Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, akkor most már mindkét oldal hozzászólt
Szia!
Ez borzasztó sok, ott baj van. Nekem hasonló fogyasztásnál a hengerem volt sérült és azt kellett cserélnem.
Asszem nincs miről beszélgetni. Az a motor már megette a kenyere javát. Ha szétszeded, akkor meg nyilván mindent cserélsz, amit kell, az pedig nagyon húzós összeg. Nem véletlen, hogy motorokban cserélni szokták a blokkot és nem felújítani. Ebben az esetben többe kerülne, mint amennyit maga a motor ér.
Nekem a GS összerakás után (kvázi 0km blokk) 3 deci körül evett olajból 1000-ren, amikor eladtam már inkább 4-5 deci volt ez. Ha hajtottam akkor lazán megvolt az 1 deci/100km... de baja nem volt a motornak, füstje se volt. Általában minden második tankolásnál csekkoltam az olajszintet..ennyi macera volt összesen vele.
Hát mostanában mintha nyelegetné a punto.Így 200e nél.
bullshit...

akkor az ólom egy tömítőanyag?
Ilyesmivel magyarázza:
"állítólag a régi típusoknak nagyobb a hézag, mert a régi benzin ólmozott volt, a kenés miatt, de már ugye leszoktak róla, így maradt az a hézag, amit arra terveztek. szóval nem is kopás, nem is gyári hiba, csak az üzemanyag változott"
annyira azért nem szar a lelkem
szétborítatnám
10 Km-enként?
'87-es (600-as) Honda Transalp.
Rengeteg. Még 2 olajcsere közt is sokallom ezt a mennyiséget, hacsak nem pályamotorról beszélünk, mert az ottani felhasználásnál ez normális.
Röviden:

1,6 pócwágen parkettázva evett meg 6-7 deci körül 200 e km felett a gyomrában...

Azért tisztázzuk, hogy milyen motorról is van szó!?
Akkor az ecotec tulajdonképpen egy benzin-olaj (dízel) hibrid?
Nem gond a vau, sőt, bárki hozzászólhat, ezért is tettem föl a kérdést.
szerintem nem normális az ilyen mértékben történő olajfogyasztás...
..mondhatni kuka..

...bár az opel ecotec motorjainál gyári normába belefér...amit szerintem minden autógyártó fel is dughatna magának...ha ilyen olajzabáló szart tol a vásárlói szájába..
bocs, hogy belevau, de ez nagyon sok...
Egyszerűbben fogalmazva: megehet-e egy motor ennyit, ha amúgy nincsen baja, vagy ez mindig valami tömítési problémát jelez?
Nem típusfüggő kérdésem lenne.
Ha egy motor 1000 km-en, egyébként normális benzinfogyasztás mellett, jellemzően hosszú távú menetben (nem városi szöttyögés) megeszik 1 liter olajat is (és nem kétütemű, természetesen ), de állítólag ez olyan típus-jellemző, nem gyári hiba, nem kopásból ered, hanem csak úgy VAN (és esetleg gyűrűzéssel elmulasztható), akkor az a motor javításra szorul, vagy fogadja el az ember ilyennek, és kész, ne bontsa meg a gépet fölöslegesen?
Vagy cssak használjam ...
..a csörgés viszont bármi lehet..
amikor már kezdene tiszta hang jönni...pont vége a videónak.....amúgy mit is kell hallani?
Minimális titing van...töttyogás talán- talán...szerintem a vezérmű lánc is surcol egy kicsit...de lehet ,hogy a kipuff..fuffan...nagyon hasonló..
meleg motor :
http://youtu.be/8fEwmobckk8


Hideegen inditva, kicsi szivató :
http://www.youtube.com/watch?v...


de elhet hogy csak én vagyok béna
akkor neked dőzsni van