy azokból mikor lesz valami?....
Majd az elektromotorok korában milyen jó lesz...például egy hosszú motorostúrán. Reggel jó kis egyhengeres karakterisztika ami felébreszt, kanyargóson élvezkedősön V2 üzemmód estefelé meg sor4/sor6 beállítások a kényelmes andalgáshoz a szálláshely felé, a naplementébe motorozva. Nem lesznek kompromisszumok
Így van...az ember pedig V2-őt vesz...
A sor4 akkor a legjobb ha az embernek amúgy a töke tele van mindennel és csak közlekedni szeretne, nem motorozni.. esetleg még fáradt is. Akkor nagyon hálás dolog hogy alapjárattól bármeddig ugyan olyan lelkesen dolgozik (egyébként meg kissé unalmas).
A 6-oson? Nincs háromnegyed óra a XI-ker Dunaföldvár táv rajta... szerintem egész haladós út... sokkal jobb mint mondjuk az 5-ös Kecskemétig.