Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy csak annyi , hogy hazahoznám . kb 20 km az út , rendőr nem nagyon szokott lenni. Bár ma is tegnap is voltak kint a 44. úton. meg olvastam is ezt a dolgot , hogy most a motorosokat jobban akarják ellenőrizni. Hát nemtudom...
Monnyuk nekem még sose jött meg...................pedig várom minden hónapban.
Elvileg semmiképpen nem vezethetsz amíg nincs meg a jogsi.......kivéve ha már megvolt előtte más kategóriára, de amíg meg nem jön addig az A4-es lappal is csak azt vezetheted ami addig is megvolt....ne próbálkozz ha jót akarsz mert jogsi nélküli vezetésért feljelentenek.....mondjuk nem tudom annak mi a következménye manapság, de biztos nem túl jó.....várd meg a jogsit, nekem márciusban 3 hét alatt jött meg...
Azt az okmányiroda kiadja szerintem.
És ideiglenes jogsit hogy tudok addig szerezni amíg megérkezik a rendes?
De az nem káros sőt egyrészt jól néz ki, másrészt ráfoghatjuk, hogy miatta nem látjuk a répát és nem azért mert kicsi, harmadrészt motorozás közben kiváló a CV értékünk tőle mert minél nagyobb annál inkább hajaz a tökéletes formára a gömbre...
üdv a "kis háziorvos" topicban. egy mellékhatása van a sörös módszernek :SÖRHAS !
balngyos szó nincs a magyarban, langyos viszont igen.
No ezért serezem vadul.......attól nincs ideje megkövesedni a brunyának.....
A vesézés az fájni fog...................pláne ha köves.
Kocsi gumimat is azzal kentem át.
Motorgumira óvatosan, mert ha teljesen nem issza be a gumi, baromira csúszik. Persze az hamarabb lejön mint a formaleválasztó réteg, de óvatosan ha kencézel!
Az oldalát bátrabban kenheted vele balngyos vízzel elkeverve.
meglássuk milyen állapotban van , és utána kivesézzük a dolgot.
Ha esetleg kissé felújítani szeretnéd akkor patikában vegyél glicerint és kend át vele....
120/180-ast tok adni finomat.
szégyen, de biztos jobb lesz, mint ami most van fenn
A vak is aszondta..................
majd meglássuk ...
Szal bebaxták a sarokba "örülj hogy tető van felett" címszóval?
komoly nagy gumis cég (mopedtől kezdve kamionig a paletta.)
a zember mondta "szakszerűen tárolt" azért kérdeztem ez mit is jelent.-het.
Isti, meg kell nézni a gumit alaposan. A tárolástól is függ a dolog. Lehet egy régebbi gumi sokkal jobb állapotban, mint egy viszonylag újabb, de a nem megfelelő tárolás miatt kiszáradt, megrepedezett.
Én is tapasztaltam azt amit Dipshit írt, hogy az öregebb gumi hamarabb elfogy. Azelőtt ugyan olyan volt fent, ugyanannyira volt használt, de a tárolás miatt puhább volt, és az jobban is bírta.
Szóval ha teheted vedd szemügyre, nyomkodd meg jól (azért ne kóstold meg ) és ha puhának találod akkor nagy baj nem lehet.
kösz a válaszokat.
10 - 15e km meglesz az idén.
kb.40%-os kedvezménnyel adják.
( az "ügyintéző" is aktív motoros, csak nem akar megölni... )
Én tettem fel anno a GS-re 17 éves!, de szőrös gumit.. nem bírt sokat de nem repedezett szét (igaz egy évet se volt fent, mert bő 10k kilométer alatt elkopott)
Sziasztok!

Isti! A DOT szám jelöli a gyártást, viszont nem tudom mennyire érdemes túltároltat megvenni. Azt TE tudod mennyire gyorsan tudod elhasználni, mert szerintem 1-2 év mocin és szétrepedezik. Szerintem!
Dot szám a gumi oldalán. 4 számjegy, a gyártás hetét és az évet jelöli. Ha több év alatt koptatnád el akkor nem biztos hogy megéri nagyon túltárolt gumit venni, ha sokat mész akkor jó lehet (megfelelő árengedmény mellett) mert nem tölt el majd éveket a motoron.

Szerintem "nagycsoportos" korú gumit még teljesen nyugodtan fel lehet tenni évi 15-20ezeres futás mellett.