Hétvégén Balatonon egy kinti parkolóban fog eltölteni egy éjszakát.
Szerintetek elég a kormányzár, vagy ledűbelezzem?
Van egy bicózáram, de azt hirtelen felindulásból szerintem átharapom.
Ha megindul akkor a földig nem áll meg, max csillapítani tudsz a becsapódáson. A GS-t egész meredek szögben is meg tudtam tartani, na ezt nem.. inkább elugrani szoktam ilyenkor mint ellenkezni
Pénteken amikor indultam gumishoz innen a melóhelyemről, járdárol hajtottam fel az útra. Két kocsi közt bújtam ki szűken balra. Jobbra is kellett figyelni, mert troli jár arra. A tanktáska nagyon elől volt, és amikor teljesen balra hajtottam a kormányt, nem tudtam rendesen kuplungolni, és sikerült 1-esben gyökkettő tempóval lefullasztani. (kicsit hideg is volt a motor) Elkezdett dőlni, de letettem a lábam hogy megtartsam, erre úgy belenyilalt a jobb vállamba, hogy lassan le kellett engednem lábtartóra. Még most is rohadtul fáj, pedig 4 napja volt.
Azonnal szakszerűen visszabillentettem két kézzel a bal kormányt fogva, ahogy kell. A lábtartón, meg az indexen kívül szerintem semmi nem ért le, bár amikor visszaültem rá, kicsit furcsának tűnt a bal kormány állása...
Na majd egy közös GS gurulás alkalmával jól megvizsgáljuk.
A kormányvégsúlyon sem látszik semmi, az indexen is csak épp hogy pár apró karc.
Na most egy FJR, Divi, vagy akár SV 1000 esetén nem tudom hogy tudtam volna így megmenteni a helyzetet.
Meg persze a nyugalomhoz kell ilyenkor az is hogy kevés legyen a főutas szakasz... mellékúton a kutyát nem érdekli mennyivel mész. Frekventált helyeken meg lehet figyelni.
Azt csak gondolod... aki nem "fél" (ezért nem is nagyon nézegeti mennyivel megy), az ott használja a motort ahol annak igazán jól esik, nem ott ahol azt a józan ész megkövetelné. A GS-sel 120 volt az általános utazósebességem, a Divivel valahol 160 körül (erre áll be a fordulat, ha nem koncentrálok erősen ettől eltérő sebességre).. és nem azért mert gyorsan akarok menni, hanem mert így kényelmes a motornak. Ha ráülnék valami nagyobbra biztos, hogy emelkedne a tempó (automatikusan)
Szerintem az 1000-res sv kényelmes tartós utazója közelebb van a 200-hoz mint a 150-hez.
Hétvégén Balatonon egy kinti parkolóban fog eltölteni egy éjszakát.
Szerintetek elég a kormányzár, vagy ledűbelezzem?
Van egy bicózáram, de azt hirtelen felindulásból szerintem átharapom.
El is vagyok mint a befőtt.
Szóval marad a gyúrás.
Amióta motorozom, teljesen leálltam a gyúrással. Meg is látszik rajtam...
Első szezonban is volt ilyen, aztán vigyorogva megfogtam.
3 liter olaj 1,5 liter víz és Kb 195 lesz meg a 17 liter benya.
Nem nehéz.........a gs nehezebb sokkal.
Erre inkább ne válaszolj, majd ha egyszer ütközünk megnézem.
Azonnal szakszerűen visszabillentettem két kézzel a bal kormányt fogva, ahogy kell. A lábtartón, meg az indexen kívül szerintem semmi nem ért le, bár amikor visszaültem rá, kicsit furcsának tűnt a bal kormány állása...
Na majd egy közös GS gurulás alkalmával jól megvizsgáljuk.
A kormányvégsúlyon sem látszik semmi, az indexen is csak épp hogy pár apró karc.
Na most egy FJR, Divi, vagy akár SV 1000 esetén nem tudom hogy tudtam volna így megmenteni a helyzetet.
Szerintem az 1000-res sv kényelmes tartós utazója közelebb van a 200-hoz mint a 150-hez.