Egyébként meg csak arra akartam utalni, ha szeretnél egy VALÓBAN történelmi gépet, az enyém az, bárki megmondhatja itt... senki másé nem titingel.
És olcsó.
Nem hiszem hogy olyan oltári nagy különbség lenne egy középkategóriás Ducati meg egy GSX-R talpra állítása között. Ha nagy baja lesz, valószínűleg egyiket sem rentábilis javítani..innentől kezdve meg mindegy. Van az a szint ahol már mindegy, mer' sok
Igazából ja.................eléggé sírnak a fórumokon hogy nuku normális állapotú gépes.
Vagy hülyegyerekes tuningmániákusok vagy esek-kelek nem ismerem a félelmet emberkék hajtják.
Néha a gyula féle normálisok befigyelnek de az millió közt egy.
Ha két motorra lesz pénzem akkor már nem a motor ára lesz az elsődleges korlát. Két motort kb másfészer annyi fenntartani mint egyet. Egyelőre annak is nagyon örülnék ha a Divivel tudnék annyit menni amennyi már jólesik..(2008-2009-ben tudtam annyit motorozni utoljára) nemhogy két motorral még ennél is többet.
Jó lenne ha összeszedné magát az a rohadt életszínvonal , legalább a 2009-es szintet jó volna egyszer újra megütni.
Az a baj hogy a sportgépeket legtöbbször akkor adják el, amikor először nagyobb összeget rá kell költeni. Én nagyon szívesen vennék egy Ducatit vagy egy Daytonát, nagyon tudnám élvezni őket, de ebben az esetben a GSXR-el jönnék ki jobban.
TRX850 még mindig... piros vagy fekete, utolsó évjáratos (ez az ideám) Igazi játszós motor, már elég erős de még nyugodtan ki lehet forgatni a fokozatokat.
Hosszú túrákra meg egy DRZ400/CRF250L kategóriájú endurónál komolyabb és kényelmesebb nem kell. Egy ideális világban ez a kettő lenne. 3000km alatti túrára TRX, felette kis enduró. De nincs ideális világ így marad a Divi..egyelőre
Dokin beszartunk, de mindig jön valaki, aki hangutánzó és abból kell megfejteni a gondokat... egyébként életben ő is tök normális, csak van egy kis titingje
És olcsó.