Asszem nincs miről beszélgetni. Az a motor már megette a kenyere javát. Ha szétszeded, akkor meg nyilván mindent cserélsz, amit kell, az pedig nagyon húzós összeg. Nem véletlen, hogy motorokban cserélni szokták a blokkot és nem felújítani. Ebben az esetben többe kerülne, mint amennyit maga a motor ér.
Nekem a GS összerakás után (kvázi 0km blokk) 3 deci körül evett olajból 1000-ren, amikor eladtam már inkább 4-5 deci volt ez. Ha hajtottam akkor lazán megvolt az 1 deci/100km... de baja nem volt a motornak, füstje se volt. Általában minden második tankolásnál csekkoltam az olajszintet..ennyi macera volt összesen vele.
Ilyesmivel magyarázza:
"állítólag a régi típusoknak nagyobb a hézag, mert a régi benzin ólmozott volt, a kenés miatt, de már ugye leszoktak róla, így maradt az a hézag, amit arra terveztek. szóval nem is kopás, nem is gyári hiba, csak az üzemanyag változott"
szerintem nem normális az ilyen mértékben történő olajfogyasztás...
..mondhatni kuka..
...bár az opel ecotec motorjainál gyári normába belefér...amit szerintem minden autógyártó fel is dughatna magának...ha ilyen olajzabáló szart tol a vásárlói szájába..
Nem típusfüggő kérdésem lenne.
Ha egy motor 1000 km-en, egyébként normális benzinfogyasztás mellett, jellemzően hosszú távú menetben (nem városi szöttyögés) megeszik 1 liter olajat is (és nem kétütemű, természetesen ), de állítólag ez olyan típus-jellemző, nem gyári hiba, nem kopásból ered, hanem csak úgy VAN (és esetleg gyűrűzéssel elmulasztható), akkor az a motor javításra szorul, vagy fogadja el az ember ilyennek, és kész, ne bontsa meg a gépet fölöslegesen?
amikor már kezdene tiszta hang jönni...pont vége a videónak.....amúgy mit is kell hallani?
Minimális titing van...töttyogás talán- talán...szerintem a vezérmű lánc is surcol egy kicsit...de lehet ,hogy a kipuff..fuffan...nagyon hasonló..
Ez borzasztó sok, ott baj van. Nekem hasonló fogyasztásnál a hengerem volt sérült és azt kellett cserélnem.
akkor az ólom egy tömítőanyag?
"állítólag a régi típusoknak nagyobb a hézag, mert a régi benzin ólmozott volt, a kenés miatt, de már ugye leszoktak róla, így maradt az a hézag, amit arra terveztek. szóval nem is kopás, nem is gyári hiba, csak az üzemanyag változott"
1,6 pócwágen parkettázva evett meg 6-7 deci körül 200 e km felett a gyomrában...
Azért tisztázzuk, hogy milyen motorról is van szó!?
..mondhatni kuka..
...bár az opel ecotec motorjainál gyári normába belefér...amit szerintem minden autógyártó fel is dughatna magának...ha ilyen olajzabáló szart tol a vásárlói szájába..
Ha egy motor 1000 km-en, egyébként normális benzinfogyasztás mellett, jellemzően hosszú távú menetben (nem városi szöttyögés) megeszik 1 liter olajat is (és nem kétütemű, természetesen ), de állítólag ez olyan típus-jellemző, nem gyári hiba, nem kopásból ered, hanem csak úgy VAN (és esetleg gyűrűzéssel elmulasztható), akkor az a motor javításra szorul, vagy fogadja el az ember ilyennek, és kész, ne bontsa meg a gépet fölöslegesen?
Minimális titing van...töttyogás talán- talán...szerintem a vezérmű lánc is surcol egy kicsit...de lehet ,hogy a kipuff..fuffan...nagyon hasonló..
http://youtu.be/8fEwmobckk8
Hideegen inditva, kicsi szivató :
http://www.youtube.com/watch?v...
de elhet hogy csak én vagyok béna