Nem érezhető a súlya menet közben...egyébként se lehet zavaró mert elég alacsony motor. Nem véletlenül a sporttúra kategória királya már 10 éve.. a maga kategóriájában ugyan olyan ikon, mint a Busa.. azon se sokat változtattak a megjelenése óta.
Ha egyszer találkozunk ráülhetsz a Divimre.. az csak 270 kiló körül lehet hétköznapi szerkóban.. túrán a 3 mázsát megdobja ez is. Nem vészes (szerencsére még soha sem kellett egyedül felállítanom )
Szerintem meg az S szebb.
Ízlésről nem illik vitázni.
Én ha leveszem a GS-ről az oldalidomokat, már akkor is furcsán érzem magam rajta. SV-re is feldobatnék, durván 50-60 ropi legyártani.
És ha dől, akkor hívom a katasztrófa elhárítókat?
Az a gép van vagy 3 mázsa.
Az SV1000 az tetszik, de az S-es. Amit próbáltam az nekem kicsit magasnak tűnt, bár lehet nem a gyári kutyacsont volt benne.
Egyedül az nem tetszik benne, hogy ha kötelékben csordogálsz vele 120-as tempóban, akkor is bedobja a 6 litert. Egy Gixer ilyenkor 5-el elvan. Viszont kanyarszúrkodás esetén mindkettő 6-7 litereket papikázik.
Ha lejjebb ültetem az SV1000s-t, mennyire változik meg a menettulajdonsága?
Értem én, hogy villanymotor... de mitől forog?
Szóval egy ilyen plexi se ér semmit? Mármint azon kívül, hogy nem a nyakamba, hanem a szemembe tolja az ájert? Méretei: "30 cm teljes szélesség, 40 cm teljes magasság, 31 cm magassága a lámpakivágástól (22 cm szélesség a lámpakivágásnál)."
Sikhulye sv tulajokkal beszeltel.
Sokminden nem tul jo az sv-n (futomu,fek,picit nyers motorkarakterisztika) de hogy. Pont a nyomatek fos azt ketlem.
Ataa-nak meg erdekes.erolteti a gixxert.pont a hatszazas arra valo hogy a varos korul csavarj egy gyorsat.alul 6-8e ig a fos sv lepest tart vele felul 14 e ig porgetve beveri a het litert es ha messzebb mesz vele izzasztobb pakolni mint nekem.
Ha mar ajanlasz ataa nak inkabb a hetotvenes vagy ezres sv naked.
Nyilvánvalóan forrás kérdése, de képzeld, utánanéztem és SV tulajok mondták rá a f.s jelzőt, nem kútfőből szedtem. Persze mindig az a fő szempont, hogy mihez képest. A nyomatékról meg annyit, hogy nem azon a 2-3 Nm-en fogunk összeveszni, főleg ha az ember a GS-en hozzászokik a lendületből motorozáshoz. Ha meg a teljesítményt mellé veszem, egyértelmű a GSXF, de itt nem is igazán arról volt szó, hogy melyik az erősebb, hanem hogy ataaa-hoz melyik motor karakterer illik jobban. Ezért volt az első gondolatom a 600-as gixxer. Ahogy látom azonban még Ő sem határozta el magát a pályázás mellett, és szeret hosszabb távon is gurulni, ezért mondtam a GSXF-et... Az általam olvasott leírásokban az SV-t legjobb esetben is max középtávra javasolják, főleg a futóműve és a hátsó rugóstag miatt. Sor 4 vagy V2, ez kb olyan, mint Honda vagy Suzuki...
Dehogy egyikünknek se legyen igaza, meg hogy sörözni is vigyorogva ülhessünk le:
Na, ma megszemléltem meg próbálgattam pozíciókat az emlegetett 500-700-as modelleken. Nos, a legbejövősebb nekem az 500X, úgy éreztem, mintha rám öntötték volna, lábam is kényelmesen lent volt. Csak épp pakolni doboz nélkül nem lehet. Az ülés jó vékonynak és keménynek érződött, nem tudom, hosszú távon milyen.
A 700S kicsit görnye, de álltában könnyűnek érződött (pedig ez a DCT-vel nehezített tesztpéldány volt). Lábam abszolút akárhova, ez jó alacsony darab.
A 700X-nél is megvolt a teli talp, de csak közvetlen a motor mellett letett lábbal.
Volt GS500 is, de az a szerviz előtt állt, és valakié volt, azt nem próbálgattam Szóval ez még mindig kimaradt
Ha egyszer találkozunk ráülhetsz a Divimre.. az csak 270 kiló körül lehet hétköznapi szerkóban.. túrán a 3 mázsát megdobja ez is. Nem vészes (szerencsére még soha sem kellett egyedül felállítanom )
160-180 max amit hosszabb úton el lehet tartósan viselni.
Ízlésről nem illik vitázni.
Én ha leveszem a GS-ről az oldalidomokat, már akkor is furcsán érzem magam rajta. SV-re is feldobatnék, durván 50-60 ropi legyártani.
Az a gép van vagy 3 mázsa.
Az SV1000 az tetszik, de az S-es. Amit próbáltam az nekem kicsit magasnak tűnt, bár lehet nem a gyári kutyacsont volt benne.
Egyedül az nem tetszik benne, hogy ha kötelékben csordogálsz vele 120-as tempóban, akkor is bedobja a 6 litert. Egy Gixer ilyenkor 5-el elvan. Viszont kanyarszúrkodás esetén mindkettő 6-7 litereket papikázik.
Ha lejjebb ültetem az SV1000s-t, mennyire változik meg a menettulajdonsága?
Mindent ki kell próbálni, de ebben az évben nem nagyon akar összejönni az a tesztvezetés.
Mondtam hogy próbáld ki az enyémet és lesz viszonyítási alapod.
Szóval egy ilyen plexi se ér semmit? Mármint azon kívül, hogy nem a nyakamba, hanem a szemembe tolja az ájert? Méretei: "30 cm teljes szélesség, 40 cm teljes magasság, 31 cm magassága a lámpakivágástól (22 cm szélesség a lámpakivágásnál)."
Sokminden nem tul jo az sv-n (futomu,fek,picit nyers motorkarakterisztika) de hogy. Pont a nyomatek fos azt ketlem.
Ataa-nak meg erdekes.erolteti a gixxert.pont a hatszazas arra valo hogy a varos korul csavarj egy gyorsat.alul 6-8e ig a fos sv lepest tart vele felul 14 e ig porgetve beveri a het litert es ha messzebb mesz vele izzasztobb pakolni mint nekem.
Ha mar ajanlasz ataa nak inkabb a hetotvenes vagy ezres sv naked.
Dehogy egyikünknek se legyen igaza, meg hogy sörözni is vigyorogva ülhessünk le:
ATAAA, 600-AS GIXXERT VESZEL ÉS KÉSZ!
Valakit nem érdekel egy Lucas TRW MCB 681-es fékbetét? Elnéztem a rendelést, 5200-ért(postával)adnám, újonnan 7200 Ft+posta a boltban.
Én bandithoz rendeltem, de GS 500-ra is jó 96-2003-as évjáratig.
A 700S kicsit görnye, de álltában könnyűnek érződött (pedig ez a DCT-vel nehezített tesztpéldány volt). Lábam abszolút akárhova, ez jó alacsony darab.
A 700X-nél is megvolt a teli talp, de csak közvetlen a motor mellett letett lábbal.
Volt GS500 is, de az a szerviz előtt állt, és valakié volt, azt nem próbálgattam Szóval ez még mindig kimaradt
Egyébként nincs motoros haverod aki hazamotorozna vele?