Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként meg csak arra akartam utalni, ha szeretnél egy VALÓBAN történelmi gépet, az enyém az, bárki megmondhatja itt... senki másé nem titingel.
És olcsó.
Ne vedd magadra, nem gúnyolódnak, csak a "titing" már magában röhögésre készteti a régebbi fórumozókat

Ahogy Krissal írta keress rá!

De mivel baromi jó fej (és szerény) vagyok, kikerestem Neked. A plágium elkerülése végett all rights reserved by DoktorÚr:

#91830

és egy kis kiegészítés: #91873



Szívesen!
Egyébként akkor is titing volt, és kész.
Én hallottam.
Vita lezárva.
Mikor megtudtam hogy szerencsétlen sv-re mennyi lenne egy színrefujt gyári fejidomhéj lett naked.
5 éve is 53e egy darab pingponglabdaanyag.
Na látod, aki lassú, annak is van itt létjogosultsága, elég, ha talál egy kellemes szót, és kellően sok ideig a köztudatban tudja tartani
Nem hiszem hogy olyan oltári nagy különbség lenne egy középkategóriás Ducati meg egy GSX-R talpra állítása között. Ha nagy baja lesz, valószínűleg egyiket sem rentábilis javítani..innentől kezdve meg mindegy. Van az a szint ahol már mindegy, mer' sok
A váznyak törött gixxer elég halott gixxer.
De olcsóbban helyrepofozod mint egy Ducatit.
Lesz ez még rosszabb is................élőbben hülyébbek.
Igazából ja.................eléggé sírnak a fórumokon hogy nuku normális állapotú gépes.

Vagy hülyegyerekes tuningmániákusok vagy esek-kelek nem ismerem a félelmet emberkék hajtják.
Néha a gyula féle normálisok befigyelnek de az millió közt egy.
Óóóó már emlékszem, linkelted ezt már régebben is, ráadásul nem is nehéz.
Szép kis társaságba keveredtem
A GSXR-eket tipikusan pénzes és igényes emberek használják..pláne 5 éves kor fölött Mind megkímélt
Basszus, konkrétan sírok a röhögéstől
Nemhinném.
Ha két motorra lesz pénzem akkor már nem a motor ára lesz az elsődleges korlát. Két motort kb másfészer annyi fenntartani mint egyet. Egyelőre annak is nagyon örülnék ha a Divivel tudnék annyit menni amennyi már jólesik..(2008-2009-ben tudtam annyit motorozni utoljára) nemhogy két motorral még ennél is többet.
Jó lenne ha összeszedné magát az a rohadt életszínvonal , legalább a 2009-es szintet jó volna egyszer újra megütni.
Az a baj hogy a sportgépeket legtöbbször akkor adják el, amikor először nagyobb összeget rá kell költeni. Én nagyon szívesen vennék egy Ducatit vagy egy Daytonát, nagyon tudnám élvezni őket, de ebben az esetben a GSXR-el jönnék ki jobban.
Igazából én már megtaláltam az ideálist.
2000 Km fölött Ödön lesz..................rajta a narancsos kacsával.
TRX850 még mindig... piros vagy fekete, utolsó évjáratos (ez az ideám) Igazi játszós motor, már elég erős de még nyugodtan ki lehet forgatni a fokozatokat.
Hosszú túrákra meg egy DRZ400/CRF250L kategóriájú endurónál komolyabb és kényelmesebb nem kell. Egy ideális világban ez a kettő lenne. 3000km alatti túrára TRX, felette kis enduró. De nincs ideális világ így marad a Divi..egyelőre
Óóó,köszönöm szépen,alkalom adtán élni fogok vele
Azért így másodszorra is szétröhögtem magam
Dokin beszartunk, de mindig jön valaki, aki hangutánzó és abból kell megfejteni a gondokat... egyébként életben ő is tök normális, csak van egy kis titingje
Ne csináljátok már,hónapokba telt meggyőzni magamat,hogy nagyonmax 600köbcenti. .