Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van láncod csak találsz egy villanyoszlopot.


Hétvégén Balatonon egy kinti parkolóban fog eltölteni egy éjszakát.
Szerintetek elég a kormányzár, vagy ledűbelezzem?
Van egy bicózáram, de azt hirtelen felindulásból szerintem átharapom.
Na jól van megnyugodtam...nem csak nekem nem sikerül megtartanom a gépet ha éppen úgy adódik
Passz...........nekem nincs 190 kiló feltankolva.
El is vagyok mint a befőtt.
külföldi oldalakon 205-217kg közötti értékeket írogatnak (ami egyébként tényleg nem sok)
Mégis olyan nehéznek tűnt...bár lehet azért mert magasabb, meg a súlypontja is magasabban van. De sajnos a Gixer is ilyen.
Szóval marad a gyúrás.
Tóld azt a rohadt motort 2 kilóméteren és annyi.
Ott a pont!
Amióta motorozom, teljesen leálltam a gyúrással. Meg is látszik rajtam...
Első szezonban is volt ilyen, aztán vigyorogva megfogtam.
Dry weight: 189.0 kg (416.7 pounds)

3 liter olaj 1,5 liter víz és Kb 195 lesz meg a 17 liter benya.

Nem nehéz.........a gs nehezebb sokkal.
Városban nincs fent... egyébként csak egy motorlezárólánc ügyesen kanyarintva.
szárazon.
Ha megindul akkor a földig nem áll meg, max csillapítani tudsz a becsapódáson. A GS-t egész meredek szögben is meg tudtam tartani, na ezt nem.. inkább elugrani szoktam ilyenkor mint ellenkezni
1000-es sv nincs 200 kiló.
Gyúrjááá vazzeg!
És azt hogyan? Beraktál hátra egy zászlót, ami néha néha kitakarja?
Erre inkább ne válaszolj, majd ha egyszer ütközünk megnézem.
De csak azért, hogy tudjál nekik mosolyogni.
Pénteken amikor indultam gumishoz innen a melóhelyemről, járdárol hajtottam fel az útra. Két kocsi közt bújtam ki szűken balra. Jobbra is kellett figyelni, mert troli jár arra. A tanktáska nagyon elől volt, és amikor teljesen balra hajtottam a kormányt, nem tudtam rendesen kuplungolni, és sikerült 1-esben gyökkettő tempóval lefullasztani. (kicsit hideg is volt a motor) Elkezdett dőlni, de letettem a lábam hogy megtartsam, erre úgy belenyilalt a jobb vállamba, hogy lassan le kellett engednem lábtartóra. Még most is rohadtul fáj, pedig 4 napja volt.
Azonnal szakszerűen visszabillentettem két kézzel a bal kormányt fogva, ahogy kell. A lábtartón, meg az indexen kívül szerintem semmi nem ért le, bár amikor visszaültem rá, kicsit furcsának tűnt a bal kormány állása...
Na majd egy közös GS gurulás alkalmával jól megvizsgáljuk.
A kormányvégsúlyon sem látszik semmi, az indexen is csak épp hogy pár apró karc.
Na most egy FJR, Divi, vagy akár SV 1000 esetén nem tudom hogy tudtam volna így megmenteni a helyzetet.
Meg persze a nyugalomhoz kell ilyenkor az is hogy kevés legyen a főutas szakasz... mellékúton a kutyát nem érdekli mennyivel mész. Frekventált helyeken meg lehet figyelni.
Én csak a megállítós fajtát... a többi nézegetheti azt a két karaktert a rendszámból amit látni engedek
Én mondjuk riadtan figyelem a fényképészeket ekkora sebességnél.
Azt csak gondolod... aki nem "fél" (ezért nem is nagyon nézegeti mennyivel megy), az ott használja a motort ahol annak igazán jól esik, nem ott ahol azt a józan ész megkövetelné. A GS-sel 120 volt az általános utazósebességem, a Divivel valahol 160 körül (erre áll be a fordulat, ha nem koncentrálok erősen ettől eltérő sebességre).. és nem azért mert gyorsan akarok menni, hanem mert így kényelmes a motornak. Ha ráülnék valami nagyobbra biztos, hogy emelkedne a tempó (automatikusan)

Szerintem az 1000-res sv kényelmes tartós utazója közelebb van a 200-hoz mint a 150-hez.
Majd fogsz.750-es gixxerrel.Nem tudod megállni hidd el.
Burkolttal sem mennék többet. Minek?
Jársz ezzel a cuccal Bp. környékén?